Waar erger je je aan? #18

Mensen die s’avonds schrijven ipv ‘s avonds. :angry:

87 likes

Ehhhh lol oke good for you

20 likes

Heb mijn bril laten vallen en nu zitten er krassen in het glas. Heb gelukkig nog andere brillen liggen maar dit was nou net mijn favoriet.

1 like

Ik zit op 3 uur tijdsverschil vanaf nederland, maar ik voel hem wel.

1 like

Is het ook niet nog te vroeg? Ik begin meestal pas in december met mandarijnen. Heb het idee dat ze deze periode meestal nog niet zo lekker zijn, maar anders ga ik me ook aan de Lidl mandarijnen wagen.

4 likes

Rond 11 november zijn meestal de eerste lekkere manderijnen te koop.

5 likes

Ik sleur mezelf nu drie keer per week naar het park om te rennen en ik voel me elke keer na zo’n training de hele dag helemaal rustiger en minder neerslachtig? Echt gadverdamme the haters are right

54 likes

Ik, vorige week maandag, na zondag weer een stuk op de racefiets gezeten te hebben. Werd vrolijk wakker, besloot 's ochtends een uur (!!) eerder dan normaal met de trein naar mijn werk te gaan en voelde me de hele dag gelukkig en energiek

5 likes

Afschuwelijk

7 likes

Haha kut deze influence is real
Ik ga deze week een keer proberen even een goed rondje te wandelen

7 likes

Hahahaha dit is echt zo waar :sob::sob: maar ik weet ook hoe moeilijk het is als je je depressed, anxious of whatsoever voelt

2 likes

En @grace Welcome to the dark side

1 like

Dat je als je met koopzegels wil betalen je het niet meer in cash terugkrijgt

3 likes

Heb je uiteindelijk nog je geld gehad??

3 likes

Je kan nog altijd wandelcoach worden. :laughing:

2 likes

Na 3 dagen en een hoop gezeik (“hoe weet je zeker dat het mijn hond was dan???!?”) heeft ze het geld overgemaakt!

18 likes

Lol dacht ze dat je zelf op je jas gepist had

6 likes

Gezeik lol

4 likes

Ligt dat niet aan de hoeveelheid zegels die je hebt? Bij mijn appie zeiden ze dat als je meer dan 5 boekjes in wilde leveren, je dat vooraf moest laten weten zodat ze dat geld uit de kluis konden halen.

Nee ik was mn portemonnee vergeten dus dacht oh chill betaal wel ff met koopzegels maar ze konden het restant alleen maar op mn pas terugstorten (die ik ook niet bij me had dus lol)

1 like