Waar erger je je aan? #17

Ik wou vanavond misschien nog even gaan dansen maar nu zie ik dat het uitverkocht is en dat ze alleen nog een ‘beperkt aantal’ doorsale tickets hebben, dus als ik wil gaan moet ik echt op tijd gaan (en met het risico dat ik niet binnen kom). Maar ik had juist zin om lekker last-minute ergens op de avond te beslissen of ik ga en nu komt er alweer een hele planning bij kijken :angry:

6 likes

Euroshopper :smiling_face_with_three_hearts:

(Er was geen betere afbeelding beschikbaar :sweat_smile:)

Met vrienden hebben wij nog een tijd de Euroshopper challenge gespeeld. Dan moest je aan de hand van hun minimalistische productafbeelding, in dit geval een driehoek, raden om welk product het ging.

6 likes

Hele avonddienst druk en weinig tijd om te eten dus de hele avond er naar uitgekeken om op de terugweg een patatje te halen op het station. Is de Smullers een kwartier voor sluitingstijd al dicht :angry: ben woest

7 likes

mis echt de tijden dat de smullers tot laat open waren

3 likes

Ja daar zat ik dus ook aan te denken, in mijn herinnering waren de Smullers en Burger King echt tot midden in de nacht open? Nu alleen de döner company tot half 1 oid. What happened :cry:

3 likes

Onaangekondigde visite van schoonfamilie.

19 likes

die lucht in de xenos??? echt een migraine inducing geur die ze daar rond sprayen/branden idk

38 likes

Ik moest er in de Xenos altijd van poepen. Ik heb geen idee waarom dat mijn darmen triggerde

10 likes

Ja heel ranzig!

6 likes

maar dat was de vorige geur denk ik?

1 like

:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

10 likes

Ja!

6 likes

Ergste vind ik nog dat er een dt-fout in dit stuk staat :poop:

8 likes

Oh wat is dit? Ik kijk echt nooit ntr maar dit klinkt als genieten.

5 likes

Ik vind deze echt heerlijk

2 likes

Dat mijn afspraak bij de piercer al 30 min uitloopt. Echt aaaaltijd moet ik wachten hier, best irritant

3 likes

Er poept al de hele week een kat (denk ik) in mijn tuin, telkens als ik er niet ben of 's nachts. Echt zo vies!!

2 likes

Wat is de fout? Ik kan hem niet vinden.

3 likes

Omhult moet omhuld zijn.

3 likes

Ik had nog één afspraak staan bij de praktijkondersteuner, maar mijn werktijden zijn veranderd en ik kan gewoon daardoor niet meer gaan. Dus ik had een hele mail getypt (ze zijn telefonisch amper te bereiken) met dat ik de afspraak helaas moest annuleren en geen nieuwe afspraak meer kon maken, omdat ik toch wel weet dat ik uiteindelijk niet kan en ik geen plek bezet wilde houden voor iemand anders die het ook nodig heeft… en dat ik haar heel erg wilde bedanken voor haar tijd en moeite en er echt wat aan heb gehad. Krijg ik terug: “afspraak geannuleerd.”

Ook echt alleen dat :sob:

20 likes