Waar erger je je aan? #17

Maar dat van die notaris is toch geen politiek standpunt? Dat is m.i. ook gewiekst als je bewust telkens een beetje betaald nadat je 3 maanden niet hebt betaald. Geen idee hoe dat gesprek daar zo op kwam natuurlijk en als dat 0 betrekking had op waarom jij een gesprek had met die notaris dan is dat ook irritant voor jou.

4 likes

queen of rings?

3 likes

Maar de meeste mensen die bewust telkens niet betalen voor 3 maanden doen dat niet uit pesterij, maar uit armoede. Het is niet gewiekst om een dak boven je hoofd te willen behouden, dat is een 1e levensbehoefte.

30 likes

Snap ik, is voor een deel van de mensen idd zo maar ik heb dit ook van de andere kant meegemaakt en dat was zo uitgekookt als wat waarin heel wat handreikingen zijn gedaan maar deze persoon heel goed wist hoe hij alles kon spelen. Dus ja, ik sta hier gekleurd in en daarom snap ik die notaris dus wel.

Maar dan nog snap ik niet waarom je als notaris de drang voelt om dit met een klant (correct me if i’m wrong hoor @Kusjessoldaat) te delen.

Ik snap heel goed hoe frustrerend het is voor personen en bedrijven wanneer ze openstaande vorderingen innen en dat moeizaam gaat, maar waarom zou je zoiets met een random persoon delen??

6 likes

Ja eens, gaf ik ook aan in mn eerste reactie, maar doelde meer op zijn mening.

3 likes

beetje random maar ik vind het zo irritant dat ‘ik zou het zelf niet kopen/dragen maar bij jou vind ik het leuk’ als belediging wordt gezien over het algemeen. want ik vind dat echt heel vaak bij dingen en dat zie ik dan gewoon positief

6 likes

Maar waarom zeg je dan niet gewoon: staat je goed
 oid?
Ik krijg dat best ‘vaak’ als compliment en vind dat echt niet leuk

23 likes

Ja net als met opvallend haar, ik had tijdje terug roze haar en hoeveel mensen beginnen met Ooooh dat zou ik zelf nooooit doen maar past bij jou hoor!
Zeg gewoon hee leuke kleur ofzo of zeg niks, is ook goed.

4 likes

Mensen die hun kat Muis noemen.

6 likes

ik zeg het natuurlijk niet als de situatie daar niet naar is, maar in sommige contexten kan het prima. bijv. ‘wat vind jij van 
’ ja soms vind ik iets bij anderen leuk en bij mezelf niet.

1 like

Jaa ik zeg ook wel van “Oh dit is echt iets voor jou.” Of “Die staat mooi bij jou.”
Maar niet “Wat een leuke broek
 ik zou die zelf echt nooooit dragen. Maar bij jou is ieh wel leuk hoor.” Dan kan je dat ik zou het nooit dragen best weglaten haha

7 likes

Project dans! @Nescio

4 likes

Het park is een scam, rest van Veluwe is gratisss

8 likes

Bedoel je het nationaal park de hoge veluwe? Het is wel een mooi groot park en het kröller mĂŒller museum zit er ook.

3 likes

Dat is helemaal waar, maar voor het museum moet je ook al een apart kaartje kopen :sweat_smile:

2 likes

Aan mensen die niet snappen dat als er een extra kassa opent dat dat niet betekend dat je geluk hebt als je net aan komt lopen en gelijk aan kunt sluiten.

Ze zeggen niet voor niets altijd “de eerste in de rij mag bij de kassa aansluiten” zodra ze de kassa openen.

In mijn ogen is dat degene die als eerste aan de beurt is om spullen op die band te leggen (het zou niet handig zijn om al je spullen weer van de band te halen).

Samenvatting

Ik sprak vandaag hier iemand op aan en toen kreeg ik de hele rij over me heen dat ik niet zo kinderachtig moest doen.
Terwijl het in mijn ogen zo logisch is.

34 likes

dat conducteuren in de spits altijd zeggen: ‘het is druk, dus haal je spullen even van de stoelen zodat iedereen fatsoenlijk kan zitten’. Dan denk ik altijd: kom jij ĂŒberhaupt weleens in de coupes tijdens de spits?? Want elk potentieel vrij plekje wordt direct geclaimd en een tas op de stoel wordt echt niet getolereerd. Daarnaast staan er al 100 mensen in het gangpad dus van ‘fatsoenlijk zitten’ is ook geen sprake

14 likes

Omg ja en dan ook nog zeggen ‘loop allemaal even door dan kunnen er nog meer mensen instappen.’ Terwijl die hele gangpaden volstaan op zo’n moment.

10 likes

Haha altijd in de spitsuren in de trein vanuit Den Haag ‘maak ruimte voor uw medepassagiers, die willen ook naar huis’ terwijl ik ellebogen op plaatsen had waar je geen elleboog wil hebben.

6 likes