Waar erger je je aan? #18

Slim toch. Jij hebt hierbij ook reclame voor ze gemaakt.

5 likes

De laatste soortgelijke was een week geleden

1 like

Wat is de spelfout dan?

3 likes

Not sure if serious, maar het is accessoires.

7 likes

Het is accessoires volgens mij, dus met dubbel s.

3 likes

Mijn god hee, ik vind dat je hier zelfs 15 jaar later nog een klacht over zou mogen indienen.

1 like

Oh wat leuk! Benson met hele korte haren. Die had ik nog niet gezien idd. Nu nog even bedenken of ik eerst de nieuwe seizoenen ga afkijken. Of eerst nog die oude tussendoor doe.

2 likes

Van die klantenservices waarbij je denkt met een medewerker te spreken maar volgens mij is het gewoon een ai bot. Het lijkt in eerste instantie zo echt, totdat je ineens heel specifiek wordt. Dan gaat 'ie ineens rare vragen stellen (Klarna doet dit) :triumph: :triumph: :triumph:

6 likes

Eerst een Turing test doen voortaan

2 likes

Buschauffeur die te vroeg is ziet me aan komen rennen en rijdt gewoon door. Kon ie nou echt niet drie seconden wachten.

4 likes

Pffff ga je een klacht indienen?

1 like

Nou dat lijkt me wat overdreven. Het was gewoon irritant na een al gehaaste stressvolle ochtend en dat de bus normaal altijd vijf minuten te laat komt, maar er zijn geen doden gevallen.

7 likes

Ik kan me daar ook aan ergeren hoor, helemaal als ze je zien rennen en moeite zien doen om de bus alsnog te halen.

4 likes

Ik zit best veel op Strava en daar volg ik een paar mannen die zo ontzettend klef altijd moeten benoemen als ze met hun partner op pad zijn geweest. Letterlijk elke 10 minuten wandeling (naast het dagelijkse hardlopen en wielrennen) met liefje / schatje / droppie / moppie / :smiling_face_with_three_hearts: / :heart_eyes: / etc. :face_vomiting:

Andersom doen die meiden het nooit. :rofl: Laatst zag ik ook een filmpje die een van die vrouwen had gemaakt van haar vriend bij de start van een hardloopwedstrijd en dan hoor je haar vet droog “Doei.” zeggen i.p.v. super enthousiast roepend “Veel plezier schatje!” :joy: Weer het andere uiterste lol. :joy:

Maar anyway, ik erger me dus aan kleffe mannen op Strava. Voor wie wil je je bewijzen denk ik dan?

3 likes

Aan dat ik m’n werk voor me uit heb lopen schuiven en nu in de week voor m’n verlof nog allemaal belangrijke shit moet aftikken. M’n hoofd wil nu alleen nog maar nestelen grrrr

1 like

Oh hier zie ik hem nog regelmatig extra stoppen, ook als ie al bij de halte weg is. Maar ook voor mijn buschauffeur was het gewoon maandagochtend blijkbaar.

2 likes

Ik erger me echt mateloos aan KPN. Ze hebben nu een actie voor nieuwe klanten dat je of 9 maanden lang 15 euro korting ontvangt of dat je een gratis play station 5 krijgt (twv 450 euro) als je een abbo afsluit voor 2 jaar.

Ik zit daar al 4 jaar als klant met mijn thuisinternet + 2 sim only abbo’sAls ik bel als klant kan ik dan 12 maanden lang 5 euro (indien ik het abbonement afsluit voor 2 jaar) krijgen want 'Mevrouw, we komen u tegemoet zodat u niet hoeft over te stappen". Meer korting is echt niet mogelijk en als ik nieuwkomers korting wil dan moet ik maar naar de concurrent en over een jaar terug komen. Hoezo wil je als bedrijf met kneiter veel concurrentie niet je huidige loyale klanten behouden? Ik snap dit gewoon niet. Dus joeee dan gaan we maar overstappen he.

9 likes

Mijn vader belt elk jaar naar zijn provider dat ie over gaat stappen en ineens is er dan wel van alles mogelijk. Als in, hij belt om op te zeggen en dan gaan ze hem van alles aanbieden. Extra zenderpakket of extra korting ofzo

3 likes

Nee dat was nu echt niet mogelijk. Het maximale was 5 euro korting per maand het komende jaar als ik een contract voor 2 jaar sluit. Ze konden wel gratis TV aanbieden maar dat hoef ik niet, want dat heb ik nu ook al niet in mijn pakket.

Dit denk ik ook vaker maar dan herinner ik me het tering grafgezeik dat ik de vorige keer met verhuizen had en de extreem slechte klantenservice ervaringen die ik via anderen heb gehoord met ziggo/tmobile-odido etc. en dan denk ik: lĂĄĂĄt maar.

4 likes