Waar erger je je aan? #18

ja net als pseudokroep ik weet niet meer wat het is maar klinkt echt vies

7 likes

Ja dat is niet zo vies, das gewoon taffes hard hoesten, maar kinderen hoesten wel echt ranzig natuurlijk in het algemeen.

Moet je je kind ff in de douche zetten geloof ik en dan komt het weer goed. Maar dat geeft geen kloppende zweren of pussende bulten dus ik kan ermee leven.

2 likes

Ja, tot ik kinderen kreeg, had ik ook geen idee dat er zoveel kinderziektes zijn. Al die vlekjes, bultjes, vijfde ziekte (?), zesde ziekte (?), elke week wat anders.

4 likes

Maar sta je er niet zo in omdat je zelf kinderen hebt en het aannemelijk is dat je er vroeg of laat toch mee geconfronteerd zult worden? Wij hebben geen kinderen en kunnen dus al deze ziektes lekker buiten de deur houden.

3 likes

Ik droomde dat ik op gran canaria was, even erna werd ik wakker en had ik het koud. Was dus zeker niet op gran canaria.

3 likes

Oh dat is altijd zo teleurstellend

Ik heb een kind en ik heb ook liever dat mensen thuis blijven ipv met krentebaard langs te komen. Geen behoefte aan, merci

7 likes

Ik heb nu Kendall Jenner in mijn hoofd die een komkommer snijdt

5 likes

Precies, zelfde als kinderen met waterpokken of luizen ofzo. Ik wil dat liever niet in huis hebben

4 likes

Nou met luizen hoor je gewoon in quarantaine hoor.

4 likes

Nee omdat het niet besmettelijk is.

Zolang de blaasjes nog open zijn toch wel? In ons geval was er pas de avond ervoor begonnen met smeren, dus we wilden het risico niet lopen.

1 like

Ja of 24 uur na het smeren. In dit geval snap ik idd niet dat ze überhaupt willen komen.

Mn oor zit verstopt/dicht door mn verkoudheid en heb al gestoomd, neus gespoeld en neusspray met xylometazoline gebruikt maar het wordt niet beter :face_with_symbols_over_mouth: hoor ook hele tijd zo’n piep alsof ik gisteravond bij een luid concert ben geweest

3 likes

Mijn paraplu is net uit mijn schoudertas gestolen?? Wat tering ergerlijk dit

4 likes

Ik erger me echt aan Japandi

17 likes

Soms voel je dat er een wimper pijn doet en moet je zo gaan zoeken welke het is en als je die er dan uittrekt is het echt zon fucking bitch holy shit.

10 likes

Geen idee dat ‘anderen mensen’ hier ook last van hadden haha. Maar eens super pijnlijk om die ene eruit te trekken.

Mijn eigen ergernis dat ik ziek melden zo vervelend vind (alsof ziek zijn zelf al niet genoeg ellende is) terwijl het er gewoon echt niet in zit vandaag. Extra vervelend als je een leuke en belangrijke dag op de planning had en het dan gewoon pech is.

3 likes

Ik kwam hetzelfde melden.
Ik heb flinke ischias, lig al een aantal nachten wakker. En ik heb gisteren iets verkeerds gegeten ofzo, want ik was er de hele nacht misselijk bij en meerdere malen naar de wc gerend.

En als m’n man niet had gezegd dat ik er uit zie als een zombie en niet zo belachelijk moet doen, was ik vanochtend gewoon achter m’n laptop gekropen. Puur omdat ik me zo schuldig voel als ik me ziek meld.

Stom hè… maar veel beterschap!

1 like