Waar erger je je aan? #18

gepakt door transavia omdat m’n handbagage te zwaar was :sob::sob: 60 euro moeten dokken

4 likes

Dat ik een klein pilletje met hartmedicatie heb laten vallen in de gigantische duplo bak van mijn kinderen.

10 likes

Aiii zuur zeg, nooit gehoord dat ze dat checkten. Hoeveel te zwaar was het?

1 like

haha ja een paar flinke kilo’s, maar dacht inderdaad dat ze dit nooit checkten

maar als ik ff ook op Reddit kijk lijken ze de laatste maanden opeens heel streng geworden te zijn, en dan vooral de vluchten terug! dus vanaf de niet NL airport (denk omdat ze weten dat ze er zo heel veel kunnen pakken :smiling_face_with_tear:)

3 likes

Ik erger me soms zo aan reacties op instagram.

Iemand post een tip voor een tussendoortje met bijv crackers, gekookt ei, avocado en kipfilet. Vervolgens reageren dan altijd meerdere mensen met de vraag ‘ik lust geen ei, waarmee kan ik dat vervangen?’ ‘Avocado vind ik niet zo passend denk ik, is er ook een alternatief?’ Zijn dit trolls? Zijn dit mensen die niet zelf kunnen nadenken?

Zelfde geldt voor bakkers die een recept delen. Vooral bij Rudolph van Veen zie ik het vaak. ‘Ik heb geen meel in huis, kan het ook met havermout?’ ‘Rudolph is dit ook lekker met appelmoes ipv suiker?’ Sjongejonge weet hij veel, dat is het recept toch niet!!!

55 likes

Jaaaa dit vind ik ook zo dom altijd

3 likes

Hahaha hier sluit ik me helemaal bij aan. Probeer het ff lekker zelf uit Gerda.

4 likes

Dit zijn echt foodgloss reacties, laf it

9 likes

Maar mocht je dan ook niet nog even snel wat aantrekken uit je handbagage?

2 likes

Moest je t ook in zon bak proppen? Ik ga volgende maand naar rome met klm en heb een tas die minder breed maar net een paar cm hoger dan de afmetingen. Hoop niet dat ze daarover gaan zeiken…

1 like

Vooral als bijvoorbeeld het hoofdingrediënt pompoen is en “ik lust geen pompoen, wat kan ik dan gebruiken” als comment achter laten.

Je hoofd Gerda, gebruik je hoofd.

59 likes

“Ik hou niet van pinda’s, kan ik als topping ook cashewnoten gebruiken?”

Heb dan altijd zin om te commenten: Nee Brenda als je dat doet ontploft je keuken.

33 likes

Ik erger me rot aan alle krekels. Ik wil lekker buiten zitten maar ik kan mezelf niet horen denken, zo luid zijn ze :face_with_spiral_eyes:

7 likes

Dat ik achterop werd gereden door een Gerda, (en ik doortik op de auto voor mij) haar nummer noteerde voor de verzekering en dat ik nu dat nummer blijkbaar niet goed heb opgeslagen. Aan de buitenkant niet echt schade maar wil de garage wel even de binnenkant laten controleren.
Verdorie. Door de adrenaline niet goed aangepakt.

2 likes

Vandaag ook van achteren aangereden! Heb met 31 graden volle zon dat schadeformulier staan invullen pff had helemaal boobzweet.

2 likes

Ja ik had die niet en de anderen ook niet…stom ook, maar goed. Baal vooral van mezelf en dat stomme mens, maar kan er nu weinig meer mee.

4 likes

En dan als review achterlaten ‘ik eet vegan dus heb de eieren vervangen door water, de stukjes chocola heb ik vervangen door wortel, ik gebruik liever geen tarwe dus heb amandelmeel gebruikt en vond de hoeveelheid suiker wel erg veel, dus die weggelaten. Heel plakkerig deeg, ding zakte in elkaar in de oven en werd niet gaar, echt oneetbaar! Slecht recept, 0 sterren.’

42 likes

Mijn iphone swiped ineens naar opzij ipv naar boven als ik een nieuwe app open?! Of ja switch tussen apps. Ughhh

4 likes

Ja godsamme mensen snappen soms echt de functie van ingrediënten niet. “Ik kon de bakpoeder niet vinden dus die heb ik maar weggelaten” . Ja geen wonder dat je gerecht mislukt doos. En die instagrammers vaak nog lief reageren ook. Ik zou m’n potten en pannen allang het raam uitgegooid hebben van zulke ellendige comments

18 likes

Ik snap inneens waarom ze gestopt is

3 likes