Nee dit zijn natuurlijk Dubai poffertjes
Mezelf weer eens. Ik ben geen hele makkelijke eter/drinker. Opzich eet ik best wel gevarieerd, maar aantal dingen die andere mensen wel vaak eten, vind ik niet lekker (zoals vis, geitenkaas, koffie, wijn) En nu is het kerstmenu bekend van de kerstviering met schoonfamilie. En ik vind geen enkel gerecht lekker door bepaalde ingrediƫnten (die je ook niet weg kan laten). En stress em nu alweer. Pfff
Wij moeten het dessert maken, dus daar kan ik mij aan volvreten danā¦
Ik wil slapen maar zit weer te creperen op de bank van galsteenaanval nummer 4 deze week.
Ben je al doorverwezen naar het ziekenhuis? Sterkte:(
Waarom is de website over baarmoederhalskanker helemaal roze? https://bmhk.nl/ Ik trek de vormgeving van deze site echt slecht. Dat logo al helemaal. Kunnen vrouwen niet hun medische informatie krijgen op een site met een serieuze vormgeving?
Je baarmoederhals is ook roze
Zelfde reden denk ik dat de pil ook roze is; het vrouwenbrein gaat gewoon goed op gezellige kleurtjes en niet te moeilijke woorden.
Mijn pil is gewoon lekker geel hoor
Welke kleur heeft een prostaat (ik denk ice sport blauw)
Ik denk zwart zoals mannenshampoo
Ja of bruin zoals een leren bbq schort?
Oh hou op. Een van mijn favoriete ergernissen deze kankervormgeving. Roze strikjes op producten als het weer eens borstkankermaand is, of hoe dat heet
Februari
Oh ja specifiek borstkanker bedoelde ik, ff gecorrigeerd
Nee ik bedoelde gewoon de kutste maand
Ja dat snap ik! Ik heb forum-werk en -denkniveau hoor
Maar maar maar dat is de beste want die is het kortst
zelfs met maar 28 dagen duurt die maand 6 jaar
Een prostaat is ook roze. En ik denk dat niemand zoān website zou maken over prostaatkanker.
Dat is denk ik wel waar. Maar zoveel roze zag ik niet. Gewoon vaag beige.