Mag ik ook vragen waarom al die Swifties een speciale outfit hebben? In de kleur van een album uit een era? Ik snap er geen fuck van, maar ik word echt doodgegooid met dit geswift.
Ik heb echt geen hol met Taylor Swift, tegenovergestelde zelfs maar is het zo moeilijk om je in te denken dat iemand nadenkt over een concert outfit?
Ik was maandag naar Lenny Kravitz en ik heb ook expres een leren broek aangedaan met een doorschijnende top om deze legend te matchen hahaha.
Nee, de outfit snap ik. Of je aankleden voor whatever voor gelegenheid. Maar ik ben oprecht benieuwd hoe een specifieke kleur dan aan een album hangt? Dus hoe bepaal je of je in het groen of lila gaat
Ben je echt benieuwd? De kleuren zijn gebaseerd op de meest dominante kleur van de respectievelijke albumcover, oorspronkelijk onbedoeld maar met verloop van tijd is dit een ding geworden (ook vanuit Taylor Swift zelf) om een kleur aan een album te linken.
Ah, oké! Bedankt. Ik was oprecht benieuwd ja. Ik zag namelijk een outfit video voorbij komen met o.a. de opmerking ‘jij komt echt uit de licht blauw era’. En ik zie net op mijn insta 3 mensen specifiek in lila dus ik was echt nieuwsgierig. Kon het niet rijmen. Nu wel, dank.
Haha het is met dat je het in het ergernissen topic plaatste dat ik twijfelde.
Ja veel kleden zich als het favoriete album, maar ik heb bijv. een outfit uit een music video (me!) nagemaakt haha. En er zijn ook veel swifties die outfits van de show zelf namaken.
iets verdere toelichting op de kleuren
Taylor heeft 11 albums
Debut/Taylor Swift is licht groen
Fearless is geel/goud
Speak Now is paars/lila
Red is… rood
1989 is lichtblauw
Reputation is zwart
Lover is lichtrozig
Folklore is grijzig
Evermore is brons/bruin
Midnights is donkerblauw
The tortured poets department is wit
En naast de kleuren worden er bepaalde figureren ook weer met albums geassocieerd haha. Lover is hartjes, midnights sterren/maan, debut vlinders. Debut/fearless waren echte country albums dus daar doe je dan weer cowboy boots bij aan etc
Wat bloedirritant dat op etsy nu ook zoveel alieexpress spullen staan
wel of niet uitgescheurd?
Was beter geweest als je met een enorme sjaal was gegaan tbh
Ik heb het overwogen, maar dat was me toch net iets te warm.
Ik ben geen fan maar ook niet anti-Taylor Swift. Maar vraag me echt af waar jullie al die heisa rondom haar zien, zeker als je er zelf niks mee hebt. Ik scroll (helaas) genoeg op TikTok en insta, maar het zit niet in mijn algoritme hoor. En ik volg ook niemand die naar haar concert is geweest.
Het halve Parool stond er ook vol mee
Ik zit in een wachtkamer samen met iemand. Die heeft besloten om 3 kauwgoms te eten en smekt hard. Alsof er een wasmachine gaande is in dr smoel. Wordt plaatsvervangend agressief van.
Ik heb 1 iemand op insta die al weken lang over Taylor Swift post en ook waarom Taylor Swift zo geweldig is. Soms wel 20 stories op een dag
Zoals @Glinternieuw in deze post ook al aanhaalde gaat songwriting niet alleen om de tekst hè?
Dat idd.
Niet al haar teksten zijn goed, maar ze weet wel hits te schrijven en dat is ook gewoon knap. Tuurlijk worden die nummers ook hits doordat ze fans heeft die alles wat ze maakt fantastisch vinden, maar als het echt shit zou zijn, zou ze echt nooit zo groot zijn geworden.
Aan het slechte huwelijk van mijn ouders wat nog steeds in stand wordt gehouden.
Mijn pakketjes worden de laatste tijd steeds in een pakketautomaat 16 min rijden met de auto bezorgd ipv in die aan het eind van de straat. Kan daar echt boos van worden.