Waarom is er altijd gezeik met aannemers. Een verbouwing kan gewoon nooit soepel lopen en ik ben dan de vervelende opdrachtgever die weer eens ziet dat dingen niet goed gaan of zoals afgesproken. En er weer achteraan moet. Ze moeten dat ook zo duidelijk laten merken. Dacht dat mannen dat minder deden .
Verbouwen is - bijna - altijd kut. Ook omdat je het zelf niet kan. En dat gelddd dat het kost.
Dat gele kiwiās zo duur zijn. Moet bijna je nier verkopen om ze te kopen
Jaa echt he, het is hun werk, dan zou je toch zeggen dat ze dit zelf ook zien? Ook aan afspraken houden blijkt moeilijk met bouwlui. Bijvoorbeeld qua tijd en dat dan je hele planning weer op zn kop staat.
En juist als een vrouw dan commentaar heeft op het werk, dan ben je meteen een moeilijk mens ofzo.
Wtf ik heb gisteren een retourvlucht geboekt, vandaag na een paar e-mails zijn opeens allebei de vluchten gecanceld. Daarna zijn er helemaal geen opties meer vanaf deze luchthaven en nu staan de vluchten weer online voor bijna de dubbele prijs? Ik mag alleen mijn boeking annuleren en niet wijzigen, what in the Oasis tickets hell British Airways.
Ik ben ook pissig omdat elke e-mail aan mijn vriend is gericht. Terwijl ik geboekt heb met mijn informatie eerst en mijn e-mail adres plus rekening heb gebruikt.
Hoezo zelf annuleren als ze al geannuleerd zijn?
Ja geen idee, eerder vandaag waren er twee opties waar je een andere vlucht kon boeken of kon annuleren. Nu is de knop voor een andere vlucht weg en kan ik dus eigenlijk alleen de annulering bevestigen terwijl er wel andere vluchten beschikbaar zijn op hun website.
Er zat net een naaktslak op mijn fiets in de gordelbevestiging van het kinderzitje. Dat werkt met magneten en het klikte niet lekker, dus extra hard geduwd en toen het echt niet lukte maar eens gekeken. Lekker geplette naaktslak uit dat ding peuteren
De website van British Airways.
Echt, de communicatie van mijn ouders soms. Mijn vader vraagt āwanneer gaan jullie op vakantie?ā dus ik zeg de data. Zegt hij āokĆ© dan komen we nog een paar dagen logerenā. Zonder vooraf te vragen of dat überhaupt mag. En ja het mag, maar alsnog.
Omg dit doen mijn ouders dus ook! Echt zo irritant. āBen je vanavond thuis? Dan komen we eten.ā Soms heb ik daar gewoon even geen zin in.
Busjes die op de snelweg veel te hard rijden en dan in je bumper gaan plakken als je toevallig even links rijdt omdat je aan het inhalen bent. En vervolgens gaan seinen als je niet te snel naar rechts gaat. Of zoals het busje achter mij vanmorgen zān blauwe zwaailicht in de bumper aan deed omdat het een zwart busje van de politie bleek te zijn
@Tessje2 inderdaad zo irritant ja. Mijn moeder doet dit iedere schoolvakantie: oh ja dan ben ik vrijdag vrij en kom ik jullie kant op.
Uhh?
Had een paar maanden geleden nieuwe lenzen aangemeten gekregen, ik was tevreden met de proefset dus voor 6 maanden besteld. Sindsdien was ik eigenlijk steeds minder tevreden, zag net niet helemaal scherp, maarja, heb ook droge ogen dus dacht daar zal het dan wel door komen. Of ik maak ze niet goed genoeg schoon ofzo.
Toch maar ter controle naar de opticien, blijk ik ze verkeerd om in te hebben dus ik schaam me dood, kom ik thuis, blijkt dat ze het zelf verkeerd om op die doosjes hebben aangegeven
4 maanden voor niets wazig gezien
Het goed!
Ik fietste en had voorrang en een vrouw die wilde oversteken keek naar links en naar rechts, zag mij en stak toen over
Misschien doe je dat in een vlaag van verstandsverbijstering ofzo? Of heb je gewoon geen zin om te wachten. Maar waarom doe je dan nog de moeite om te kijken
Misschien dacht ze dat je afremde en dat ze voorrang kreeg. Echt irritant is dat, ik rijd bijna dagelijks met mijn auto over een weg met veel van die ronde bulten als verkeersdrempels en ik rem altijd wat af als ik zoān bult benader omdat ik de onderkant van mijn auto niet kapot wil rijden, maar fietsers en voetgangers die ter hoogte van die bulten over willen steken, denken altijd dat ik ze voorrang geef waardoor ik helemaal moet stoppen.
In deze situatie (ik fietste op een fietspad, zij reed in een scootmobiel op de stoep en wilde het fietspad oversteken (geen zebrapad of kruispunt maar midden op het fietspad zeg maar)) niet maar dat is ook irritant ja
Sorry, maar dit zegt al genoeg. Zo vaak mensen in een scootmobiel die echt schijt hebben aan ander verkeer/mensen. Scheuren ook vaak echt belachelijk hard door een drukke winkelstraat ofzo.
(Niet allemaal natuurlijk, nee dat snap ik ook)
Ik moet echt een keer wandelschoenen kopen (ik denk altijd dat ik nooit wandel maar dan ben ik ineens weer een of andere berg aan het opklimmen op mān Vans) en ik heb een model gezien wat me op basis van wat ik er over lees heel fijn lijkt, maar dat merk is in Nederland nergens in een fysieke winkel te koop Ik kan ze wel online bestellen, maar ik heb nooit eerder echte wandelschoenen gehad dus ik heb geen idee hoe ze horen te zitten. Zat al te overwegen om me te laten adviseren bij een outdoorwinkel om een beetje een idee te hebben waar ik op moet letten maar dat is ook zo lomp als ik van tevoren al weet dat ik er niks ga kopen