Waar erger je je aan? #17

Ik ben heel benieuwd naar het vervolg van het verhaal? Dikke ruzie?

1 like

Hij riep: ‘Dat meen je toch niet?!’ En toen stelde hij voor dat hij mijn haar zou knippen, ja echt een heel goed idee. Uiteindelijk langs de bakker naar huis gereden en daar lekkere koek gehaald. Maar een beetje jammer is het wel, want keek stiekem wel uit naar mooi nieuw haar. En ik vind het wel gewoon vet irritant dat hij gewoon niet kan plannen :weary:. Kan wat dat betreft niks aan hem overlaten :angry: En moet ook nog mezelf bedwingen om niet zelf met de schaar aan de slag te gaan. Want zijn er betere plannen op zaterdagavond?!

@Karl_Lagerfeld @MangoMango

4 likes

Ik ben echt een slechte planner, maar hij is toch niet dement? Je weet toch of je wel of niet een afspraak hebt gemaakt??

81 likes

Is dit gewoon een volwassen persoon die ook werkt enz? Een foutje met plannen oké  wel heel jammer maar goed. Maar dan voorstellen om het ZELF te doen???

8 likes

Ja zou je denken hĂš? Hij zegt dat hij het heeft gepland, maar dat het vast iets met het systeem mis is gegaan. Ga lekker zelf iets inplannen volgende week.

@chasingrainbows dat was natuurlijk een grapje.

@Friemel niks? Waar lees jij dat?

1 like

Ja aangezien hier rond middernacht geen kappers open zijn.

2e avond op rij vroeg in slaap gevallen en nu weer wakker rond 1 uur en kan niet meer slapen
Ben al 2 uur verder. Morgen weer zombie want kids worden wel gewoon om 6 a7u wakker.
Ik wil gewoon slapen.

2 likes

Mijn schoonzus heeft dit ook in haar koophuis en zij is nog kleiner dan jij. Maar er zit een splinternieuwe keuken in dus het is ook zonde die eruit te slopen :sweat_smile:.

4 likes

Ja sorry maar dit is gewoon duidelijk niet waar.

16 likes

Ohhh wat erg. Ja ik voel me altijd zo vernederd in die keuken, als ik iets in een hoge pan wil doen moet ik op een trapje staan :sob: zou echt gek worden als het m’n eigen huis zou zijn

4 likes

Al die fucking side-tasks die mn vriend eerst nog moet doen voor hij naar de supermarkt gaat.

12 likes

Ik was m’n kind dr schoenen al aan aan het doen om naar buiten te gaan en hij stond op, dus ik denk om ook zn schoenen aan te doen. Nee, hij ging koffie zetten en daarna door naar boven om z’n baard te trimmen. Que? We zijn onderweg naar buiten?

15 likes

Ja ik snap echt niet wat er door hun hoofd heen gaat.

4 likes

Mijn vriend wil altijd de boodschappen doen ipv bij de baby blijven. Op zich prima, ik hoef niet per se in het weekend de weekboodschappen te doen. Ik wil een taart bakken daar gaat 600 gram verse roomkaas in. Dus dat opgeschreven inclusief het merk zodat hij zich niet zou vergissen. Hij heeft namelijk al een keer Garlan meegenomen toen ik dit op het lijstje had gezet. Ik had er ook nog 3 pakjes van 200 gram bijgezet omdat dat de voordeligste optie is. Komt meneer thuis met drie pakjes van 100 gram. Nu baalt hij dat hij terugmoet. Ja vriend, ik weet niet hoe ik het nog duidelijker moet maken. Hij is ook sla vergeten en moet iets anders omruilen dus het was echt een geslaagd supermarkttripje. Maar als ik aanbied om weer de weekboodschappen te gaan doen dan hoeft dat niet. :upside_down_face:

16 likes

In welke taart gaat een halve kilo roomkaas? Geef mij die taart

13 likes

Klopt inderdaad, er is daar maar 1 kapper.

@Kauai dat zei ik ook. Maar het is verder geen probleem hoor. Volgende keer zelf inplannen. Ieder zn kwaliteiten.

Cheesecake of iets met een dikke laag roomfrosting zoals cupcakes of red velvet denk ik?

1 like

ik zou graag willen dat meer eetplekken afstappen van die ‘ambachtelijk-achtige’ friet en overgaan op de Franse. Gister bij een hamburger friet besteld en dan krijg je die vettig/zoute knobbeltjes met nog wat huid eraan (om de een of andere reden krijg ik altijd heel veel van die kleine restfrietjes). Vond die vroeger wel lekker, maar nu ben ik een beetje klaar met die smaak.

16 likes

Hij staat inmiddels in de oven. :sunglasses:

12 likes

Ah ik vind deze echt heel lekker! Ook al een paar x gemaakt. Eet smakelijk!

2 likes