Waar erger je je aan? #19

De discussie wordt voortgezet vanaf Waar erger je je aan? #18 - #5324 door Vaiana.

Eerdere discussies:

9 likes

De eerste klasse van de ns

1 like

Minimum aantal woorden bij deadlines, heb hier altijd al een hekel aan gehad. Ik begreep mensen nooit die moeite hadden om onder met maximum aantal woorden te blijven. Ik ben gewoon van less is more. Nu moet ik dingen erbij gaan verzinnen en wolliger omschrijven om maar aan het aantal woorden te komen.

11 likes

Ik heb deze ergernis sowieso al vaker gedeeld, maar elke keer als iemand op social media over haar huidproblemen etc vertelt, staan de comments vol met zoveel onzin. Mensen weten echt niet waar ze over praten.

4 likes

Mijn man heeft zaterdag de boodschappen opgeruimd en nu kan ik een reep chocola niet vinden en ik vind dit irritanter dan zou moeten

4 likes

misschien heb ik dit al eerder gepost maar mensen die in een drukke trein aan het gangpad gaan zitten met hun tas op de andere stoel zodat je er bijna niet naast kunt gaan zitten. ik ga juist altijd naast die mensen zitten omdat het er zo vooropgezet uitziet

19 likes

Ik krijg weer een spleetje tussen mn voortanden. Heb alleen onder zo’n draadje om het verschuiven tegen te gaan. Boven geen ruimte.
Tandarts maar bellen voor opties maar zal wel weer veel geld kosten.

1 like

Ik vind dat meestal wel cute staan?

1 like

Mijn haar is weer zo snel vettig, gatverdamme.

1 like

Heb je al in zijn holle kies gekeken?

8 likes

Mijn man is een zware snurker. Ondertussen ben ik het al zo gewend thuis, slaap in andere kamer met heel goeie oordoppen.

Nu zijn we op hotel en voor een of andere DOMME reden was ik het vergeten hoe erg het was en ben ik mijn oordoppen vergeten ook nog eens.

Onmogelijk om te slapen, ik erger me hier kapot. Hij kan er uiteraard niets aan doen maar onmogelijk om een oog dicht te doen…

9 likes

Oh dat lijkt me echt vreselijk. Ik zou er echt agressief van worden. Je kunt nu ook moeilijk je vingers in je oren doen om in slaap te vallen. Misschien even vragen aan de receptie of ze oordopjes hebben?

2 likes

Ja echt om agressief van te worden…

Van die “gewone” oordopjes heb ik mee, maar doet echt helemaal niets. Ik overweeg om lakens in de badkamer te leggen maar ik vind het toch te viezig…

Help :sob:

1 like

Het enige wat mij helpt in zo een situatie is hem toch wakker maken en vragen of hij wakker kan blijven totdat ik ingeslapen ben en daarna hoor ik hem meestal niet meer, misschien kan je dat nog proberen?

2 likes

Is er echt geen andere houding die hij kan aannemen waardoor beton ieder geval een beetje te doen is?

2 likes

Zou zeker kunnen maar het snurken is zo extreem luid dat ik er zeker en vast wakker door ga worden. We hebben ook al 8j slapeloze nachten door kinderen en wil hem echt laten slapen want oververmoeid. Hij doet de meeste van de nachten want we kunnen niet meer samen slapen door het snurken.

@Venkel ja dat kan, helaas draait hij zich dan om en begint dan opnieuw.

Ik heb ineens door dat ik mijn draadloze oortjes mee heb. Ik ga het zo maar proberen met regengeluiden ofzo.

Hij heeft zich overigens al laten testen of vanalles maar de dokter vind niets vreemds.

Wish me luck, ben echt klaar om hem hier een flinke mep te verkopen. Het is ZO LUID.

Bedankt voor de tips.

5 likes

Ik kan niks anders dan zeggen dat ik met je meeleef… zo kut ugh. Ik en mn ex boekten altijd 2 kamers of een kamer met slaapbank…

1 like

Dankjewel ! Denk inderdaad in het vervolg 2 kamers…

4 likes

Oh zoooo vervelend en duur dit, heb ik nog nooit over nagedacht dat sommige mensen dit moeten doen voor hun eigen sanity en relatie

Heb je muziekdopjes mee waar je een regen en onweer geluid op kunt afspelen? Dat hielp mij toen ik een paar nachten in een ziekenhuis moest slapen met boomzagers op dezelfde kamer.

2 likes