Waar erger je je aan? #18

Haha zie dat mijn schoonzus zich ook als veilig heeft gemarkeerd en zij woont in Scheveningen. :rofl:

5 likes

Ik zie mensen die regio Utrecht wonen zich als veilig hebben gemarkeerd :clown_face::clown_face:

2 likes

Gebruiken jullie überhaupt nog Facebook? :joy:

37 likes

Ja, om mijn moeder te bespioneren.

2 likes

Pfew, maakte me toch al zorgen om de mensen daar…

2 likes

Ik kan me heel irrationeel ergeren aan buitenlandse tiktokkers/youtubers die een filmpje maken Ć  la ā€œeating only traditional Dutch food in Amsterdamā€ en dan bij een Vlaams friethuys hun puntzakkie gaan scoren

Vervolgens erger ik me aan mezelf dat ik me hierdoor laat ergeren :grimacing:

10 likes

Wat is precies jezelf veilig zetten?

Of een boerenkool/hutspot magnetron maaltijd van de AH zie ik ook heel vaak voorbij komen :grimacing: ok, we staan niet bekend om ons eten, maar doe een beetje je best voor content.

3 likes

Op facebook krijg je bij rampen de mogelijkheid om jezelf, als je in de buurt bent, op veilig te zetten.

1 like

Ahhh ok. Ik heb geen Facebook haha
Duidelijk! :smiley:

1 like

Oh ja herkenbaar! Ik vind poffertjes met pistachesaus en stroopwafels met chocola en oreokruimels omschreven als typisch Nederlands ook verschrikkelijk!

4 likes

Ik denk dat ze meer aan poffertjes met poedersuiker en een klontje boter denken ipv poffertjes met pistachesaus bijv? Niet per se andere gerechten

12 likes

Ja, en een normale verse stroopwafel ipv die van wonderen gedrochten met chocola Ʃn gevriesdroogde framboos

6 likes

Ja gewoon de ā€˜originele’ versies zeg maar. Iedereen moet vooral sausjes en toppings overal op gooien als ze dat willen, maar ik vind die stroopwafels van Van Wonderen nou niet persĆ© typisch Nederlands. Gewoon zo’n verse, warme op de markt wel.

5 likes

Nee dit zijn natuurlijk Dubai poffertjes

3 likes

Mezelf weer eens. Ik ben geen hele makkelijke eter/drinker. Opzich eet ik best wel gevarieerd, maar aantal dingen die andere mensen wel vaak eten, vind ik niet lekker (zoals vis, geitenkaas, koffie, wijn) En nu is het kerstmenu bekend van de kerstviering met schoonfamilie. En ik vind geen enkel gerecht lekker door bepaalde ingrediƫnten (die je ook niet weg kan laten). En stress em nu alweer. Pfff

Wij moeten het dessert maken, dus daar kan ik mij aan volvreten dan…

7 likes

Ik wil slapen maar zit weer te creperen op de bank van galsteenaanval nummer 4 deze week. :japanese_ogre:

2 likes

Ben je al doorverwezen naar het ziekenhuis? Sterkte:(

1 like

Waarom is de website over baarmoederhalskanker helemaal roze? https://bmhk.nl/ Ik trek de vormgeving van deze site echt slecht. Dat logo al helemaal. Kunnen vrouwen niet hun medische informatie krijgen op een site met een serieuze vormgeving?

2 likes

Je baarmoederhals is ook roze

11 likes