Ik beoordeel mensen zelf nooit op hun verleden
Iedereen gaat over je heen vallen over gebrek aan empathie, maar als iemand die zelf grote pieken en dalen met depressie meemaakt denk ik altijd : die persoon is nu al dood. Beetje laat om nu empathie te voelen met die persoon.
Ik heb wel empathie voor iedereen die dit moet opruimen en het ziet gebeuren trouwen.
De truc van empathie zit in dat je ook empathisch kunt zijn als het je niet uitkomt. Zoals wanneer je hinder ondervind van iemand die zelfmoord pleegt.
Misschien kan je empathie opbrengen voor de persoon boven je die het persoonlijk en dapper voor je uitlegt, zou fijn zijn
Wat een walgelijke en empathieloze manier om dit te verwoorden.
Ik heb jou echt nog nooooit eerder gezien.
Zaterdag liep ik langs zoān boomer met een bladblazer en heb toen expres door een hoop bladeren geschopt
Motherfuckers
Maar dan heb je alleen maar langer dat geluid
Ik heb dit elke ochtend voor mān slaapkamerraam, (ik woon op een hele drukke en gore winkelstraat), ze zijn er tussen 6:30 en 7:30, een uur lang. Heb echt al meerdere keren de behoefte gevoeld een bak water naar beneden te storten.
Mijn zwager is op Tinder gespot dus ik heb nu een lekkere vriendin gecharterd om Tinder af te struinen en hem uit de tent te lokken. God ik haat mannen.
Je zwager als in de vriend van je zus/broer?
Ja vriend van mān zus
lul
In mijn gemeente hebben ze nu elektrische bladblazers, dat scheelt echt een hoop. Misschien kun je het in de ideeƫnbus doen?
Ze komen altijd samen met de veegwagen, zij blazen het vuil op de straat en de veegwagen bezemt het op. Dus het is sowieso veel herrie.
Hermes. Pakket zou vandaag bezorgd worden, ineens staat in de tracking dat het om een retour gaat en dat het morgen bij de verzender terug wordt bezorgd. Echt altijd gezeik met die klotedienst. En ik moet de rest van de week naar kantoor (normaal heel flexibel, maar hebben allerlei workshops deze week), had het expres zo besteld dat het vandaag zou komen
Oh gosh, ik las dit als een reactie op
Ik heb wel empathie voor iedereen die dit moet opruimen en het ziet gebeuren trouwen.
Neem aan dat je dit wel al tegen je zus hebt verteld?
Die kwam juist bij mij dat ze het van iemand gehoord had. En vervolgens heb ik een vriendin erop afgestuurd.
waarom wil je hem uit de tent lokken dan, als je zus het al weet? om hem te kunnen exposen? ik support het plot tegen deze man hoor begrijp me niet verkeerd maar ik snap het niet helemaal haha