Waar erger je je aan? #18

Maar hoe noem je dit dan?

4 likes

Huh een boterham is toch iets heel anders dan een broodje?

20 likes

Nee of in ieder geval in het noorden niet. Bovenstaande is inderdaad een hard broodje.

7 likes

Boterham = een sneetje (:nauseated_face:) brood
Broodje = een zacht broodje/bolletje
Hard broodje = dat van het plaatje van @Xiomara

11 likes

Allemaal ‘broodje’ hier :stuck_out_tongue:

10 likes

Maar als iemand zegt ’ zo we hebben straks lekkere broodjes voor de lunch.’ Dan kan dat bij jullie dus ook een boterham zijn? Ik zou dan echt diep diep teleurgesteld zijn :sweat_smile:

44 likes

Oh ja dan zou ik ook wel balen haha

5 likes

Haha bij ‘lekkere broodjes’ denk ik zelf idd niet aan zo’n plak brood, ik zou dan wel denken aan een wat luxer broodje zoals die foto van een paar posts hierboven. Maar het woord boterham hoor ik eigenlijk gewoon nooit in mijn omgeving?

4 likes

Was laatst voor werk op een locatie waar ze de luxe broodjes deden met zachte bolletjes. Dat moet echt verboden worden. Alleen toegestaan als ze erbij liggen voor de kroketten.

36 likes

Dat worden bij mij thuis kadetjes genoemd maar ik zal niet ook nog deze off topic discussie verder opvoeren :stuck_out_tongue:

10 likes

Oooh die is leuk! Dacht al wat kan er nu zo populair zijn

1 like

Vooral als ze je iets aanbieden. Bij wil je een broodje denk ik aan iets heel anders dan wil je een boterham en dat loopt nog wel eens uit op een bittere teleurstelling.

2 likes

Ik ben ook nooit getest. Maar ik kan mijn vingers zo ver naar achteren buigen dat ik met gemak een basketbal op mijn hand rug kan dragen.

Volgens mij horen handen dat niet te kunnen doen.
Heb jij ook snel pijn als je schrijft?

1 like

Maar een sneetje brood heet officieel toch ook gewoon een boterham?

4 likes

Die fuuuuuucking koplampen van tegenwoordig!!!

73 likes

Ja he, alles is zo fel!

1 like

Eens, maar toch wou ik dat ik ze zelf had. Ik zie in het donker praktisch niks in mijn auto.

2 likes

En de helft van de tijd niet goed afgesteld waardoor ze recht in je ogen schijnen😭

23 likes

Fietslampen net zo’n verhaal

11 likes

Ja of het zijn van die rottige knipperlichtjes waardoor je lekker last minute verrast wordt dat er iemand fietst

3 likes