Waar erger je je aan? #18

Heb gisteravond de onderkant van mn voet opengehaald aan een spijker die uitstak en lopen doet nu echt pijn. Mn ergernis ben ik zelf want ik wist dat die spijker uitstak maar heb er niks aan gedaan

1 like

Ben super verkouden met om de minuut niezen en traanogen. Hier heb ik toch helemaal geen zin in!

1 like

Als die aan het roesten was oid, denk je eventueel aan tetanus prik, mocht die langer dan 10 jaar geleden zijn.

4 likes

Wat een slechte service zeg. En ook huilen om die ongeïnspireerde kaart überhaupt.

3 likes

Huh maar ik zie helemaal geen gewone kipsate staan of snap ik die kaart ook niet :thinking:

Lekker slim ook dat ze achteraf gezeur maken nu ga je in het vervolg wel ergens anders eten

1 like

Ik dacht dat die plantjes erachter vega betekenen. Waar staat het dan voor?

2 likes

Ja kennelijk betekent het: je kan dit ook in vegetarische versie kiezen maar dan moet je dat even apart vragen.
Als je dat eenmaal weet is het nog niet eens zo gek dat je van hetzelfde gerecht een vlees- en een vegaoptie aanbiedt, maar wel behoorlijk slordig dat je dat niet even uitschrijft op je kaart :persevere:

7 likes

Ja eens, zet het dan bij het stukje over de bijgerechten of vraag het gewoon bij het opnemen van de bestelling.

Terecht dat je hiervoor de discussie bent aangegaan met het restaurant.

4 likes

Goede tip, maar gelukkig vorig jaar al gehad

3 likes

Ze hadden bij je bestelling moeten vragen of je de vlees of vega wilt. Dus wat mij betreft een fout van het restaurant.

5 likes

Wat een slechte ux van deze kaart. We zijn al minstens 10 jaar gewend dat dat groene V tekentje betekent dat het gerecht vega is. Dat zij er een andere betekenis aan hangen en dan doen alsof het jouw fout is dat je hun geheime bedoeling niet hebt gesnapt is zeer slechte en onaardige service. Lekker makkelijk, doen alsof het de schuld van de klant is en geen verantwoordelijkheid nemen voor hun zendende kant van de communicatie. Ben plaatsvervangend pissig voor jou!

Denk dat ze deze situatie ook vaker moeten hebben met andere klanten.

6 likes

Ik zat bij de kapper en ze wilde wat olie in m’n haar doen dus ik zeg prima als het maar niet naar kokos ruikt dat vind ik stinken. Zegt ze oh nee deze ruikt niet naar kokos hoor!! En ze doet het vervolgens in m’n haar en het ruikt dus naar kokos. Kon ik thuis m’n haren weer opnieuw wassen.

1 like

Ik haal mijn comment even weg, ik vrees dat ik gewoon verpest door gierige mensen uit mijn werkverleden :sweat_smile:

2 likes

Hoezo bijna?

2 likes

Doet mij denken aan kinderen die bij de ingang van supermarkt staan om voetbalkaartjes te vragen van mensen. Zo zie je maar dat volwassenen zijn een illusie is. Zelfde gedrag maar dan met blikjes

8 likes

Ja idk die ogen van die vrouw brandden op mijn blikje en ik koos voor de minste weerstand :rofl:

1 like

Zeker waar! Maar nog steeds denk ik dat het gewoon een type was waarvoor dit meer een sport is ipv noodzaak. Maar dat is natuurlijk enkel mijn gevoel.

Zij had geen zak, dat was iemand anders.

Nou ik denk oprecht dat mensen dat ook doen als het niet nodig is. Kan het me ook niet voorstellen maar heb genoeg ervaringen :sweat_smile: Ik snap echt je punt maar het zal je ook verbazen hoe gierig sommige mensen worden.
Had het gevoelsmatig liever aan die man met de tas gegeven. Maar deze vrouw griste het nog net niet uit mijn handen.

Het gaat me ook niet om het vragen an sich, meer de manier waarop het ging.

1 like

Nee dat snap ik wel, maar laat ik zeggen dat ik type gierige gerda heel erg herkende uit mijn 15 jaar horeca-ervaring :sweat_smile: Geloof me: die bestaan écht.

1 like

Hahaha ja ik HAAT mensen die vragen, dus ik sla ze dan altijd over.

Ook als ze er wel arm uitzien, sorry.