Dat ik heel de dag tegen stofzuigen op zie en het met 5 minuten klaar was.
En dat ik nu minder licht had en dus morgen weer moet stofzuigen.
Ja heb ik gedaan! En de vrije ruimte werd ook groter
mân smartwatch is de laatste tijd zo snel leeg, maar ik zit allemaal uitdagingen aan te gaan en ik mis een hoop statistieken. ik moet deze maand 48 km lopen, ik heb vandaag sowieso een km of 17 gelopen. maar 9km is gewoon verloren gegaan. Tevens moet ik eind nov 300 000 stappen hebben gezet, maar 10 000 zijn vandaag niet geregistreerd. etc etc. echt toe aan een nieuwe.
Er staat hier al zeker een half uur lang een auto een aantal huizen verderop (bezoek voor mensen maar die mensen zijn nog niet wakker) met echt keiharde hollandse schlager aan. Echt hou op met me hoor. Mijn rolluiken en ramen zijn nog dicht en ik hoor het zo hard alsof het gewoon hier binnen op standje disco wordt gedraaid.
Volgens mij hopen ze zo die mensen wakker te krijgen, maar ik hoop echt dat zijn accu zo leeg is.
Aan mân eigen domheid en klunzigheid. Ik voelde al de hele week een bult op mn been en dacht eigenlijk dat het een knoop in mn spier was. Tot ik vandaag keek en er ook een grote blauwe plek op mn been zit. Hoe is dit nu weer gebeurd?
Het is vandaag weer eens tijd voor een klunzige dag. Knalde vanochtend keihard ergens tegenaan, liep bij het maken van ontbijt van alles te morsen en bleef met mijn ring achter het rekje van de vaatwasser hangen. Hopelijk blijft het hierbij
Dat op heel veel websites de verkeerde keuze wordt gemaakt als het gaat om goederen met gebreken.
Een tas met een kapotte rits is niet in âuitstekende conditieâ.
Een tas met duidelijk versleten hoeken is niet âzo goed als nieuwâ.
Een nieuwe tas die verkleurd is door de zon is misschien ânieuw met kaartjesâ, maar ik zou dan die status niet zelf aanklikken.
En een jas die ontzettend pilt is niet in ongedragen staat.
Aan mijn past self
âOh de babyshower van vriendin x kan wel bij mij thuis!@âŹâŹ!â
Dus nu zit ik met mijn goede gedrag te wachten in een met babyvlaggetjes versierde woonkamer tot mijn vriendinnen er zijn en ik wil niet eens een kind.
Dat een goede en leuke winterjas vinden altijd onmogelijk lijkt.
Was van plan een lekkere risotto met prei te maken
Denk dat het karma is omdat ik te lui ben zelf mn groenten te snijden
Is gewoon een nieuw recept! Spekjes er bij, niks meer aan doen
Ik heb oprecht nog gegoogled naar andijvie risotto recepten maar dat zag er niet heel smakelijk uit allemaal
De huid rondom mijn neus en mond is gewoon helemaal schraal en pijnlijk van het snuiten. Ben nu echt klaar met die kut verkoudheid.
Mijn buurvrouw staat nu te vegen buiten
Moeten poepen terwijl je al lekker helemaal ik bed ligt.
Aan de mandarijnen dit seizoen. Heb nog niet één lekkere gehad in de netjes die we tot nu toe hebben gekocht; er is altijd wel iets. Mijn man heeft uiteraard wel steeds lekkere grrrrr.
Ik vind de mandarijnen van de Lidl tot nu toe (bijna) allemaal lekker! Niet zo zoet, lekker sappig en fris.
Dank voor de tip!
Heb je het nog gemaakt en gegeten? Ik had laatst andijvie over en kwam toen op een recept uit met gnocchi en andijvie. Ik vond dat echt verrassend lekker!
Sâavonds?
Sâavonds poepen doe ik echt nooit