De afvalcontainers in de staat zijn tijdelijk weggehaald omdat de straat even afgesloten is. Nu zetten mensen daar dus gewoon hun vuilniszak neer, terwijl er geen container is. Echt zo aso en snap ook echt niet dat je dat een goed idee vindt…
Tuurlijk heeft ze niet echt die laptop dichtgeklapt
Ik kan me er niks bij voorstellen dat je zoiets doet en er dan ook nog mee wegkomt zonder gezeik van de ander
Ik zei waarom zeg je dat tegen mij waarom denk je dat, haar excuus was dat het ineens heel druk was in de 1e en dat het normaal bijna leeg is en er daarom mensen uit de 2e moeten zitten. Enige niet-Nederlanders aangesproken dus ik zei racist. Niemand zei wat verder en het was stil. Ik zat wel bijna te janken dus ik zei ook niks want dacht als ik nu tegen mn vriend ga praten ga ik meteen huilen. Wij zaten in een 2 zit en zij zat niet meteen naast ons maar 1 ervoor. Ja ik klapte die laptop dicht want ze nam die call echt op een luide toon aan en daarna was het van wat nou wat doe je en ik zei verder niks want ze graaide de spullen al bij elkaar. Een oude vrouw heeft daarna nog over mn schouder geaaid omdat ik er zo boos en van streek uitzag.
Free them leghairs.
Lekker wapperen in de wind ermee
Ik denk er eigenlijk nooit wat van als ik mensen met stoppels of haar op de benen (of ergens anders) zie. Geldt dat niet voor de meeste mensen?
Zie het als een soort opluchting dat ik niet de enige ben die het wat dat betreft niet altijd mooi en verzorgd heeft.
Ik scheer mijn benen nooit (heb niet extreem dik/donker haar maar wel genoeg en donker genoeg dat je het ziet) en daar heb ik in m’n hele leven precies 2 opmerkingen over gehad (en die waren positief). Heb echt het idee dat het overgrote deel van de mensen er niet op let of er inderdaad niet zoveel van vindt.
Vans heeft zelf ook leuke wandelschoenen! Mijn vriend gebruikt ze en is er heel tevreden over.
Dan worden ze toch niet eens opgehaald? Lijkt me dat je dan de dichtstbijzijnde ondergrondse container moet gebruiken.
Onzin. Natuurlijk kan dat wel
ik ben op het embassy festival in Den Haag - heel leuk, heel veel verschillende diverse eetstandjes etc
maar de NVWA heeft hier allemaal mensen heengestuurd om te controleren😭 zo typisch
snap dat het misschien moet maar kan me zo goed voorstellen dat ze daar dachten: hmmm, allemaal ~ etnische ~ kraampjes, we gaan even wat boetes uitdelen
Klopt en altijd als een vriendin ofzo zegt van oh nee vergeten te scheren oid, dan zie ik echt precies niksss.
Terwijl je bij mij dan dikke haren ziet, maar nog nooit wat over gehoort eigenlijk, scheer het doorgaans wel als ik zin heb maar niet altijd.
Nee gewoon om vrienden te bezoeken maar ik heb de tickets ondertussen terug gekregen (eentje is op een ander tijdstip maar dat is niet zo erg) dus het is gelukkig opgelost.
Nee, worden zeker niet opgehaald daarom ook m’n irritatie haha. En de dichtsbijzijnde andere container staat echt om de hoek, dus echt kleine moeite om daar heen te lopen.
Ondertussen staan er al 3 vuilniszakken…
Aan mezelf. Ik bestel mn lenzen/medicijnen ALTIJD te laat waardoor ik dus vaak niks meer heb. Daardoor moet ik dus mn daglenzen meerdere dagen dragen of bij de drogist kopen maar die zijn niet sterk genoeg.
Of ik slik mn medicatie een paar dagen niet en krijg last van afkickverschijnselen. Echt waarom gebeurt dit altijddddd
Dit keer was ik ook weer te laat maar was hans anders snel met opsturen en postnl snel met bezorgen waardoor ze gelukkig vandaag binnen kwamen (gister de laatste gepakt)
Ongevraagde tip: er bestaan lenzen abonnementen
En er bestaan jaarrecepten en dan mailt/smst de apo elke 90 dagen dat je nieuwe levering klaar ligt!
Zet een reminder in je telefoon. Dat werkt prima. Je kan bij de opticien ook vaak een terugbel afspraak maken dat zij jou bellen met de vraag of ze nog lenzen voor je moeten bestellen.
Ik bestel op visiondirect en daar kun je ook zo’n melding per mail krijgen wanneer het tijd is voor nieuwe. En snelle levering. (En snoepjes bij je bestelling)