Nee haha.
@Shaaar ja ik vind het van die moeder dus helemaal fucked up. Ik denk dat je heel weinig mensen kan vinden die daar oke mee zijn.
Nee haha.
@Shaaar ja ik vind het van die moeder dus helemaal fucked up. Ik denk dat je heel weinig mensen kan vinden die daar oke mee zijn.
Het gaat me niet eens zo om mijzelf eigenlijk, want als ik er een keertje logeer is de kans niet groot dat het fout gaat. Maar echt elke nacht gaan slapen met een brandende kaars is gewoon onverantwoord (er lopen snachts ook katten rond in hun huis) en brandgevaarlijk. Meer dat ze niet verrast zijn als het ooit eens fout gaat. Verder is het uiteraard een eigen keuze, en ik zou het kaarsje ook niet uit gaan blazen.
ja maar haar kinderen zijn hoeken en zij behandelt ze ook zo dus miss is dat anders
Hoeken?
Ik mis context dus hier zou voor mij net zo goed boeken kunnen staan.
Die zou je mee kunnen nemen naar een date en dan kan de tegenpartij dat raar vinden of heeeeel raar.
Bedankt Gatta! Notaris hebben we al gecontacteerd maar die konden niks voor ons betekenen omdat de verkoop langer dan een jaar geleden was.
Ik was net de hond uitlaten en mijn hond ging zitten in een perkje om te kakken. Ik pakte ondertussen een zakje. Hoor ik ineens achter me âga je dat ook opruimen?â. Staat er een of andere Karen in haar deuropening dat te roepen. Terwijl mijn hond nog niet eens klaar was en ik een fucking zakje in mijn hand had. Mijn hemel. Heb gezegd dat ze er niet bovenop hoeft te zitten, hou op zeg. Spreek lekker de mensen aan die het echt niet opruimen.
Ik heb een woning gekocht, zonder vent. Toch krijgen zowel de hypotheekverstrekker als taxateur het voor elkaar om me in alle documenten en communicatie als âde heerâ aan te spreken
We leven in 2024, ja!
Ik word er zelf al mega onrustig van als ik er logeer
Maargoed, moeten ze zelf weten idd
Waarom doen neus- en oorpuisten zo een pijn.
Stom. Ook in mijn eentje gekocht en ik werd altijd aangesproken als âjullieâ, alsof ik in mijn eentje namens nog iemand anders handelde of zo. Zo stom.
Ja same here! Ook in mân eentje gekocht en mensen gingen er toch vanuit dat er toch nog ergens wel een man zou zijn?!
Ja! En dan ook echt zo raar-ongemakkelijk hoe je daar dan op moet reageren. Zo van: âGoh, zoeken jullie een huis met een tuin?â En dan: âEuh, er is geen jullie.â
Ik bedoel vooral alsin, dat ik me er druk over maak dat zij dus elke keer in een potentieel onveilige situatie slapen.
Same! Bij mij was mijn vriend mee naar een gesprek met de aankoopmakelaar na aankoop van mijn huis. Ja gefeliciteerd met jullie huis!!! Eh? Je bedoelt mijn huis
Als je samen naar zoân gesprek gaat is het toch niet zo gek dat de aankoopmakelaar er vanuit gaat dat het voor jullie samen is?
Die situatie van jou @matroos vind ik wel heel raar, dat ze er maar vanuit gaan dat je een man bent (gefeliciteerd met je huis btw!)
Ik had het huis al aangekocht en was dus al drie maanden veel in contact met deze vrouw (!). Bij het eerste gesprek was ik ook alleen.
Moet je dan bij de tomatensoep er ook bij zeggen dat je âm zonder ballen wil? Rare kaart hoor ik zou echt pissed zijn
Huh sorry dit vind ik echt de fout van het restaurant want als je kijkt bij de voorgerechten dan zijn die wel echt vega of lijkt zo tomatensoep is twijfelgeval want kan nog met ballen zijn. Ze hadden een ander symbool moeten gebruiken voor kan vega gemaakt worden.
Dit ligt aan de kaart/het restaurant. Normaal staat er dan bij van kan ook vegetarisch en niet achter kipsaté die pictogrammen. Heel vreemd dat ze dat zo doen