Ja maar ik vind wandelen het meest saaie wat er is en ik wil gewoon voor een fatsoenlijke prijs kunnen sporten (en doen wat ik leuk vind).
Ik vind hardlopen wel leuk, maar dat doe ik met kut weer gewoon graag in de sportschool.
Ja maar ik vind wandelen het meest saaie wat er is en ik wil gewoon voor een fatsoenlijke prijs kunnen sporten (en doen wat ik leuk vind).
Ik vind hardlopen wel leuk, maar dat doe ik met kut weer gewoon graag in de sportschool.
Sinds wanneer is ‘instagrammable’ een term om mee te adverteren
Nouja wel een goede reden om weg te blijven.
Dat is nogal een verhoging! 14 euro erbij per maand?
Bij instagrammable denk ik aan goor eten in leuke kleurtjes. Lijkt me echt slechte reclame om je bedrijf zo te profileren.
we zitten in hetzelfde algoritme want ik kwam deze ook tegen. En instagrammable interpreteer ik als: mooi maar slecht eten.
Net als deze recensie van een rest in amsterdam:
Waar ik me meer aan erger zijn buren die gaan frituren in de tuin zodat ze de stank niet binnen hebben maar wij dan weer wel omdat we de ramen open hebben staan. Laatst was het helemaal erg want je kon ook nog eens ruiken dat het oud vet was. Ook fijn als je net je bed hebt verschoond en denkt in een lekker fris bed te stappen.
Oef ja dat is écht vies. Ik vind een houtkachel ofzo nog wel lekker ruiken als ik buiten wandel, maar gewoon niet in mijn eigen huis. Frituur is daarentegen altijd goor (tenzij ik trek heb maar dan nog NIET in huis iew!!)
Net als gourmetten… dat is ook zo’n bizarre heftige geur :o
Dat ik gisterochtend gewoon hier ‘thuis’ in het vakantiehuisje waar we nu verblijven, mijn lippenbalsem ben kwijt geraakt. Hij zat in de broekzak van mijn pyjamabroek, en ik heb hem gisterochtend even gebruikt terwijl ik hier op de grond zat, en volgens mij terug gestopt in die broekzak, maar hij is dus gewoon weg. Heb alles al afgezocht maar hij is gewoon verdwenen. Kan niet ver zijn want ik ben grieperig dus de deur niet uit geweest gisteren en heel de dag die pyjama aan gehad. Ondanks dat ik het maar 2 of 3 keer per dag gebruik ben ik volgens mij toch verslaafder dan ik dacht, zo’n last van droge lippen en kan aan niets anders denken.
In de bank verdwenen?
Nieuwe halen, dan vind je hem ineens weer.
Haha ja zoooo irritant. Zo nu en dan denk ik aan mijn ene (gewoon cheap ass essence) lipstick die echt verdwijnen is in 1 ruimte waar ik heel de dag was. Op de een of andere manier kan ik dat gewoon minder goed accepteren dan al die andere dingen die ik kwijt ben geraakt 🫠
De walk of shame van een morning after pill halen en dan ook nog een cassière die vraagt “heeft een voordeelkaart?”
Nee.
Volgens mij zitten die dingen vaak in zo’n plastic doos toch? Dus je kan ze ook niet bij een zelfscan afrekenen.
Hopelijk heb je wel een leuke avond gehad!
Ja was idd extra beveiligd dus moest wel naar de kassa
Zo stom om daar extra beveiliging op te doen eigenlijk. Mensen die dat stelen zullen dat toch alleen uit pure noodzaak doen.
Van die mensen die hele gesprekken willen voeren op een druk feest of festival of iets. Ik versta je niet, ik ben afgeleid en ik kom hier om te dansen en niet naar hele levensverhalen te luisteren
Alsof casieres hun standaardzinnetjes aanpassen aan wat iemand koopt… dan verwacht je toch te veel
En ergens toch alleen maar fijn dat ze deze aankopen gewoon zoals altijd behandelen, is ook niks om je voor te schamen.
Ja het was bij mij ook meer ergernis op de (zelf veroorzaakte) situatie dan richting de caissière hoor! Tuurlijk doet die ook maar gewoon haar werk.