Waar erger je je aan? #18

Ongevraagde tip, maar koop een luchtontvochtiger! Mijn was is tegenwoordig binnen no-time droog! Aankoop van het jaar echt.

7 likes

Ik heb die tip hier inderdaad vaker gelezen, maar ik weet echt niet waar ik zo’n ding kwijt moet :sob:

1 like

ik heb een keer met -5 handdoeken buiten opgehangen (gevoelstemperatuur veel warmer, super zonnig) :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: werden stijve plakken stof

6 likes

Ik heb gisteren wat fruit op het aanrecht laten liggen en nu heb ik overal fruitvliegjes in huis :smiling_face_with_tear:

1 like

specifiek: lale gül en ferry zandvliet. hoezo zijn zij overal 24/7 te zien met elke keer hetzelfde verhaal??? kut voor ze wat ze allebei hebben meegemaakt hoor maar nou weet ik het wel

19 likes

Doe maar hier. Heb er 3 achter elkaar opgekaand vanavond.

3 likes

Hier ook hetzelfde. Ik dacht ik overbrug het wel zonder een droger tot eind van het jaar. M’n kleding hangt door het hele huis en dan 4x vw aanhang.

3 likes

Als je een mobiele airco hebt en je zet die met de lucht opzuig kant richting je was dan is ie binnen 3 uur droog (thank me later)!

3 likes

Ik was naar een internationale bijeenkomst van mijn opleiding/werk en een van onze reisgenoten had voor alles echt verschrikkelijke (verklein)woorden. Hij had het steeds over groentjes (groenten), dansjes, slaapje etc.

Zie ik nu een tikkie waarin hij ā€˜bieries’ declareert. Waaaarom praat je zo :cry:

6 likes

Hoezo spreekt ie überhaupt Nederlands op een internationale bijeenkomst? Of vlocht ie dit door z’n Engels heen :cry:

1 like

Ik kende de naam Ferry Zandvliet niet eens en ik kijk ook zelden tv maar wist wel meteen over wie je het had, lol. Dus ja, eens met je ergernis.

3 likes

Hahah bij mij kwam juist een beeld van Ferry Mingelen omhoog (wist zijn achternaam niet) en ik dacht hmm wat heeft hij dan meegemaakt

3 likes

Haha nee we waren met een groepje Nederlanders en zaten ook samen in een accomodatie dus dat was niet zo gek. Zn Engels was ook belabberd maar heb hem gelukkig geen ā€˜beerees’ horen zeggen

3 likes

nee ferry zandvliet is die man die die bataclan aanslag heeft overleefd en daar nu zijn enige persoonlijkheidskenmerk van gemaakt heeft

7 likes

Zijn vriendin zat hier toen ook op het forum toch? Of van een van de andere jongens uit de vriendengroep die dat toen hebben meegemaakt. Dat vertelde zij toen het andere forum eruit zou gaan. Geen idee meer wie dat was (zou haar naam ook niet zeggen als ik het wel wist hoor)

4 likes

Dat Ecosia advertenties voor (goedkope) vluchten toestaat. Past totaal niet bij hun visie/belofte.

1 like

De advertenties op Ecosia komen via Microsoft/Bing Ads, denk niet dat ze heel veel invloed hebben op wat er precies getoond wordt. Maar je kunt ze altijd rapporteren, misschien doen ze er wel wat mee?

3 likes

Ah, dat wist ik niet! Heb het gerapporteerd.

2 likes

Timers op wasmachines. Ik zet om 10:20u een wasje aan met een duur van 1 uur en 10 minuten. Ik kom om 11:35 bij de wasmachine en hij moet nog 8 minuten. HOE DAN?! (kleine ergernis hoor maar ik snap nooit hoe dit nou werkt)

16 likes

Ja, er zijn maar twee echt grote advertentieplatforms (Google en Microsoft, iig in Europa/Noord-Amerika), en die hebben samenwerkingen met andere zoekmachines en websites. Ecosia (en ook bijv. DuckDuckGo) valt hierbij onder Microsoft.

3 likes