Ik plan vaak een afspraak in bij een thuiskapper die thuis komt voor mij en mijn dochter. Als laatst iets van 50 euro betaald voor 2 personen, vind dat meevallen als ik de prijzen hier lees
Ik weet dat het niet zo is en zij vaak ook gewoon bijscholing enz hebben, maar ik vind thuiskappers zoân stoffig imago hebben
Ik betaal nu 25 en straks 30 euro en dat is voor 45 minuten (inclusief wassen en föhnen als ik dat wil).
Mijn kinderen die zich vervelen maar dan wel niets willen gaan doen. Gelukkig start school maandag weer (België)
Hahahshshs ik begrijp het, maar het is blijkbaar wel populair want ik heb mijn eigen en daarna nog 2 kappers benaderd die allemaal vol waren voor de komende maand/twee maanden
Ik heb echt een fuck you all and die dag vandaag en ik erger me eraan dat ik niet uit die boze bui kan komen
Ik heb een schaafwondje op mijn enkel en het doe zo pijn
Same, ik was net ook zo onredelijk boos in het verkeer. Ik kom niet uit mijn rageeeeee die ik heel de dag al voel. En nu ben ik boos op mijn boosheid
Ik heb hongerrrrr en mijn Thuisbezorgd is nog niet thuisbezorgd
Drie weken geleden mn wenkbrauwen te dun geepileerd en het duurt ZO lang om terug te groeien pffffff
Ik ga eindelijk bijna op vakantie, is die weersvoorspelling echt ruk. Alleen maar regen
Ik logeer bij mijn beste vriendin en haar vriend steekt al jaren elke nacht een waxine lichtje aan die ze gewoon laten branden als ze slapen, als een ritueel voor zijn overleden moeder. Ik heb al een aantal keer gezegd dat dit echt heel gevaarlijk is, en heb verteld over een eigen ervaring met een waxine lichtje wat in de fik vloog uit het niks met een steekvlam, maar ze blijven het stug doen. Ik word er zelf al mega onrustig van als ik er logeer, vind het gewoon best wel dom en wachten tot het eens fout gaat. Maargoed, meer dan waarschuwen kan ik niet.
Ik heb mân Garmin nu ruim een half jaar en heb afgelopen week voor het eerst de batterij op 100 gehad. Daarvoor zat ik na het wakker worden ( doe m âs nachts niet om) rond de 80, maar blijkbaar omdat mijn hartslag erg laag is en ik geen stress heb (?) en met een enkel blessure thuis zit en niet veel doe, heb ik de 100 gehaald. Ik zag het pas achteraf anders had ik een foto gemaakt haha
En als je dan ziet wat ze verdienen dan vraag je je af waar dat geld heen gaat
Vannacht had mijn telefoon kennelijk een update, vanochtend moest ik mn pincode intoetsen, maar ik was nog niet wakker dus heb 3x mn ongrendingscode gedaan. Toen had ik de pukcode nodig, inloggen bij odido, wat gaat met 2stapsverificatie met een sms naar je telefoon die je niet kan gebruiken. Zo irritant! Uiteindelijk wel gelukt, maar voelde echt alsof ik in een eindeloze loop zat
Haha ja zo mee eens. Maar vooral dat âwij jongeren hebben het vandaag de dag niet makkelijkâ Ik dacht ook altijd als ik het keek gast, je bent geen jongere meer
Staan ze ook niet open voor een kaarsenhouder waar ze een bodempje water in kunnen doen? Snap dat je er een onrustig gevoel van krijgt, zeker met jouw ervaring.
Zelf uitblazen? Ik snap dat je te gast bent maar je slaapt dan toch niet lekker als dat kreng nog brandt.
Dit kan je echt niet maken hoor Vind sowieso al dat je daar als logé niks over te zeggen hebt maargoed wie ben ik. Ja waarschuwen kan (evt voorstellen om t in een veilige houder neer te zetten) maar kom op zeg, hoe vaak gebeurt het nou dat een waxinelichtje in de fik vliegt
zou me eerder zorgen maken over de schadelijke stoffen die ervan vrijkomen heheh
Lekker iedere nacht in verbrandingslucht slapen lijkt me inderdaad ook niet echt gezond.