Waar erger je je aan? #18

Dat komt vast door de comments over de aardappelschilmesjes

2 likes

Voor een volgende keer (hopelijk niet), je kan ook online een schadeformulier invullen met je telefoon!

7 likes

Jaa maar als aansluiting hierop: dat mensen in het onderwijs die dus echt 6 weken vakantie hebben VS de gemiddelde mens ( denk ik?) 3, er ook een groot deel in mijn omgeving vanuit gaan dat iedereen zo lang vakantie heeft. En dan random op een woensdag ochtend vragen ( en weten dat donderdag mijn vrije dag is): heb je zin om straks koffie te drinken?
Ehm ja kom je naar mijn kantoor? Om 10.40 heb ik een gaatje.
ā€œ Oja, je bent gewoon aan het werkā€

:smiling_face_with_tear:

8 likes

Ik heb een meester in de familie die altijd gezellig wil barbecueĆ«n in zijn zomervakantie. ā€œEn jij kan zeker pas heel laat Spencer??ā€

Ik werk tot 17u, echt vreselijk laat natuurlijk :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

12 likes

Ja ben ik ook zeer snel mee opgehouden. Laat je niet leiden door een apparaat, maar voel gewoon hoe je je voelt! Soms zegt dat ding dat ik topfit ben en de wereld aankan, maar sta ik te tollen op m’n benen van vermoeidheid.

Ik gebruik 'm gewoon als horloge, stappenteller en tijdens het sporten.

7 likes

Vandaag aan mijzelf. Na een uur in de auto zitten gelijk allemaal vlekken op mn kleding omdat mn lunch schijnbaar is gaan lekken :frowning: vervolgens geprobeerd weg te poetsen, maar vlek is natuurlijk alleen maar groter geworden.

2 likes

Ik zag dit laatst ergens voorbij komen, dat mensen aantoonbaar slechter slapen met zo’n ding om omdat ze er gestresst van raken. En daarbij zijn de gegevens over je slaap super onbetrouwbaar. Dus lekker af doen ja.

22 likes

Regen is wel echt jouw aartsvijand he?

7 likes

ik erger me altijd zo aan de intro van de fomo show. naast dat daan boom zich een jongere noemt terwijl hij 34 is kan ik er NIET tegen dat hij iets zegt van ā€˜samen met mijn vrienden jasper en thobias. deze twee tegenpolen inclusief mijzelf’ HET IS NIET INCLUSIEF JOU WANT JIJ BENT GEEN ONDERDEEL VAN ā€˜DEZE TWEE TEGENPOLEN’ zeg dan iets van ā€˜samen met mij’ of ā€˜plus mijzelf’ of whatever maar inclUSIEF KLOPT NIET

ik zit dat niet eens te kijken nu. ik denk er gewoon zomaar aan en ik ben alweer helemaal geĆÆrriteerd

38 likes

Wat zijn kappers bizar duur geworden? De kapper waar ik altijd ga vraagt gewoon ineens 60 euro voor wassen/knippen/drogen, echt bizar veel geld vind ik dat

14 likes

Ja valt me ook al een tijdje op! 5 jaar geleden betaalde ik iets van maximaal €40 euro in Rotterdam en dan gingen ze het ook nog uitgebreid fƶhnen. En nu betaal ik minstens €55 in Rotterdam en iets van €35 in m’n oude dorp voor alleen wassen, knippen en drogen.

Logisch hoor dat ze hogere prijzen moeten vragen, maar soms zou het wel chill zijn als ze per tijd zouden rekenen ipv per behandeling. Ik zit maximaal een kwartier binnen met dat dunne haar namelijk.

1 like

ja bij mij ook 65 :angry: ik laat m’n haar wel gewoon tot in den eeuwigheid groeien

1 like

Ja op zich snap ik ook dat het met de inflatie ed duurder wordt, maar dit is echt 15 euro duurder in een klap. Ik heb best een bos lang haar en vindt het prima daar wat voor neer te leggen, maar ben nu in staat om het zelf te gaan knippen haha

3 likes

Dat viel mij ook al op. Ik ga al jaren gewoon naar de Brainwash vanwege de relatief lage prijs. Dat was vorig jaar nog 23 euro en vorige week was het ineens 34 euro. Is nog steeds laag natuurlijk vergeleken met veel andere kappers, maar vond het wel een behoorlijke prijsstijging.

2 likes

Dit had ik ook en was het begin van mijn spooktelefoon :pleading_face: uiteindelijk werd het zo erg dat ik een een nieuwe heb moeten kopen… want het was bijv met navigatie in de auto ook echt gevaarlijk dat hij steeds naar een andere app switchte. Misschien valt het bij jou wel nog te redden!

Eigenlijk is het best wel vreemd dat mensen die ernstig ziek zijn,vaak veel volgers hebben. Zoals bijv longgeneeslijk (natuurlijk ook door oml). Maar zie het vaak. Ook kindjes die ernstig ziek zijn (en ouders dan het ziekteproces delen). Wat is dat toch. Denk dat er heus een aantal oprecht meeleven maar is het niet ook ā€˜ramptoerisme’.
En jaimy vanenburg bijvoorbeeld na haar sterven ook ontzettend gestegen in volgersaantal.

13 likes

hahaha ik voel deze helemaal. Ik erger me hier ook KAPOT aan.

_______________________________________________-

Vanochtend twee kiezen moeten laten verwijderen bij de kaakchirurg en mijn leidinggevende is boos omdat ik niet op kantoor kom werken. :clown_face:

6 likes

Jaa ik heb dat met alles rondom ā€˜ellende’. Waarom zou je uit eigen vrije wil of als soort van entertainment dat soort zaken gaan volgen of kijken.
Ook op tv die programma’s over kinderziekenhuizen of mensen die bijna dood gaan. Je voelt je na het kijken toch ook niet beter?

2 likes

Juist wel toch, je eigen ā€˜leed’ is vaak relatief in vergelijking tot het leed wat je op tv ziet.

2 likes

Ik ervaar dat zelf niet zo, ik leef me misschien teveel in hoe ellendig mensen zich moeten voelen en/of dat ik dat zelf niet goed aan zou kunnen of wat voor ellende er allemaal bestaat in de wereld. Een zacht ei :sweat_smile:
Wordt er daardoor juist down of meer angstig van.

2 likes