Waar erger je je aan? #18

Ik heb dit ook meegemaakt. Had een sessie van een uur staan en die man kwam standaard een kwartier tot twintig minuten te laat. Sessie stond dan bijv van 10 tot 11 uur. Stopte standaard om 11 uur en ging niet langer door. Berekende toch een vol uur. Toen heb ik contact opgenomen met de administratie en vriendelijk gevraagd of dit wel helemaal de bedoeling was en de beste man er zelf ook op aangesproken. Uitlopen kan altijd, maar niet elke keer en zo lang.

4 likes

En toen? Begreep hij het en veranderde het, werd hij boos en ging hij met tomaten gooien?

__

Ik erger me aan mijn onderbroken nachten. Ik was gisteravond zo moe dus heb om 22u het licht uit gedaan, in de wetenschap dat ik er tussen 6:30 en 7:00 uit moest voor onze baby. Ben om 0:00 wakker geweest toen mijn vriend naar bed kwam, om half 2 omdat de baby hoestte, om half 4 omdat mijn vriend naar de wc ging, om half 5 omdat ja geen idee waarom en toen dus om half 7 omdat onze baby wakker was. Ik voel me nog net zo moe en uitgeput als gisteravond :confounded:

@Karl_Lagerfeld even de frustratietolerantie in kaart brengen

3 likes

Nou, eigenlijk vertelde hij de afspraak daarna dat hij ‘niets voor me kon betekenen’ en toen heeft ie me doorgestuurd naar zijn vrouwelijke collega. Die kwam wel altijd netjes op tijd en heeft me beter geholpen dan hij ooit gedaan heeft. Of het kwam omdat hij ergens werd op aangesproken? Geen idee. Maar ik zou zeker wel de persoon erop aanspreken. Tijd is geld en 20 minuten van een afspraak ‘verliezen’ is gewoon jammer.

9 likes

Ik ken iemand die een extreme betweter is terwijl ze het meestal niet beter weet (of gewoon mensen op open deurtjes wijst). Ze zegt ook steeds dat zij en een kennis nog single zijn omdat het zo moeilijk is iemand met een opleidingsniveau te vinden dat zo hoog is als dat van hen, “want de meeste mensen kunnen niet zo goed nadenken of willen profiteren van iemand die alles op orde heeft”. Zij heeft een HBO bachelor en die kennis heeft een PhD (waar hij niet over opschept, en hij probeert zich tevergeefs van haar uitspraken te distantiĂ«ren). Zo irritant wanneer iemand zo onzeker en delulu is.

16 likes

Ik heb op de iPhone al letterlijk (echt letterlijk) bij bepaalde fototerugblikken die ik niet hoef te zien geklikt op ‘verwijder terugblik’ en ze blijven maar terugkomen :weary:

2 likes

Geverfde planten. Waarom??

En: Amazon Prime. Ben aan een nieuwe serie begonnen die ik heel leuk vind en was helemaal in mijn nopjes dat er 11 seizoenen zijn. Nope, ondanks dat hij zegt dat er 11 seizoenen zijn, zijn er maar 5 beschikbaar :rage:

14 likes

Maar ze zien er wel leuk uit :no_mouth:

3 likes

Tot het regent gok ik😂

10 likes

Sorry late reactie! Ze hebben ze niet meegenomen want er was een storing in het systeem ofzo. Heb de klantenservice gebeld en ze worden nu as dinsdag weer mee terug genomen :joy:

1 like

Ik begreep van mijn psycholoog een keer dat een sessie normaliter 45 minuten hoort te duren en dat er dus 15 minuten voor administratie etc zijn. Maar elke keer 20 minuten te laat komen is gewoon ronduit belachelijk.

2 likes

Klopt, en in het nieuwe systeem is het ook zo dat als je 60 min hebt gepland en er 46 hebt gemaakt je alsnog 60 min mag declareren als behandelaar. Is dus wel anders als je maar 40 min sessie hebt.

Een keer te laat moet kunnen maar structureel te laat komen dan doe je iets niet goed in je planning

3 likes

Eens, ik moest vaak wel vijf of tien minuutjes wachten maar vergeleek dat altijd maar met de huisarts. Vind structureel 20 minuten echt niet kunnen en ook raar hoe daar op gereageerd werd.

5 likes

Ik herken je amazon prime ergernis. Ik ben Law & Order SVU aan het kijken. Laatste 15 (?) Seizoenen van de 25 zijn beschikbaar, maar seizoen 18 opeens niet. Maar 17 en 19 wel. :face_with_spiral_eyes:

4 likes

Ja echt zo stom, zit me niet lekker te maken met een dooie mus. En helemaal vervelend inderdaad als het dan zo random is zoals bij jou.

Dat is het zeker! Het zou los moeten staan van jouw afspraak tijd. Prima als ze 15 minuten administratie mogen rekenen, maar dan spreek je toch ook 15 minuten later af in plaats van structureel te laat komen. Dat klopt gewoon niet.

1 like

Er staat/stond ook nog een gedeelte op Netflix van de oudere seizoenen heb voor mezelf maar opgeschreven wat ik wel en niet heb kunnen zien

1 like

Ik ben ziek maar moet werken vanavond. Begin om 16.30. Kan me niet ziek melden door de bezetting, nu appt de collega waar ik mee moet werken of ik 2 uur eerder kan beginnen :roll_eyes:

Was ik al van plan maar als een 18 jarige me het dan vraagt vind ik het irritant eigenlijk.

2 likes

Nee, ik bedoel eigenlijk dat stel jij hebt om 09:00 een afspraak deze tot 09:45 hoort te duren en niet tot 10:00. Ik was altijd in de veronderstelling dat het dat laatste was. :grimacing:
Deze behandelaar klinkt gewoon als een lul hoor haha.

4 likes

Ziek is ziek toch?

1 like