Waar erger je je aan? #18

Dat is het zeker! Het zou los moeten staan van jouw afspraak tijd. Prima als ze 15 minuten administratie mogen rekenen, maar dan spreek je toch ook 15 minuten later af in plaats van structureel te laat komen. Dat klopt gewoon niet.

1 like

Er staat/stond ook nog een gedeelte op Netflix van de oudere seizoenen heb voor mezelf maar opgeschreven wat ik wel en niet heb kunnen zien

1 like

Ik ben ziek maar moet werken vanavond. Begin om 16.30. Kan me niet ziek melden door de bezetting, nu appt de collega waar ik mee moet werken of ik 2 uur eerder kan beginnen :roll_eyes:

Was ik al van plan maar als een 18 jarige me het dan vraagt vind ik het irritant eigenlijk.

2 likes

Nee, ik bedoel eigenlijk dat stel jij hebt om 09:00 een afspraak deze tot 09:45 hoort te duren en niet tot 10:00. Ik was altijd in de veronderstelling dat het dat laatste was. :grimacing:
Deze behandelaar klinkt gewoon als een lul hoor haha.

4 likes

Ziek is ziek toch?

1 like

De zorg sucks

11 likes

Ja klopt, maar om dan een 18 jarige die geen handelingen mag uitvoeren of medicatie mag uitdelen alleen te laten met 31 dementerende bejaarde is ook weer zoiets als je niet doodziek bent

48 likes

Kutzooi ik wilde van m’n rustige zaterdagmiddag genieten, ben ik in slaap gevallen en word ik net wakker, heel m’n zaterdagmiddag kwijt wtf zeg en m’n koffie die ik klaar had gemaakt en waar ik rustig van wilde genieten, staat nog kapot droog naast me :thumbsup:

11 likes

Haha dat is zo kut altijd, maar cliche cliche, blijkbaar had je het nodig.

4 likes

Nou, dan was het wel een lekkere rustige middag in ieder geval

11 likes

Ja maar niet GENOTEN

1 like

Hoe kan je nou niet van slapen GENIETEN!

9 likes

Slaapkamervraag

4 likes

Mijn sportschoolabo is van 40,49 naar 54,99 gegaan deze maand en banen zwemmen is 4,30 in plaats van 3,70.

Ik blijf wel op de bank zitten. :japanese_ogre:

6 likes

Ik las vandaag nog ‘wandelen is een gratis medicijn voor je gezondheid’.

3 likes

Ja maar ik vind wandelen het meest saaie wat er is en ik wil gewoon voor een fatsoenlijke prijs kunnen sporten (en doen wat ik leuk vind).

Ik vind hardlopen wel leuk, maar dat doe ik met kut weer gewoon graag in de sportschool.

6 likes

Sinds wanneer is ‘instagrammable’ een term om mee te adverteren :cry:
Nouja wel een goede reden om weg te blijven.

12 likes

Dat is nogal een verhoging! 14 euro erbij per maand?

5 likes

Bij instagrammable denk ik aan goor eten in leuke kleurtjes. Lijkt me echt slechte reclame om je bedrijf zo te profileren.

5 likes

we zitten in hetzelfde algoritme want ik kwam deze ook tegen. En instagrammable interpreteer ik als: mooi maar slecht eten.

Net als deze recensie van een rest in amsterdam:

https://www.parool.nl/ps/the-siren-is-voor-een-fortuin-verbouwd-maar-wat-uit-de-keuken-komt-is-pure-armoede-3~b7bd36dc/

4 likes