Misschien Portrait of A Lady, die is nu ook vrij populair en best zwaar en wierokerig.
Nou ik ben heel benieuwd! Mocht je het een keer vragen, laat het ons weten.
Misschien Portrait of A Lady, die is nu ook vrij populair en best zwaar en wierokerig.
Nou ik ben heel benieuwd! Mocht je het een keer vragen, laat het ons weten.
Ja denk echt dat je die bedoeld, wierook idd!
Iel omg ik denk ook dat ik dan last hebt van die geur, het blijft ook zo lang hangen en het trekt overal in. Gatverdamme zeg.
Jaa omg dit ruik ik dus ook steeds in de trein nu bij ook echt mega jonge meiden vaak. Maar omg wat heb ik een HEKEL aan de geur van wierook.
Ik draag JHAG superdose soms en dan voel ik me ook een lopende parfumwolk. Ik denk dan altijd dan mensen om me heen dat ook zoān overheersend luchtje vinden
Het klinkt heel rot, zeker zo voor je vakantie. Maar wat bedoel je precies met een prikaccident?
Dat je je prikt aan een naald of iets anders scherps waar bloed (of een andere lichaamssap @Nescio ) van een patient/client/hoe je het wilt noemen aan zit, die dan mogelijk weer een besmettelijke ziekte bij zich draagt.
Oh shit dat kan wel echt stress geven kan ik me voorstellen!
Nouja, puntje bij paaltje heeft er bijna niemand hepatitis of HIV en blijft het risico super klein, maar de protocollen zijn (terecht) vrij defensief.
Ik heb dit dus dagelijks met mn wenkbrauwen. Ik heb donkere wenkbrauwen en ik blijf er van die stugge witte sprieten tussen zien. Alsof het in een nacht erbij komt
Oh shit, totaal niet over nagedacht dat dit ook nog eens tot de mogelijkheden behoorde. Heel kut voor je zeg, vooral omdat dat nog meer in your face is
Is het niet deze? Ik ruik deze nu heel veel. Maar Zara heeft een dupe, dus ik denk dat veel mensen vooral de Zara versie dragen. Ik vind m zo intens goor.
Maar dit is toch niet echt een zware geur? Ik vind deze juist heel licht, wel zoet en aanwezig, maar niet zwaar of wierookachtig
Die van de Zara vind ik best aanwezig. Maar misschien sprayen ze hem te royaal op.
Niet? Ik wel!
Ik weet niet aan wie ik me meer erger, aan mezelf of aan bioscoopgangers
Zat laatst in de bios en toen was iemand echt super erg aan het kraken naast me, zowel de zak als het eten zelf. Waarom kies je eten dat zo kraakt en waarom neem je dat van buitenaf mee in een krakende zak
Vandaag was ook irri want twee meiden zaten naast me en zaten de hele tijd met elkaar te praten over wat ze zagen alsof ze thuis op de bank keken. Toen ik er wat van zei werd het gelukkig wel stil. Maar daarna viel het me op dat die ene dus de helft niet meekeek omdat ze zat te gamen en te lezen op haar telefoon.
Maar zoals ik zeg erger ik me ook aan mezelf dat ik dit kennelijk heel bewust niet trek in een bioscoop en mijn eigen geƫrger de hele filmervaring voor me verpest
Ik kan hier ook zooo niet tegen. Ik zat er de vorige keer aan te denken om mijn slaap oordopjes in te doen. Geluid in de bios staat toch wel hard genoeg hahaha
Dat mijn beleving van een āzacht prijsjeā of āecht geen geldā anders is dan die van anderen. Net ook weer een linkje van een babypakje voor āeen heel zacht prijsjeā bij de H&M dus geen duur merk wat nu flink in de aanbieding is en dus relatief heel goedkoop ofzo. ā¬35! Ik vind dat echt veel geld voor kleding van zoiets als de H&M voor een newborn die hij/zij dus maar max een enkele keer aankan. Maargoed ik vind kleding sowieso vaak veel geld en koop dan ook alles in de sale. Vooral nu met een baby on the way. Lang leve Vinted.
@FrozenFlame tijdens het verzorgen van een (niet zo nette) overledenen heb ik me dus geprikt tijdens het hechten van een wondje.
Meteen gemeld via de priklijn, en bloed laten prikken. Gewoon echt eigen schuld maar gewoon heel zuur, en inderdaad 9 van de 10 keer is het niets, maar dit was wel een ārisicoā patiĆ«nt/cliĆ«nt whatever.
Wat klote zeg! Hopelijk is het niks en kan je lekker genieten van je vakantie.