Ik heb volgende week voor de tweede keer een etentje met mijn schoonfamilie en de vorige keer was dat bij een all you can eat waar ik (voor 40 euro!!) de hele avond keer op keer dezelfde twee totaal niet vullende groentegerechtjes heb besteld omdat er verder niks plantaardigs op de kaart stond en het personeel ook echt niet met me kon of wilde meedenken. En verder zat de hele familie zich lekker vol te stouwen met vlees
Nu heb ik dus aangegeven dat ik er alleen bij ben als we dit keer een restaurant kiezen waar ik ook fatsoenlijk kan eten. Ik heb ook al een heele lijst gestuurd met restaurants die mij geschikt lijken (waaronder een aantal waar ook vlees op de kaart staat), maar mijn partners nicht en haar man vinden dat allemaal niks omdat er niet genoeg keuze is in vlees- en visgerechten. En zij doen dan weer allerlei voorstellen voor restaurants die heel erg op vleeseters gericht zijn waar ik dus helemaal niks mee kan.
Die nicht begint nu ook tegen mij dat ik hun leefstijl moet accepteren net zoals zij die van mij accepteren wat ik echt fucking raar vind. Ik ben nu een beetje bang dat het erop uit gaat lopen dat ik in mijn eentje thuis blijf