Waar erger je je aan? #18

Snap het qua gemak, ik hoor van zoveel mensen dat ze bed opmaken een rotklusje vinden. Maar het hygiëne-argument snap ik niet. Ik was mijn dekbed ook gewoon, gaat alle twee maanden de machine in, dat is ook gewoon voldoende voor hygiëne (het mag/kan zelfs minder vaak geloof ik, maar dit heeft zich in mijn routine ingesleten :woman_shrugging:t3:)

3 likes

Huh jawel hoor, gooi m eens in de zoveel tijd in de wasmachine en droger met een paar tennisballen erbij, geen problemen mee.

2 likes

Ik heb het verwisselen van het beddengoed uitbesteed aan onze schoonmaakster (in overleg met haar natuurlijk) en ik vind het nog steeds 1 van mijn betere beslissingen op huishoud-gebied.

12 likes

Sowieso erger ik me aan Taylor Swift en vooral Swifties. Maar hoe vaak ik op de socials ook aanvink dat ik ergens NIET in geïnteresseerd ben, aka elke video over wat voor glitterkots je aantrekt naar Taylor etc, blijf ik ze te zien krijgen?!?! Ben blij als die hele verschrikkelijke tour van haar straks voorbij is :sob::sob::sob:

29 likes

Mensen die zeggen ik ga een hapje eten als daarmee bedoelen dat ze uit eten gaan.
Eigenlijk sowieso een hekel aan ‘een hapje eten’

24 likes

Mensen die in de tram voor/tegen de uitklap stoeltjes gaan staan als er overal nog genoeg ruimte is om te staan ;(

4 likes

Gheghe na 1 hap het bord weghalen

6 likes

Ohhh ik heb echt een flashback naar m’n jeugd nu en dat ik in de winter de heerlijke mega zware wollen marinedeken van m’n vader over m’n gewone deken heen kreeg als het heel koud was. Dat voelde echt heel fijn inderdaad, heel geborgen.

9 likes

Mijne ook niet inderdaad en ik dacht oh dan doe ik hem een keer bij zo’n grote machine bij een tankstation erin. Alleen toen hoorde ik waar die weleens voor gebruikt worden haha

1 like

Dit is zelfs de eerste keer dat ik hoor dat iemand een dekbed wast :sweat_smile: Nooit bij stilgestaan dat dat een optie is (nou ja bij mij niet want past idd niet in de wasmachine).

6 likes

Waarvoor dan? :grimacing:

5 likes

Paardendekens, hondenmanden, alles waarvan mensen denken: liever niet in mijn eigen wasmachine

3 likes

Keertje naar de stomerij brengen?

5 likes

Ik heb dat ooit met een donzen slaapzak geprobeerd en die kon ik daarna in de kliko donderen :disappointed:

En door al deze posts (o.a. van @wiewatwaar & @kali ) wil ik nu ook een wollen dekbed! Het is dat ik een prima dekbed heb :sweat_smile:

2 likes

Ugh, ik keek net in het concertentopic, dacht dat er misschien iemand naar een leuk concert was geweest of iets leuks was aangekondigd qua concerten. Maar nee, tientallen posts over een of andere code die je nodig hebt om (alsnog) tickets voor haar concert te scoren. Die honderden posts toen die tickets in de verkoop gingen waren al erg genoeg, moet dat echt nog een keer?

9 likes

Dit was wel de trigger voor mijn bericht inderdaad :upside_down_face:. Ze achtervolgt me op élk medium?!?!?!

9 likes

SAMEEEEE, ik blijf maar wegklikken.

6 likes

Ik heb nu ze steeds overal te zien is stukjes lied in mn hoofd, maar wat ik dus echt heel irritant vind is dat het dan steeds een stukje zang is en daarna gepraat.

“I remember when we broke up, the first time

“Indie band that’s much cooler than mine

Ik HAAT dat ze dat steeds doet, zing gewoon wijf

3 likes

Zo leest het forum ook heel vaak.

7 likes

Je weet dat er nog een paar albums een nieuwe versie nodig hebben hè? :snake:
Dus we blijven nog ff genieten

2 likes