De portiegrootte van kookmaaltijdboxen
We hebben er nu drie geprobeerd en ik ga heel vaak met een leeg/nog een beetje honger gevoel van tafel
De portiegrootte van kookmaaltijdboxen
We hebben er nu drie geprobeerd en ik ga heel vaak met een leeg/nog een beetje honger gevoel van tafel
Oh ja dit, vind het ook altijd zo karig.
Ik erger me aan het weer. Het is nu 32 graden, morgen word het 39
Ja maar dat vind ik sneu voor die bezorgers. Bij uber eats en TB zijn dat namelijk eigen bezorgers en niet die van het restaurant zelf. Ach karma voor mijn eigen gemakszucht.
Ik had echt al een te zware kutdag en nu wilde mijn vriend ook nog eens de rozenboog installeren in de tuin en het was een drama en nu staat het scheef
Ed Sheeran die meedoet op een nummer van The Offspring.
Ik luister een luisterboek en sommige woorden worden gewoon verkeerd uitgesproken. Zo vervelend! Dat verpest het dan echt voor mij.
Echt hè. Ik heb ook daglenzen en een vrij prijzig type. Ik bestelde voorheen altijd bij de Pearl en daar kreeg ik als ik per half jaar bestelde best een leuke korting.
Alleen sinds mijn verhuizing was ik bij mijn nieuwe filiaal superontevreden over de oogcontrole. Dus overgestapt naar een non-keten opticien.
Vragen die voor zo’n zelfde jaarpakket >100 euro meer! Kwam ik pas later achter want ik wist het bedrag wat ik bij de Pearl betaalde niet meer en mijn telefoon was leeg dus kon het niet op mijn afschriften checken.
Doei! Ik bestel de volgende keer online hoor. Dan betaal ik wel los voor een oogcontrole.
Welke woorden bijvoorbeeld?
Oh, daar kan ik bij VC niet naar kijken/luisteren. Vind dat heel lullig en oppervlakkig van mijzelf, maar het is echt een pet peeve. Heb dat ook met een collega, die haar tong tegen haar bovenkaak drukt. Niet op letten, niet op letten, niet op letten. Te laat.
Mijn vader liet me raden van de week echt absurd
Hoeveel zijn ze nu? In NL zijn ze altijd duurder geweest dan hier, ben wel benieuwd.
12,50 voor een normaal pakje marlboro
Ik was vandaag doorgelekt in mijn werkbroek (wit) voelde me echt een 17 jarige.
Ik zit sinds kort in een ‘onderwerp’ commissie op mijn werk en dat is zo’n serieus gedoe? Had een vergadering daarvan en het ging heel snel en had niet helemaal helder wie wat ging oppakken. Dus had zelf iets uitgezocht, dacht doe even pro actief en dat naar 3 andere leden gemaild. Kreeg echt een snerende mail terug ‘dat dat al bekend was bij ze’ heb die mail half gelezen en meteen verwijderd. Dan is het niet gebeurd.
Mijn vader betaalt nu voor een pakje shag van 50 gram 27 euro
Ben zo fucking blij dat ik net voor de Corona ben gestopt.
Ik ben nu ruim een week gestopt vandaar dat ik de prijs zo ruiterlijk toe durf te geven
Ben gestopt aan 6,80 hier in België in oktober 2020.
Ben juist dit jaar weer begonnen na 3 jaar gestopt te zijn🥲 ja heel dom. Woon gelukkig bij de Duitse grens waar ze stukken goedkoper zijn. Na de zomer kap ik er maar weer mee want dit is inderdaad echt niet grappig meer.
Heb deze week wel al 3 keer gezien dat iemand ging ruziën met de cassière om de prijs waarvan eentje ook echt aggressief werd en haar wilde aanvallen. Zo sneu alsof die er wat aan kan doen.
Het gaat in dit geval om ‘Daar waar rivierkreeften zingen’. Bijvoorbeeld het woord bougie, maakt ze boegie. Ik heb zo even niet meer voorbeelden, maar het klopt gewoon niet en het irriteert me