Ja, ik haat ziekmelden ook, en ze hebben de drempel nu nog hoger gemaakt. Namelijk dat je je eerst om 7:30u ziek moet melden bij je manager en dan vanaf 8:30 ook nog eens een verzuimbedrijf moet bellen die je allemaal vragen gaat stellen. Echt bizar. Dan kun je dus ook niet eens je bed terug in gaan.
Heel stom. Jij ook beterschap
Nah wat stom zeg. Op zijn minst zou het verzuimbedrijf zelf de zieke moeten bellen (maar beter helemaal niet, wat een onzin op dag 1)
Ze mogen heel veel vragen niet stellen, alleen wanneer je verwacht beter te zijn.
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar blijkbaar willen ze dan weten of het fysieke of mentale klachten zijn en je dan evt. tips geven qua werkdruk oid.
Ik ben er ook absoluut geen voorstander van.
Dit heb ik ook gehad op een werkplek waar het verzuim heel hoog was. Er kwam diezelfde dag dan ook een bedrijfsarts langs van het verzuimbureau. Ik heb me daar een keer ziek gemeld met heftige buikgriep en had alleen maar stress of ik vanaf de badkamer de deurbel wel zou horen Ik durfde ook echt niet even te slapen ofzo.
Maar in zoān geval zou ik zelf direct zeggen dat ik aan de schijt was en ik verwacht binnen een paar dagen beter te zijn. En dat ik ze met alle liefde een foto wil sturen
Ja dat had ik al gedaan, had een goede band met mijn leidinggevende. Maar omdat het verzuim zo hoog was (in andere vestigingen) hebben ze bij echt elke ziekmelding dat verzuimbedrijf op huisbezoek laten gaan. Toen ik de deur open deed zei die man ook iets van āoei ja ik zie het al, jij bent echt ziek. Ik ga je geen hand geven!ā
Zo typisch dat in plaats van bij zichzelf na te gaan waarom het verzuim zo hoog is, ze de werknemers gaan controlerenā¦
Wat een ondankbare kutbaan ook.
In de stad waar ik woon is een lang doorlopend fietspad dat aan de uiteindes ook de (fiets)verbinding is met andere steden/dorpen. Aan de kant van de stad waar ik woon, en waar dat fietspad naar leuke fietsroutes leidt en voor sommige mensen denk ik ook gewoon een veelgebruikt woon-werkverkeer pad is⦠is het ineens afgesloten? En echt op een manier dat je er met geen mogelijkheid doorheen kunt. En NERGENS is iets te vinden over wat voor werkzaamheden er zijn en vooral hoe lang ze gaan duren? Er is ook geen omleiding aangegeven?Ik heb net letterlijk 40 minuten gezocht maar kan gewoon nergens informatie vinden zo irritant
Mensen die āmeneer/tjeā ākleine manā ādame/tjeā of āmevrouwā etc gebruiken voor babyās en kinderen. Hou eens op.
Net als āde directeurā haha bah
āDie kleineā vind ik ook zo dom
Ik zeg dit altijd omdat ik altijd vergeet wat de naam is van de baby in kwestie
Aan mijn kat. Heel hard mauwen voor de deur en dan toch niet naar buiten willen en weglopen alsof er niks aan de hand is. Waarom is die kat zo?
Om jou even te laten zien wie er de baas is haha
Ik ben een keer blijven zitten. Na 15 minuten was die nog nog schor. Toen had die āgewonnenā.
Ik heb 2 vriendinnen die familie (schoonzussen) van elkaar zijn en soms is dat echt vervelend. Nu hoorde ik dus van vriendin A dat de man van vriendin B kanker heeft maar dat ik niks mag zeggen want alleen familie weet het nog. Ze gaat me dat zelf nog vertellen maar dan moet ik dus verrast reageren alsof ik het nog niet weet
Ik erger me gigantisch aan het verlanglijstje van mijn vader.
Door zijn keuze aan online sites voor cadeaus loop ik tegen het feit aan dat:
- Beperkt budget maar elk cadeau zān eigen verzendkosten van ongeveer 9 euro.
- Geen afhaalpunt kunnen kiezen voor bezorging
- Bezorgdatum niet kunnen aanpassen (naar mijn thuiswerk dag)
- Vader die voornamelijk thuis werkt dus dan zān eigen cadeaus moet gaan aannemen.
pffff, wat een gedoe. Ik dacht dat ik door de stad slenteren erg vond maar dit is veel erger.