Verwarmingsmonteur is langs geweest voor de jaarlijkse schoonmaak/controle en nu is de verwarming kaduuk en heb ik geen warm water meer
Je hebt daar toch wel meteen een melding van gemaakt? Heb ik ook wel eens gehad, toen stuurden ze snel weer iemand langs om het op te lossen. Hopelijk bij jou ook!
Ja hij komt om 16:00. Maar ik vind mijzelf op dit moment gewoon heel zielig
Edit: monteur is eventjes langs geweest en heeft het niet gefixt. Zou later weer langskomen en is niet gebeurd. Gelukkig vriest het niet en is mijn haar nog niet vet
Ai⦠volgende keer je kind toch maar weer zelf zijn/haar huiswerk laten doen
Hij is 4 en heeft de fotoās zelf uitgezocht hoor
Ik ga zeker zijn huiswerk niet maken.
Ik kijk een programma (als de brandweer) en doe voice spreekt sommige woorden zo gek uit, erger mij er mateloos aan Ochtend is Ochtond bijvoorbeeld
Helaas heel herkenbaar. En toch steeds weer de deur opendoenā¦
Dit is idd echt boomer
Die Ali expres fleece leggings āwaarbij het echt net precies lijkt alsof je een panty draagtā.
Die opgepropte stof vervolgens in de knieholte en de meest rare geel doorschijnende kleur valt echt meer op dan als je gewoon een dikke zwarte maillot of panty draagt.
Je krijgt er ook een enorme pamper-kont van, MAAR ideaal bij een koude carnaval.
Wij hebben een zoldertje met de cv en zoān afzuigsysteem. We kunnen op dit zoldertje alleen komen met een ladder. Nu kwam er laatst een monteur met een eigen ladder en die heeft onze ladder OP de zolder gezet. Dus nu kunnen we er niet meer bij :ā) met het huishoudtrapje kunnen we er ook niet op klimmen.
Oh nee wat onhandig! Hopelijk hebben buren een laddertje zodat je er weer bij kan!
Ik ben bezig met de selectie procedure van 3 opleidingen. En 1 van die opleiding laat maar niks weten over het wat waar hoe ik mijn documenten/opdracht moet aanleveren. Ze reageren niet meer op mail, telefoon is buiten gebruik?? en op chat reageren ze ook nietā¦
ben echt woest dat de stationshuiskamers op grote stations dicht moeten!!! enige plekken waar je nog een beetje lekker op station iets kon drinken/eten
Verwarming doet het weer. Er zat een stekkertje los
Ik ben blij als november voorbij is. Want tot nu toe
- anderhalve week zonder wifi thuis
- stroomuitval door onweer
- koffieapparaat kapot
- een dag geen warm water/ verwarming
Allemaal in deze maand. Ik sta op het punt om mijzelf de laatste dagen in te pakken in bubbeltjes plastic. Want ik vertrouw het niet meer
Klinkt als een slecht teken voor de gehele opleiding.
Over dat stekkertje hahah hier waren de thermostaten boven uit dus ik gebeld erover, uitgelegd wat er aan de hand was. Zeggen ze oh we sturen wel iemand. Die man kijkt en vraagt mega droog: heb je de batterijen al vervangen?
Hahaha ik voelde me zo dom, maargoed aan de telefoon hebben ze dat ook niet gevraagd ofzo. Was dat het dus. Die man kon na 3 minuten weer weg
Hoop voor je dat je ellende nu voorbij is hahah
Joh die monteur heeft hier zelf de stekker eruit gedaan en vervolgens nog langs gekomen die dag. Pas vandaag hebben ze pas opgemerkt dat die stekker eruit lag.
Dus het is niet mijn schuld. Dit keer
Ja⦠ik heb al eerder contact met ze gehad voor een open dag en dat ging dus wel heel vlot en nu ineens niet meer⦠Lastige is dat ik niet zo veel keus op betreft de opleidingen
Maar āop de grote stations zijn genoeg andere plekkenā
Nee rot op met je kutstarbucks