Vooral als ze je iets aanbieden. Bij wil je een broodje denk ik aan iets heel anders dan wil je een boterham en dat loopt nog wel eens uit op een bittere teleurstelling.
Ik ben ook nooit getest. Maar ik kan mijn vingers zo ver naar achteren buigen dat ik met gemak een basketbal op mijn hand rug kan dragen.
Volgens mij horen handen dat niet te kunnen doen.
Heb jij ook snel pijn als je schrijft?
Maar een sneetje brood heet officieel toch ook gewoon een boterham?
Die fuuuuuucking koplampen van tegenwoordig!!!
Ja he, alles is zo fel!
Eens, maar toch wou ik dat ik ze zelf had. Ik zie in het donker praktisch niks in mijn auto.
En de helft van de tijd niet goed afgesteld waardoor ze recht in je ogen schijnenš
Fietslampen net zoān verhaal
Ja of het zijn van die rottige knipperlichtjes waardoor je lekker last minute verrast wordt dat er iemand fietst
Dit is niche hahah maar ik vind het zo irritant als mensen in de derde persoon aan zichzelf refereren, vaak ook nog een afkorting van hun naam. Ik had het laatst bij een training, de trainer die dan Saskia heette en vertelde āik sprak die en die en die zei joh Sas, misschien kun je het anders aanpakkenā of āals jullie nou even pauze willen zeg dan Sas, ik wil pauzeā. Alsof ik a) iemand die ik amper ken met een afgekorte naam zou aanspreken en b) waarom zeg je de hele tijd je eigen naam??? Moest hieraan denken omdat ik een influencer het net ook zag doen, whyyyy
Oh dit zie ik ook veel op tv, mensen die tegen zichzelf zeggen kom op Jas je kan het!
Ik heb mezelf in 40+ jaar nog nooit bij de naam genoemd en al helemaal niet afgekort haha
Open betaalverzoeken voor een gezamelijk cadeau bijvoorbeeld. Spreek gewoon ƩƩn bedrag af, ipv dat sommige 2,50 overmaken en anderen 40 euro
Nouja beter een felle fietslamp dan die slappe fietslampjes ergens onderaan het voorwiel bij een Swapfiets. Dat is pas gevaarlijk!
āBro won in lifeā. Ik zie dat zo vaak op social media voorbij komen. Ugh. Het is ook 9 van de 10 keer iets als dat hij een maagd aan de haak heeft geslagen die graag haar hele leven in het teken van HEM, oppergod bro stelt.
Ik heb hetgeen dat jij omschrijft echt nog nooit gezien bij een swapfiets en de helft van mijn kenniskring heeft een swapfiets. De lamp zit gewoon vast op normale voorlamphoogte en gaat automatisch aan zodra je fietst
Oh ik vind dit op werk bijv juist fijn!
De lamp zit bij het voorwiel en gaat aan als je trapt. Als je niet trapt is ie dus uit, en als je langzaam trapt schijnt de lamp maar heel zachtjes.
Ik vind dit juist fijn en inclusief! Dan kan iedereen mee doen naar eigen budget en relatie met de persoon die een cadeau krijgt en krijgt de ontvanger gewoon een mooi cadeau
Ik krijg de laatste tijd vaak open tikkies met de boodschap āik dacht aan x euro pp, maar als iemand minder of meer wil overmaken kan datā. Dat vind ik wel fijn! Al houd ik me dan eigenlijk ook altijd aan het aangeven bedrag haha
En wat als dan iedereen 2 euro betaalt, maar het cadeau zou voor het aantal mensen eigenlijk op 15 euro p.p. uitkomen, dan moet degene die het organiseert/koopt maar voor de rest opdraaien? Of zamel je dan eerst gld in en bedenkt dan pas wat je gaat kopen? Ik ken het bij groepscadeaus alleen zo dat er wordt bedacht wat we willen kopen, en als het dan duurder is dan ā¬10-15 p.p. (voor verjaardagscadeaus) kijken we of we nog andere vrienden kunnen vinden die voor dat bedrag mee willen doen, of vult de partner het verschil aan. Zou het echt raar vinden als sommige mensen maar een paar euro betalen en de rest dan meer moet betalen. En op werk doen we sowieso altijd iets wat op ā¬2-3 p.p. neerkomt, dat kan iedereen wel missen