Waar erger je je aan? #18

Voor het eerst in jaren op zoek naar een nieuwe bikini. Zie ik eindelijk een leuke, is hij zowel nieuw als tweedehands niet in mijn maat te vinden :expressionless:

2 likes

Ik moet ongesteld worden en had mega veel zin in frituur, dus dat mocht ik wel bestellen van mezelf.

Godverdomme niet te vreten. Volgens mij lag het al even. Ik zie dat iemand voor me ook 1 ster heeft gegeven op Thuisbezorgd net, dus het ligt niet aan mij. :sob:

2 likes

Al gedaan maar ze nemen niet op. Ook een berichtje gestuurd op Whatsapp dat ik ze niet gelijk een negatieve review wil geven, omdat het normaal wel goed is. 40 minuten later en nog geen reactie.

Dus nu krijgen ze wel 1 ster. :rage:

4 likes

Zou naar de kapper gaan in plaats X. Dat ging vanuit hun kant niet door, dus laten verplaatsen naar een andere dag (vandaag). Kom ik aan, keurig op tijd, zeggen ze me dat de afspraak in plaats Y is, wat TWEE UUR verder reizen is?! Ze hebben me bij het verplaatsen van die afspraak helemaal niet gevraagd of ik wel in plaats Y wou en er ook niks over gezegd. Nu ben ik dus voor niks heen en weer geweest.

2 likes

Haha ja kut nu voel ik me schuldig. Ik kreeg een heel bedankje via Whatsapp dat ik het op deze manier heb gemeld en niet gelijk een 1 heb gegeven. Nu komt de eigenaar een cadeaubon in de brievenbus doen na werktijd. :sob::sob::sob:

Maar ik heb nog steeds geen frietpatat. Wat een emotionele rollercoaster voor mijn hormonen.

16 likes

En had je inmiddels de ster al gegeven? :joy:

1 like

Nee gelukkig niet, ik had nog geen link van thuisbezorgd gekregen :joy:

2 likes

Mensen die hun duimpje opsteken op foto’s.
Kinderen die hun duimpje opsteken op foto’s. Ik probeer het die van mij zo vroeg mogelijk af te leren.

12 likes

:v:

9 likes

Af en toe kan ik nog aan, maar er zijn zo veel mensen (bijna altijd mannen en jongens) die dit al-tijd doen. Op elke foto.

3 likes

Ja ik haat dit ook echt, maar op heel veel foto’s die ik van de opvang krijg staat mijn zoon ook met z’n duim omhoog. Hij zegt dat de ‘juf’ dan zegt; jongens, duimpjes omhoog! Het wordt er dus al zo vroeg ingestampt :grimacing:

2 likes

FitPiggy. Alles haat ik hieraan: de naam, de inhoud en de influencers die het delen.

51 likes

Die npc’s in de gym die je je hele training aan zitten te staren terwijl ze al die tijd al op een ab crunch apparaat zitten en 20 minuten rust nemen van die nutteloze oefening

6 likes

Dat altijd als ik even behoefte heb aan rustig in mijn moestuin werken en ik naar de tuin ga, er niemand op het hele complex is maar uitgerekend wel een direct buur die dan altijd zo nodig moet kletsen :woozy_face:

Mezelf! Ik bedacht ineens dat ik spinning moest doen, daarna in de sauna en daarna mn haren wassen. En nu zat ik nog zo enorm na te zweten tijdens mn afspraak met de psycholoog. Helemaal glanzende armen vh zweet, wat een ellende.

3 likes

Dat ik echt nooit iets leuks kan vinden bij een kringloop. Ik kan gewoon niet door de rommel heen kijken ofzo.

5 likes

Ik wil dat ik net zulke pareltjes als @Karl_Lagerfeld kan vinden.

4 likes

Ja echt zo irritant. Daarbij aansluitend. Alle influencers die de godganse dag linkjes plaatsen naar weer een nieuwe collectie of sale van Sezane. Ik vond het eerst best een leuk merk en heb ook weleens iets overwogen te kopen. Maar wordt gek van die stories bij influencers.

5 likes

Ik vind het heel fijn om activiteiten alleen te ondernemen. Soms is er ruimte voor iemand maar soms/vaak ook gewoon niet, nu wil een mannelijke collega de laatste tijd ineens zoveel aandacht van mij en heb ik hem eerder al over m’n go to chill plek verteld als het warm weer is (meertje). Nu vraagt hij zo goed als iedere dag, wanneer het lekker weer is of we daar gaan zwemmen. Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken dat hij mij ineens overload met aandacht, vooral omdat hij eind deze maand met z’n vriendin hier in de omgeving komt wonen. Maar ik vind het nogal veel aandacht voor enkel vriendschappelijk?

Nu heb ik morgen lekker een thuiswerk dag en wilde ik eigenlijk 's avonds die kant op om te zwemmen, alleen heeft hij wederom gevraagd of ik zin heb om samen te zwemmen. Ik vind het ook zo lullig om te zeggen. Ik wil liever alleen en laat me eens wat meer met rust.

5 likes

dat er geen cancelknop op de lift zit als je verkeerd drukt

25 likes