Na 3 dagen en een hoop gezeik (“hoe weet je zeker dat het mijn hond was dan???!?”) heeft ze het geld overgemaakt!
Lol dacht ze dat je zelf op je jas gepist had
Gezeik lol
Ligt dat niet aan de hoeveelheid zegels die je hebt? Bij mijn appie zeiden ze dat als je meer dan 5 boekjes in wilde leveren, je dat vooraf moest laten weten zodat ze dat geld uit de kluis konden halen.
Nee ik was mn portemonnee vergeten dus dacht oh chill betaal wel ff met koopzegels maar ze konden het restant alleen maar op mn pas terugstorten (die ik ook niet bij me had dus lol)
Was dat eerst wel zo dan dat je dan het restant contant terug kreeg? Volgens mij moesten wij de kaarten eerst aannemen, geld aan de klant geven en dan betaalde de klant met dat contante geld en gaf je eventueel wisselgeld terug. Is wel al eeuwen geleden hoor en het zal vast per supermarkt ook wel verschillen. Het was in elk geval super omslachtig altijd
Nee tegenwoordig kun je er of je boodschappen mee betalen of laten retourpinnen aldus de ah app
Ja vroeger kreeg je dan de rest van het boekje contant terug als je minder dan 52 euro uitgaf, was echt chill gratis geld dat gevoel
Mijn twee paar blundstones geven ineens allebei af bij de hak wat al m’n gebreide sokken verpest
Ah dat is echt balen!
Ov fietsen. Ik heb er soms 1 die voelt alsof je op een elektrische fiets fietst, zo soepel. Nu heb ik er 1 die zo stroef fietst dat het voelt alsof er 3 volwassen mensen achterop zitten. Dit komt zo vaak voor, waarom is dat niet gewoon consistent
Ik krijg bruto best een priem salaris maar netto hou je gewoon geen fuck over???
En met vaste lasten etc er nog af??? Hoe doen volwassen mensen dit
Ik verdien nu meer dan ik ooit in mn leven heb gedaan maar het lijkt wel alsof ik elke maand minder overhoudt sad
Ik voel dit
Is dat dan niet gewoon een leefstijlinflatie (aka a you) probleem
De jeuk aan mijn onderbenen als ik bij de sportmasseur ben geweest. Ik douche na afloop en scrob mijn benen echt goed maar het lijkt of hij die liters olie echt in al mijn poriën masseert. Misschien toch maar eens vragen welke olie hij gebruikt.
Ik geef eerlijk toe dat ik een vrij dure levensstijl heb inderdaad en ik daar zeeeeker een hoop geld mee zou kunnen besparen
Maar dat is het punt niet
Een jaar geleden kwam ik goed uit met dezelfde levensstijl
Dus het ligt in ieder geval niet aan mij
Zou het doen, een slimme meid is op haar toekomst voorbereid
Zelfs als ik bij de Lidl afreken tegenwoordig denk ik, why you gotta do me like this waarom kosten 3 dingen 20 piek??
Wanneer tv series zo’n random musical aflevering doen waarbij iedereen zingt
Musicals sowieso