Waar erger je je aan? #18

Ik zit op school te werken aan mijn producten en intussen heeft 1 iemand een teamsmeeting zonder oortjes en zij probeert zachtjes te praten, maar daardoor mompelt ze heel erg (wat me dan weer stoort) en hebben er 2 een gesprek heel luid. Of ja gesprek, 1 iemand praat hard en de ander zegt na elke zien ja ja ja ja

En zit al met een koptelefoon op met focusmuziek, maar de omgevingsgeluiden zijn zo hard dat het er door heen komt :sob:

2 likes

Heb je dit ingesteld als standaard locatie?

2 likes

Nee, gewoon ingevuld op de website van de webshop als afhaalpunt. Die aan t eind van de straat dan, niet die waar t nu bezorgd is uiteraard :joy:

1 like

Die pakketautomaat bij mij in de buurt zit bijna altijd vol, ik gebruik hem maar gewoon niet meer om die reden want het wordt toch altijd ergens anders bezorgd.

Herkenbaar of de bezorgdatum verschuift elke keer met een dag.

2 likes

Even klagen. De verwarming/koeling in huis werkt al een tijd niet, is een monteur komen kijken dus het probleem is nu duidelijk. Alleen volgde daarna een soort kastje-muur verhaal, met als uitkomst dat mijn probleem niet onder het servicecontract zou vallen en we het zelf moeten oplossen/betalen. Bedrijf waar monteur werkt kon deze werkzaamheden niet uitvoeren. Los daarvan rechtsbijstand ingeschakeld om te checken of dat wel klopt of dat we recht hebben op vergoeding van de kosten. Alleen wil ik het probleem wel opgelost hebben, maar er zijn geen betrouwbare bedrijven te vinden die het probleem willen oplossen zonder dat ze zelf het verwarmingssysteem hebben geplaatst :+1:

2 likes

Ik ben dom, wat staat hier? :sob:

Ik hoor dit zo vaak, lijkt wel express een verdienmodel van die bedrijven?

1 like

https://vm.tiktok.com/ZIJncdaUJ/

1 like

Ik kan het niet zien.

1 like

Oh. Nou het er werd bedoeld dat Taylor een witte vrouw is.

1 like

Dus ze is populair omdat ze wit is? Ik snap het ook niet geloof ik

1 like

Waarom is mijn TikTok for you page zo anders dan normaal :sob:

1 like

Ik dacht eerst ‘oke beetje vergezocht’ maar nu ik er artikelen over aan het lezen ben, ontdek ik hoe naïef die gedachte eigenlijk was :sweat_smile:

5 likes

Er zijn de laatste week heel veel subsidie uitslagen geweest in de culturele wereld en het is echt om te janken: alle belangrijke muziekconcoursen (voor kinderen) krijgen niks meer, de nationale jeugdorkesten krijgen niks meer. Echt totaal onbegrijpelijk. Alsof ze in de sport in een knal heel jong oranje eruit gooien. Zo waardeloos hoe er met cultuur wordt omgegaan. Wat een kaalslag, echt zorgelijk.

20 likes

En het mooiste was: alle instanties kregen een positief advies, maar geen toekenning van geld.

3 likes

Ja, dit is zoiets geks en onbegrijpbaar. Toevallig recent hetzelfde meegemaakt met een subsidie aanvraag (in de culturele sector) Positief advies, geen geld. Vind het zo kwalijk. Wij maar ons best doen de cultuur overend te houden terwijl het aan de andere kant neergesabeld wordt.

5 likes

Ik erger me aan dat ik nu een brace draag van pols tot elleboog omdat een operatie een groot risico is ipv 20 min plaatselijk verdoofd zijn. :face_exhaling:

1 like

Dat haast alle korte sportbroeken van de decathlon super smalle pijpen hebben, zelfs de mannenafdeling :angry:

3 likes

Ja dat snapte ik. Maar ik dacht dan weet je dat het niet door iedereen te zien is en krijg je misschien nogmaals de vraag.

3 likes