Waar erger je je aan? #18

Nieuwe halen, dan vind je hem ineens weer.

12 likes

Haha ja zoooo irritant. Zo nu en dan denk ik aan mijn ene (gewoon cheap ass essence) lipstick die echt verdwijnen is in 1 ruimte waar ik heel de dag was. Op de een of andere manier kan ik dat gewoon minder goed accepteren dan al die andere dingen die ik kwijt ben geraakt 🫠

2 likes

De walk of shame van een morning after pill halen en dan ook nog een cassière die vraagt “heeft een voordeelkaart?” :slightly_smiling_face:
Nee.

7 likes

Volgens mij zitten die dingen vaak in zo’n plastic doos toch? Dus je kan ze ook niet bij een zelfscan afrekenen. :sob::sob:

Hopelijk heb je wel een leuke avond gehad!

2 likes

Ja was idd extra beveiligd dus moest wel naar de kassa :smiling_face_with_tear:

Zo stom om daar extra beveiliging op te doen eigenlijk. Mensen die dat stelen zullen dat toch alleen uit pure noodzaak doen.

7 likes

Van die mensen die hele gesprekken willen voeren op een druk feest of festival of iets. Ik versta je niet, ik ben afgeleid en ik kom hier om te dansen en niet naar hele levensverhalen te luisteren :confused:

23 likes

Wtf weer van dit misvormde fruit aub moet dit een hpv vagina voorstellen

14 likes

Alsof casieres hun standaardzinnetjes aanpassen aan wat iemand koopt… dan verwacht je toch te veel

86 likes

En ergens toch alleen maar fijn dat ze deze aankopen gewoon zoals altijd behandelen, is ook niks om je voor te schamen.

68 likes

Ja het was bij mij ook meer ergernis op de (zelf veroorzaakte) situatie dan richting de caissière hoor! Tuurlijk doet die ook maar gewoon haar werk.

7 likes

Ach ik denk dat de meeste mensen geeneens doorhadden dat jij een walk shame deed. Die zijn toch meer bezig met hun eigen dingen

6 likes

Ik weet niet beter dan dat ik die pil alleen bij de apotheek kon halen op zondag, die was dan een halfuur open. Dus ik daarheen en voordat ik om ‘een morningafterpil asjeblieft’ kon zeggen had de man achter de balie z’n hand al in de la gestoken en er een op de toonbank gelegd :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

18 likes

Oh dit had ik gisteren ook. Iedereen staat te praten. Het was net alsof je op een staande borrel stond. Zo jammer!

1 like

Je zegt zelf elke fucking keer weer. :smiling_face_with_tear::broken_heart:

10 likes

Ik moest 15 jaar geleden ofzo een keer de morning after pil halen bij de apotheek en toen moest ik helemaal naar zo’n apart kamertje en ging de apotheker mij een preek geven over veilig vrijen :smiling_face_with_tear:

14 likes

Oh same, zo ongemakkelijk. Goddank was de apotheker een jonge vrouw, maar oh dat ongemak. En dat in m’n lunchpauze :sweat_smile:.
Ik had toen tegen de docent gezegd dat ik die middag misschien later bij haar les zou zijn omdat ik de map moest halen en toen moest ik van haar meteen gaan. Ook zo schaamteloos dat ik dat gewoon benoem.

6 likes

Wow zo niet oké. En de piemel in dit verhaal was vast geen onderdeel van deze treurnis.

7 likes

Zie posts van soortgelijke strekking sowieso wel maandelijks voorbijkomen heb ik het idee

7 likes

Dit doet me er aan denken dat ik een keer voor een vaccinatie voor werk bij de GGD kwam en dat de beveiliger zei “sorry mevrouw maar de ingang van de SOA-kliniek is aan de andere kant” :smiling_face_with_tear:

23 likes

Deze spelfout 100 keer op de ruiten en in de winkel. Dit is een screenshot van een reclamefilmpje van de instagram van Trendhopper.

4 likes