Waar erger je je aan? #18

Nee dit zijn natuurlijk Dubai poffertjes

3 likes

Mezelf weer eens. Ik ben geen hele makkelijke eter/drinker. Opzich eet ik best wel gevarieerd, maar aantal dingen die andere mensen wel vaak eten, vind ik niet lekker (zoals vis, geitenkaas, koffie, wijn) En nu is het kerstmenu bekend van de kerstviering met schoonfamilie. En ik vind geen enkel gerecht lekker door bepaalde ingrediƫnten (die je ook niet weg kan laten). En stress em nu alweer. Pfff

Wij moeten het dessert maken, dus daar kan ik mij aan volvreten dan…

7 likes

Ik wil slapen maar zit weer te creperen op de bank van galsteenaanval nummer 4 deze week. :japanese_ogre:

2 likes

Ben je al doorverwezen naar het ziekenhuis? Sterkte:(

1 like

Waarom is de website over baarmoederhalskanker helemaal roze? https://bmhk.nl/ Ik trek de vormgeving van deze site echt slecht. Dat logo al helemaal. Kunnen vrouwen niet hun medische informatie krijgen op een site met een serieuze vormgeving?

2 likes

Je baarmoederhals is ook roze

11 likes

Zelfde reden denk ik dat de pil ook roze is; het vrouwenbrein gaat gewoon goed op gezellige kleurtjes en niet te moeilijke woorden.

6 likes

Mijn pil is gewoon lekker geel hoor

7 likes

Welke kleur heeft een prostaat (ik denk ice sport blauw)

32 likes

Ik denk zwart zoals mannenshampoo

5 likes

Ja of bruin zoals een leren bbq schort?

1 like

Oh hou op. Een van mijn favoriete ergernissen deze kankervormgeving. Roze strikjes op producten als het weer eens borstkankermaand is, of hoe dat heet :roll_eyes:

5 likes

Februari

24 likes

Oh ja specifiek borstkanker bedoelde ik, ff gecorrigeerd :laughing:

2 likes

Nee ik bedoelde gewoon de kutste maand

3 likes

Ja dat snap ik! Ik heb forum-werk en -denkniveau hoor

10 likes

Maar maar maar dat is de beste want die is het kortst

2 likes

zelfs met maar 28 dagen duurt die maand 6 jaar

22 likes

Een prostaat is ook roze. En ik denk dat niemand zo’n website zou maken over prostaatkanker.

2 likes

Dat is denk ik wel waar. Maar zoveel roze zag ik niet. Gewoon vaag beige.

1 like