Joh die monteur heeft hier zelf de stekker eruit gedaan en vervolgens nog langs gekomen die dag. Pas vandaag hebben ze pas opgemerkt dat die stekker eruit lag.
Dus het is niet mijn schuld. Dit keer
Joh die monteur heeft hier zelf de stekker eruit gedaan en vervolgens nog langs gekomen die dag. Pas vandaag hebben ze pas opgemerkt dat die stekker eruit lag.
Dus het is niet mijn schuld. Dit keer
Ja⦠ik heb al eerder contact met ze gehad voor een open dag en dat ging dus wel heel vlot en nu ineens niet meer⦠Lastige is dat ik niet zo veel keus op betreft de opleidingen
Maar āop de grote stations zijn genoeg andere plekkenā
Nee rot op met je kutstarbucks ![]()
Telefoonnummers van bedrijven die heel erg verstopt op hun website staan. Nee ik wil niet met je chatbot chatten ik wil gewoon iemand spreken.
Ik had een gratis twix geƫist.
ook van die man? lijkt wel alsof hij de hele aanstichter is van deze belachelijke actie
Gevraagd of ze het ook even wilde rond schreeuwen?
Dit is de zolderequivalent van past ik die de autodeur ontdooispray in de auto bewaarde.
Dat ik mn hele (oude!) huurhuis wit moet verven, wat niet streeploos lukt. En voornamelijk dat vorige bewoners dit niet hebben hoeven doen ![]()
Dat de app van de ING als naam āBankierenā heeft. Als ik de ING-app nodig heb, zoek ik op āINGā op mijn telefoon en toch niet op āBankierenā. Doe normaal.
Krijg je die niet alsnog te zien dan? Als ik ing intik krijg ik ook gewoon die app te zien
En weer blijkt de iPhone superieur. ![]()
Wie de fuck heeft er dan ook een Android.
Zo armoedig.
Je apps op alfabetische volgorde hebben, dat is pas stom. Dit is ook gewoon stom.
OkƩ maar ff wat een zak ben je ook als je gaat snitchen als je iemand EEN TWIX ziet stelen bij de Kiosk??? Sorry maar zoek een hobby
Dat ik 3,95 heb betaald zodat mijn zara bestelling vandaag bezorgd zou worden en dat dan niet is gebeurd
Ik moest bij Netflix mān wachtwoord wijzigen en nu kan ik er niet meer in en moet ik opnieuw betalen ofzo. Heel irritant en kan nergens vinden waar dat aan ligt. Het wordt gewoon via automatisch incasso afgeschreven. Straks maar weer bellen maar ik heb geen zin in dat gedoe ![]()