Waar erger je je aan? #18

Waarom lullig om te zeggen? Je hebt behoefte aan tijd voor jezelf

13 likes

“Ik zwem liever alleen, niks persoonlijks hoor.” Klaar!

24 likes

Enkel vriendschappelijke aandacht mag je ook weigeren, dus ook als het dat is kun je gewoon nee zeggen.

6 likes

Je bent niet onaardig als je nee zegt!

6 likes

Ja ik heb echt een paar keer geluk gehad maar ik heb echt een debiel doorzettingsvermogen in een kringloop winkel. Ik kijk echt naar elk kledingstuk van s tm xl :pray:t3:

11 likes

Soms kun je ze nog een keer indrukken

3 likes

Thanks, merk dat ik dat lastig vind, maar jullie hebben gelijk!

7 likes

Kan je niet gewoon zeggen dat het een plek is waar je graag komt om even alleen te zijn (en een boek te lezen bijv)? Lijkt me een duidelijke hint die niet onaardig overkomt.

2 likes

Nee! Geen hints, geen ruimte, gewoon duidelijk zijn.

25 likes

Eens!

3 likes

Dit is zo herkenbaar! Hoe vermoeid ik ook ben, al sta ik op mijn benen te tollen check ik elk van de honderd lelijke sieraden om dat ene zilveren dingetje te vinden. Daar trap ik altijd in naast de kassa wanneer ik die hele winkel al heb afgewerkt.

2 likes

Naar welke kringloop ga je?

Waarom is er altijd gezeik met aannemers. Een verbouwing kan gewoon nooit soepel lopen en ik ben dan de vervelende opdrachtgever die weer eens ziet dat dingen niet goed gaan of zoals afgesproken. En er weer achteraan moet. Ze moeten dat ook zo duidelijk laten merken. Dacht dat mannen dat minder deden :rofl:.

4 likes

Verbouwen is - bijna - altijd kut. Ook omdat je het zelf niet kan. En dat gelddd dat het kost.

3 likes

Dat gele kiwi’s zo duur zijn. Moet bijna je nier verkopen om ze te kopen

14 likes

Jaa echt he, het is hun werk, dan zou je toch zeggen dat ze dit zelf ook zien? Ook aan afspraken houden blijkt moeilijk met bouwlui. Bijvoorbeeld qua tijd en dat dan je hele planning weer op zn kop staat.
En juist als een vrouw dan commentaar heeft op het werk, dan ben je meteen een moeilijk mens ofzo.

Wtf ik heb gisteren een retourvlucht geboekt, vandaag na een paar e-mails zijn opeens allebei de vluchten gecanceld. Daarna zijn er helemaal geen opties meer vanaf deze luchthaven en nu staan de vluchten weer online voor bijna de dubbele prijs? Ik mag alleen mijn boeking annuleren en niet wijzigen, what in the Oasis tickets hell British Airways.

Ik ben ook pissig omdat elke e-mail aan mijn vriend is gericht. Terwijl ik geboekt heb met mijn informatie eerst en mijn e-mail adres plus rekening heb gebruikt.

Hoezo zelf annuleren als ze al geannuleerd zijn?

2 likes

Ja geen idee, eerder vandaag waren er twee opties waar je een andere vlucht kon boeken of kon annuleren. Nu is de knop voor een andere vlucht weg en kan ik dus eigenlijk alleen de annulering bevestigen terwijl er wel andere vluchten beschikbaar zijn op hun website.

2 likes

Er zat net een naaktslak op mijn fiets in de gordelbevestiging van het kinderzitje. Dat werkt met magneten en het klikte niet lekker, dus extra hard geduwd en toen het echt niet lukte maar eens gekeken. Lekker geplette naaktslak uit dat ding peuteren :face_vomiting: :face_vomiting:

2 likes