Waar erger je je aan? #18

Ik vind dat ze de eerste klas af moeten schaffen. Maar ik vind het ook irritant dat het blijkbaar niet duidelijk genoeg aangegeven staat wat een stilte coupé is. Ik vind het zelf meestal niet zo super erg als er toch mensen praten maar ik word dan helemaal nerveus van wanneer gaat iemand wat zeggen?? Wie gaat het zeggen? Hoe opgefokt en onaardig wordt het???

35 likes

Dat dat kut zakje met mijn broodjes scheurde en mijn broodjes op straat vielen.
Kan ik weer nieuwe broodjes halen.

3 likes

Poortjes garanderen geen stilte in de stiltezones. Dus jij wilt poortjes zodat mensen die een hoop geld betalen, niet per ongeluk alsnog geconfronteerd worden met (veelal buitenlandse) mensen die minder betalen? :skull:

2 likes

Hoe zou dat ook werken in Nederland? Want je kan gewoon in de trein van de tweede naar de eerste klas lopen

Ik denk dat ze bedoelt dat daar en bij de deur dus poortjes zijn. Ik wil gewoon nieuwe treinen met stopcontacten en niet alleen usb poortjes of stopcontacten bij de wc en in de eerste klasse. Bij sommige modellen is dit al zo volgens mij. De enige reden dat ik die 5 euro per maand extra betaal voor 1e klasse weekend vrij is de garantie op een stopcontact

3 likes

Ojaa, had niet bedacht dat er dan in de trein ook een soort poortjes zouden zijn. Maar eens (met het laatste deel van je post haha)!! Zo fijn om je mobiel op te kunnen laden

1 like

hahahahahaha

ik heb overigens nog nooit in een ander land poortjes hiervoor gezien :joy: ik zou lekker niet meer reizen als je zo bang bent normaal volk tegen te komen

4 likes

Hoe bepaal jij of iemand wel of geen 1eklas heeft gekocht? Mafkees. Ik ben eens enorm uitgeflipt tegen een gek die zei “euh pardon, dit is geen tweedeklas hoor” tegen mij en mn vriend. Heb toen ze gebeld werd op teams op haar laptop en ENORM hard ging praten haar laptop dichtgeklapt. Was stilte coupé en sowieso wat dacht ze, ze is de baas van de ns of wat. Omg ik kook weer vanbinnen.

28 likes

Ik moet meer weten, wat zei jij toen ze jullie aansprak en wat gebeurde er toen je de laptop dichtklapte

3 likes

De afvalcontainers in de staat zijn tijdelijk weggehaald omdat de straat even afgesloten is. Nu zetten mensen daar dus gewoon hun vuilniszak neer, terwijl er geen container is. Echt zo aso en snap ook echt niet dat je dat een goed idee vindt…

2 likes

Tuurlijk heeft ze niet echt die laptop dichtgeklapt

28 likes

Ik kan me er niks bij voorstellen dat je zoiets doet en er dan ook nog mee wegkomt zonder gezeik van de ander

2 likes

Ik zei waarom zeg je dat tegen mij waarom denk je dat, haar excuus was dat het ineens heel druk was in de 1e en dat het normaal bijna leeg is en er daarom mensen uit de 2e moeten zitten. Enige niet-Nederlanders aangesproken dus ik zei racist. Niemand zei wat verder en het was stil. Ik zat wel bijna te janken dus ik zei ook niks want dacht als ik nu tegen mn vriend ga praten ga ik meteen huilen. Wij zaten in een 2 zit en zij zat niet meteen naast ons maar 1 ervoor. Ja ik klapte die laptop dicht want ze nam die call echt op een luide toon aan en daarna was het van wat nou wat doe je en ik zei verder niks want ze graaide de spullen al bij elkaar. Een oude vrouw heeft daarna nog over mn schouder geaaid omdat ik er zo boos en van streek uitzag.

9 likes

Free them leghairs.
Lekker wapperen in de wind ermee :joy:

25 likes

Ik denk er eigenlijk nooit wat van als ik mensen met stoppels of haar op de benen (of ergens anders) zie. Geldt dat niet voor de meeste mensen?

47 likes

Zie het als een soort opluchting dat ik niet de enige ben die het wat dat betreft niet altijd mooi en verzorgd heeft.

3 likes

Ik scheer mijn benen nooit (heb niet extreem dik/donker haar maar wel genoeg en donker genoeg dat je het ziet) en daar heb ik in m’n hele leven precies 2 opmerkingen over gehad (en die waren positief). Heb echt het idee dat het overgrote deel van de mensen er niet op let of er inderdaad niet zoveel van vindt.

7 likes

Vans heeft zelf ook leuke wandelschoenen! Mijn vriend gebruikt ze en is er heel tevreden over.

1 like

Dan worden ze toch niet eens opgehaald? Lijkt me dat je dan de dichtstbijzijnde ondergrondse container moet gebruiken.

1 like

Onzin. Natuurlijk kan dat wel

4 likes