De discussie wordt voortgezet vanaf Waar erger je je aan? #18 - #5324 door Vaiana.
Eerdere discussies:
De discussie wordt voortgezet vanaf Waar erger je je aan? #18 - #5324 door Vaiana.
Eerdere discussies:
De eerste klasse van de ns
Ik heb deze ergernis sowieso al vaker gedeeld, maar elke keer als iemand op social media over haar huidproblemen etc vertelt, staan de comments vol met zoveel onzin. Mensen weten echt niet waar ze over praten.
Mijn man heeft zaterdag de boodschappen opgeruimd en nu kan ik een reep chocola niet vinden en ik vind dit irritanter dan zou moeten
misschien heb ik dit al eerder gepost maar mensen die in een drukke trein aan het gangpad gaan zitten met hun tas op de andere stoel zodat je er bijna niet naast kunt gaan zitten. ik ga juist altijd naast die mensen zitten omdat het er zo vooropgezet uitziet
Ik krijg weer een spleetje tussen mn voortanden. Heb alleen onder zo’n draadje om het verschuiven tegen te gaan. Boven geen ruimte.
Tandarts maar bellen voor opties maar zal wel weer veel geld kosten.
Ik vind dat meestal wel cute staan?
Mijn haar is weer zo snel vettig, gatverdamme.
Heb je al in zijn holle kies gekeken?
Oh dat lijkt me echt vreselijk. Ik zou er echt agressief van worden. Je kunt nu ook moeilijk je vingers in je oren doen om in slaap te vallen. Misschien even vragen aan de receptie of ze oordopjes hebben?
Het enige wat mij helpt in zo een situatie is hem toch wakker maken en vragen of hij wakker kan blijven totdat ik ingeslapen ben en daarna hoor ik hem meestal niet meer, misschien kan je dat nog proberen?
Is er echt geen andere houding die hij kan aannemen waardoor beton ieder geval een beetje te doen is?
Ik kan niks anders dan zeggen dat ik met je meeleef… zo kut ugh. Ik en mn ex boekten altijd 2 kamers of een kamer met slaapbank…
Oh zoooo vervelend en duur dit, heb ik nog nooit over nagedacht dat sommige mensen dit moeten doen voor hun eigen sanity en relatie
Heb je muziekdopjes mee waar je een regen en onweer geluid op kunt afspelen? Dat hielp mij toen ik een paar nachten in een ziekenhuis moest slapen met boomzagers op dezelfde kamer.
Kracht en wijsheid meis
Ps alsnog goedkoper dan kinderen
Ik vind het bij mezelf niks. En nu irritant, voel het steeds ookal is het nog heel smal. Heb er ook toen ik 12 was speciaal beugel voor gehad.
Ik heb dit ook gehad toen mijn spalkje geknapt was, een grote spleet aan de zijkant. Ik heb er weer 5 maanden een slotjesbeugel voor gehad heel wat jaar geleden. Daarna heb ik een doorzichtige retainer aangemeten gekregen voor snachts en nu blijven mn tanden wel recht!
Nachtbeugel is vrij betaalbaar! Was ik ook door verrast.
Ze kunnen het opvullen voor je en dan zou ik inderdaad een nachtbeugel laten maken. Ik heb onder en boven en was 200 euro kwijt, dus das niet een mega rib uit je lijf voor mooie tanden