Waar erger je je aan? #18

Aan de zorg. Ik werd doorverwezen naar een vrouwencentrum ipv het ziekenhuis omdat ik acute klachten had en ik in het ziekenhuis 2-3 maanden zou moeten wachten. Maar nu blijkt dat het consult 120 euro kostte waarvan ik maar 70 euro vergoed krijg en 50 euro eigen bijdrage is. Vind dat echt stom en oneerlijk :angry:

6 likes

Yikes, dat heb ik niet gezien, maar wel veel video’s met 0 comments, gare spelletjes, en religieuze meuk. :melting_face: De web versie doet het overigens wel gewoon.

2 likes

En dat hoorde je achteraf?

Ja, na t declareren!

Oh wat slecht, dat zou ik wel terugkoppelen denk ik

Dat vervangende busvervoer vanaf Eindhoven. Ik heb nog nooit zo’n chaos meegemaakt met die bussen? Schreeuwende medewerkers, duwende mensen, veel te weinig bussen.

4 likes

Ik moet vanmiddag en ben nu heel benieuwd! :sweat_smile::sweat_smile:

3 likes

Sterkte :joy:

Had een beveiliger die vol in mijn oren schreeuwde dat ik naar achteren moest maar er stond een menigte van honderden achter me te duwen. En toen ging hij dreigen dat er geen bussen meer zouden rijden als we zo doorgaan. :smiling_face_with_three_hearts:

Hopelijk is zijn werkdag zo voorbij en tref jij een betere haha. En hebben mensen meer chill.

1 like

Ja moet maar even kijken, je kon ook coulance aanvragen bij t centrum maar weet niet wanneer je daarvoor in aanmerking komt. Ik heb ook echt wel een dure verzekering dus vind het echt dom

Ja is het ook, prima dat iets geld kost maar dan weet ik het graag voor ik op consult ben geweest

4 likes

Er is een of ander parfum wat een heleboel mensen opeens dragen wat ik zó goor vindt. Een hele zware lucht. Echt, ik ruik nog liever Alien.

5 likes

Ik heb dat heel erg met this is her

1 like

Waarschijnlijk Arabian Tonka van Montale :face_vomiting:

6 likes

Een vriend van mij draagt die vaak, echt misselijkmakend

1 like

Laatste werkdag voor mijn vakantie, heb ik een Prikaccident gehad. Nu zijn ze aan het overleggen hoe en wat. :confounded:

Oh nu ben ik heel benieuwd of dat 'm is. Is dat opeens een hype? Want ik ruik het de laatste paar maanden telkens.

@Pantalones ik ga het gewoon een keer vragen als ik het ruik.

2 likes

Ik kan die geur ook echt niet meer luchten, maakt me echt eem beetje misselijk.

2 likes

Ja populair op TikTok hè 🥹 Maar het is echt zo’n scherpe warme geur, ergens denk je hm best lekker maar het is zó overheersend

3 likes

Ik vind die dus echt naar paardenstal ruiken. Dus als dat is wat jullie ruiken…

2 likes

Nee het gaat meer richting wierook vibes. En ik HAAT wierook.

@Spaarlamp 140 euro?? En die fles ziet eruit alsof het een zogenaamde ‘luxe’ geur van de Action is.

https://www.debijenkorf.nl/montale-arabians-tonka-eau-de-parfum-4897090101-489709010100000?gad_source=1&gbraid=0AAAAADy-qjygFlpqfBmwCKZqT0bbxYZD0&gclid=Cj0KCQjw1qO0BhDwARIsANfnkv_Sz2O2APWVBfr7x6cKR9eE9_AsEnhl6TQtFseRU1p9toxfRXSDuIYaAttpEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

10 likes