Nee serieus!
‘Post partum ritje’
‘Eerste rondje met Noah’ + foto van een buggy (bij een wandeling van 500m)
‘Eerste rondje als papa’
Ik vind het ook wel weer aandoenlijk, kersverse ouders die van de daken willen schreeuwen dat ze een kind hebben
Nee serieus!
‘Post partum ritje’
‘Eerste rondje met Noah’ + foto van een buggy (bij een wandeling van 500m)
‘Eerste rondje als papa’
Ik vind het ook wel weer aandoenlijk, kersverse ouders die van de daken willen schreeuwen dat ze een kind hebben
Als je gebruik maakt van de overstapservice dan heb je 2 weken de tijd om te installeren waarin je niet zonder internet komt te zitten. En mocht installatie je niet lukken dan kan je bij de meeste providers ook gratis een monteur krijgen die het voor je doet.
Mijn advies zou zijn om elk jaar (of elke twee jaar afhankelijk van je contract) over te stappen om gebruik te maken van een nieuwe welkomskorting!
Oooh ik las aankondiging zwangerschap ipv geboorte haha
This makes sense
Grappig, ik ben juist overgestapt van Ziggo naar KPN omdat ik Ziggo echt vreselijk vond
En de klantenservice ook nog eens ruk, vooral sinds ze samen zijn gegaan met Vodafone. Tot nu toe wel tevreden met KPN, maar zit er nog maar een paar maanden. Zo zie je maarrrr
O ik had dit een paar jaar geleden en had toen gemaild en kreeg excuses en een gratis kaartje maar ik kwam toen keihard aangefietst eerst naar de buschauffeur toe en gezegd ik zet hem even snel op slot en toen wachtte die buschauffeur dus expres tot ik voor de deur stond en deed die hem dicht en ging die ook zwaaien van doei doei. Dus ja toen waren excuses wel gepast opzich. Die bus ging ook maar 1x per uur.
O nee dat ervaar ik niet deze buschauffeur deed gewoon heel kut maar meestal trappen ze wel nog even op de rem als ze je zien rennen en ik ben door 1 buschauffeur midden in de nacht ook weleens heel lief behandeld toen ik lastig gevallen werd op straat. Politie gebeld vanuit de bus en afgeweken van zijn route (max 2 minuutjes om voor hem) zodat ik niet 10 minuten door het donker moest lopen. Hij was echt zo van ja ik doe het graag en zou ook willen dat iemand dit voor mijn dochter deed en hij zei je bent toch de enige in de bus en anders kom ik overal te vroeg aan.
In ieder geval beter dan dat ze hun bevalling als Strava-activiteit posten, inclusief hartslagzone’s ![]()
B en B vol liefde
Jeeeeeeeezus Eeeevert wat weet je wel
Oh dit heb ik een keer meegemaakt als 12-jarige. Ik wilde die trein helemaal niet halen, dacht, ik neem de volgende. Maar de conducteur wenkte me van als je opschiet kan je mee! Ik was best ver weg van de trein maar ik toch dat vrij lange stuk rennen met m’n rugtas om. Was ik voor de deur, deed hij hem dicht en reed de trein zo weg.
Echt zielig voor m’n 12-jarige ik ![]()
Nouu dat is stom.
Hoe ga je zo’n gesprek aan? Meteen bij de eerste persoon die je aan de lijn hebt of zeg je dat je je abo op wil zeggen? Bij het laatste krijg je echt een medewerker van opzeggingen aan de lijn en zij kunnen veel meer kortingen geven dus daar moet je altijd naar vragen
Bij de provider waar ik gewerkt heb was er een
Voor opzeggingen, kies 6
Of welk nummer dan ook haha maar dan kreeg je meteen de goede afdeling
Ja dat was bij mijn werk ook zo maar alsnog kreeg ik dan vaak mensen aan de lijn die belden voor een opzegging terwijl ik voor problemen was en dan waren ze boos dat ik ze weer in de wacht moest zetten. ![]()
Praat me er niet van 🫣
Ik ben op vakantie in Kroatië en heb hier helemaal geen mobiel internet, terwijl het wel een EU land is. En an sich kom ik echt wel gewoon goed m’n dag door, maar ik erger me er alsnog aan dat ik niet gewoon makkelijk locaties of ticketprijzen of restaurant reviews kan Googlen.
Ik was niet geëindigd bij opzeggingen maar wel 3 verschillende personen in 1 gesprek gesproken, werd telkens doorverbonden omdat de voorganger dan niks kon doen. Weet eigenlijk ook niet of ik hier verder zin in heb of dat ik gewoon elk jaar vanaf nu ga overstappen van aanbieder.
Ik had dat ook toen ik daar een maand was, is wel oplosbaar maar voor korte termijn niet handig. Esim via airalo is 5 dollar voor 1gb, zou dat doen
De bibliotheek in het dorp waar ik woon is heel klein en wordt gerund door een stelletje oude vrouwtjes van 70+. Ze zijn maar 3 dagen per week 2 uurtjes open, maar zelfs dat is te veel gevraagd om even vriendelijk te zijn. Ze negeren klanten vrijwel volledig.
ligt het niet aan jou?
Uiteraard niet. Ik ben de vriendelijkheid zelve.