Waar erger je je aan? #18

Ja ik probeer haar steeds wel aan te sturen om het restaurant te kiezen, want ik lust ongeveer alles en wil zo min mogelijk gezeur aan tafel.

Maar goed moest dit even van me afschrijven en ga proberen er niet te druk om te maken.

6 likes

Bij Normal is die variant als het goed is goedkoper. Laatst nog gehaald bij Hoog Catharijne

2 likes

I feel you. Zo kut is dat, dat had ik bij mijn vorige printer ook steeds. Printers hebben me sowieso een aantal jaar van mijn leven gekost. En ik heb er ook al zeker twee weggegooid omdat ze niet meer uitlijnden, uitgedroogd waren of geen goedkope cartridges vraten.

Nu heb ik een Canon en ik had bij de Action van die nepcartridges gekocht, dus ik zat al helemaal te wachten op een of andere melding dat ik naar de hel zou gaan omdat ik het durfde hem te voeren met nepdingen en niet die van de fabrikant die 8x zo duur zijn. Maar warempel, hij vrat ze gewoon :sweat_smile:

6 likes

Bij de Zeeman staan ook wel eens droogshampoo’s van batiste voor 3 of 4 euro. Het assortiment verschilt dus weet niet of ze daar de xxl versie hebben maar zijn daar dus niet zo veel geld wanneer ze in de reclame zijn bij kruidvat of etos ofzo

2 likes

Dat ik net een appje van een vriendin kreeg waarbij ze me (terecht) op iets aansprak, ik daar op heb gereageerd en nu geen reactie meer heb gehad waardoor ik nu niet kan slapen.

Het is ook gewoon iets kleins wat met haar berichtje en mijn reactie (verwacht/hoop ik) meteen weer is opgelost. En toch lig ik nu onrustig in bed te draaien en malen totdat dit uit de lucht is.

4 likes

Ik hoor mn nieuwe buren boren??? Het is half 12 doe ff normaal ouwe

2 likes

Bij de Normal is zo’n mega grote 6,50! De kleine 3,50 of 4 euro geloof ik. Scheelt echt veel

Het is geen peuter die van d’r moeder haar bordje leeg moet eten hé. Gewoon een volwassene die prima weet wat ze wel en niet lust.

9 likes

Bij de meeste volwassenen die ik ken die niks lusten is het meer ‘wat de boer nie kent, da vreet ie niet.’

16 likes

Fucking bladblazer, vind de herfst meteen minder leuk

Stakingen zouden tot 08:00 zijn maar ik sta al precies 1 uur bij de bushalte en niks is op komen dagen behalve 1 bus. En die reed gewoon direct door omdat hij al propvol zat.

:sob:

2 likes

Ja de dienstregeling wordt pas na 8 weer gestart, dus ze moeten 1 voor 1 weer gaan rijden. Hopelijk komt er snel nog eentje

3 likes

Ook bij vrouwen? Ik herken dit alleen bij mannen die te lang door hun moeder zijn gevoed.

1 like

Dat ik een t shirt heb aangetrokken. Whyyyy heb het echt koud.

1 like

Is dit nog gelukt? haha

1 like

Mijn fiets en al zn gebreken. Ding is net 2 jaar oud en er is elke keer wat mee. Dan weer een slag in mn wiel, dan weer een lekke band, dan weer een storing in de accu en staat ie vaker dan me lief is bij de fietsenmaker. En ik let zo goed op dat ik niet over stoepjes fiets, hem niet in een rek zet etc. Rust echt een vloek op dat ding. Echt een miskoop geweest.

1 like

Waarom lees ik dit alsof volwassen mannen nog borstvoeding krijgen. Ew.

8 likes

Jaa o.a. mijn eigen schoonmoeder. Die zegt bij voorbaat al: Gadver vies, mijn vriend: heb je het ooit op dan? Zij: nee. (Bijv bij worteltaart of Sushi of kikkerewten ofzo)

En een vriendin die altijd aan haar vriend vraagt: lust ik dit? bij de menukaart.

Update: nog steeds een beetje spierpijn :laughing: wel bijna weg.

1 like

Kocht net bloemen voor mezelf, dus vroeg aan die man of er niks giftigs voor katten in zit. Hij zei nee. Dus ik vroeg: ook geen lelies? Hij zei jawel een dubbele lelie, maar die hebben geen stuifmeel dus zijn niet giftig. Alleen die enkele lelies zijn dat.

Ik wou t bijna kopen. Toch even gegoogled en jawel ook die zijn giftig want de hele stengel is dat al, ligt niet alleen aan stuifmeel volgens google.

Wat als je daar wel gewoon naar luistert :sob:

1 like