Telefoonnummers van bedrijven die heel erg verstopt op hun website staan. Nee ik wil niet met je chatbot chatten ik wil gewoon iemand spreken.
Ik had gister bij de kiosk op het station een twix gekocht en afgerekend bij de zelf scan. Sta ik net lekker mn twix op te eten op het perron, komt de verkoopster van de kiosk naar buiten en schreeuwt over een vol perron “heb jij net wat meegenomen zonder te betalen???”
Dus ik zeg pardon? Nee? Staat er een man naast haar te bleren: jawel hoor, ik zag je wat pakken en gelijk weglopen!
Nou misschien moet je dan nog wat beter kijken als je op anderen let want ik had wel betaald. Echt zo genant om op een vol perron te worden beschuldigd van winkeldiefstal. Ik ben naar binnen gelopen, liet mijn betaling zien en kreeg gelukkig een excuus
Ik had een gratis twix geëist.
ook van die man? lijkt wel alsof hij de hele aanstichter is van deze belachelijke actie
Gevraagd of ze het ook even wilde rond schreeuwen?
Dit is de zolderequivalent van past ik die de autodeur ontdooispray in de auto bewaarde.
Dat ik mn hele (oude!) huurhuis wit moet verven, wat niet streeploos lukt. En voornamelijk dat vorige bewoners dit niet hebben hoeven doen ![]()
Dat de app van de ING als naam ‘Bankieren’ heeft. Als ik de ING-app nodig heb, zoek ik op ‘ING’ op mijn telefoon en toch niet op ‘Bankieren’. Doe normaal.
Krijg je die niet alsnog te zien dan? Als ik ing intik krijg ik ook gewoon die app te zien
En weer blijkt de iPhone superieur. ![]()
Wie de fuck heeft er dan ook een Android.
Zo armoedig.
Hahaha
Dit is toch sowieso geen probleem hoeveel apps met een A kun je hebben dat je die van de bank niet gewoon op je pagina ziet @Eline_A
Je apps op alfabetische volgorde hebben, dat is pas stom. Dit is ook gewoon stom.
jazeker!!
Oké maar ff wat een zak ben je ook als je gaat snitchen als je iemand EEN TWIX ziet stelen bij de Kiosk??? Sorry maar zoek een hobby
Dat ik 3,95 heb betaald zodat mijn zara bestelling vandaag bezorgd zou worden en dat dan niet is gebeurd
Ik moest bij Netflix m’n wachtwoord wijzigen en nu kan ik er niet meer in en moet ik opnieuw betalen ofzo. Heel irritant en kan nergens vinden waar dat aan ligt. Het wordt gewoon via automatisch incasso afgeschreven. Straks maar weer bellen maar ik heb geen zin in dat gedoe ![]()