Bewijs gok ik?
Die vriendin die hem spotte had al weggeswipet voor ze er wat mee kon maar ze heeft wel screenshots gemaakt. Hij beweert nu zelf dat het niet klopt en hij niet meer actief is (en ze trapt er nog in ook🥲) Dus idd om bewijs te vergaren.
Maar denk je niet dat hij, als hij er al op zat, het nu dan wel inactief heeft gemaakt? Of schat ik hem nu te hoog in?
Dan moet ie wel heel achterlijk zijn wil ie daar nog op ingaan
Ja die kans is aanwezig natuurlijk maar echt snugger ben je sowieso niet als je denkt dat je kan Tinderen zonder gespot te worden, dus het proberen waard.
Heb je het met hem besproken? Mijn zwager zat ook op tinder en ik voelde me er erg rot over, maar toen stuurde ik hem een berichte en zei hij: ja, klopt ik en je zusje hadden ruzie en ze zei dat ik nooit een andere match zou hebben dan haar, dus ik probeer het tegendeel te bewijzen.
Mijn zusje wist er ook van.
Het ergste was wel dat hij uiteindelijk 2 matches had waarvan 1 een nepprofiel.
Oh sorry, je heb hem dus al gesproken
Ik had me verheugd op het kopen van gezellige warme pyjama’s, maar ik ging mijn winterpyjama’s tevoorschijn halen en ik heb er nog genoeg
Aan dat ik laatst een lijstje met verjaardagen had gemaakt voor een verjaardagskalender (cadeautje) en toen dacht, dit moet ik even goed opslaan, want dit gaat van pas komen. En nu zoek ik dat lijstje en is het uiteraard nergens te bekennen?! Evernote, notitie app, notepad++ (zet ik veel werkrommel in), whatsapp gesprek met mezelf, mijn fysieke boekje, zelfs mijn gmail concepten, nergens!
Oh, gevonden! Een excelbestandje op mijn laptop. Moet hier echt een beter systeem voor verzinnen…
Pyjama’s heb je nooit genoeg❤️
Het past niet meer in de la
Ik heb echt ook alle broeken ff gerekt in de hoop dat het elastiek kapot zou zijn.
Joh als jij een nieuwe pyjama wil kopen dan doe je dat toch gewoon? Leg je er twee uit de la op zolder.
Vrouwen die sinds ze een kind gebaard hebben continu in de derde persoon over zichzelf praten als ‘de mutti’ ‘mommy’ of ‘moeders’. Denk aan ‘Pfoe laat avondje voor de mutti’. En dingen bestempelen als ‘mom life’.
Na dat gepraat over pyjama’s hier, wilde ik kijken naar nieuwe pyjama’s. Ga ik naar de Hunkemoller website, heeft mijn werkcomputer die website geblokkeerd We werken op een specifieke VPN die niet uitkan, waardoor je bijv. niet naar gaming websites kan. Maar ook niet naar Hunkemoller?
Ik wil een warme pyjamaaaa
Hahaha, bij mij is die niet zo erg Ik krijg alleen “Sorry, you don’t have permission to visit this site.”
Erger aan mezelf. Vannacht gedroomd over grensoverschrijdend gedrag en nu voel ik me de hele ochtend al naar daarover. Het was een drooom!!!
Probeer eens zalando of h&m op je werkcomputer te tikken. Misschien vond de baas dat zijn werknemers te veel shopten tijden het werk
Die doen het dus wel, bijzonder genoeg haha. Waarschijnlijk omdat het een IT bedrijf is en de mannen hier meer gamen haha. Want ik kan nooit wat over gamen opzoeken, echt alles is geblokkeerd
Waarschijnlijk is het filter ingericht op basis van trefwoorden en slaat het aan op woorden als bh, string en dat soort zaken. Misschien verkoopt hunkemoller ook nog paar ‘spannende’ artikelen en hebben ze ergens het woord sex/sexy gebruikt.
Oh, haha, ik had dat op mijn vorige werk met de website www.chickslovefood.nl . Want een website met het woord ‘chicks’ kan nooit goed zijn, toch?
En ik wilde alleen even mijn boodschappenlijstje bijwerken…