Waar erger je je aan? #18

@Friemel ik vind het idee wel handig, daarnaast is het niet storend want de wasmachine staat in een schuurtje aan de voorkant van ons huis, maar als ik het hoor zou het handig zijn als ik dan ook meteen de deur open kon maken.

Volgens mij heb ik een AEG trouwens.

7 likes

Volgens mij hebben veel wasmachines een soort sensor die berekent hoe lang het programma moet duren adhv het gewicht van de was die erin zit. Dus hij gaat dan gedurende het programma herberekenen en dan verspringt die tijd weer. Als je je wasmachine wat te zwaar laadt duurt het programma dus een tijdje langer. Iig dit is hoe ik het begrepen heb.

5 likes

Welk liedje? Ik had toen ik in China woonde een wasmachine die JingleBells afspeelde als ie klaar was​:laughing::laughing::laughing:

7 likes

Kun je je toestel niet via een app bedienen? Dan krijg je een notificatie dat je was klaar is. Meestal een feature van duurdere toestellen wel. (Heb ik ook niet hoor lol met mijn 11-jaar oude rammelbak)

2 likes

hahaha dat is echt een chique wasmachine als ie dat afspeelt

1 like

Ja ik had hem gegoogeld en kwam er toen achter wie het was haha, ik kende hem nog niet maar zal hem hierna waarschijnlijk ook overal zien

1 like

Kan dat je m dan te vol hebt gedaan

2 likes

haha ik heb deze ergernis al heel lang en hij blijft me achtervolgen. met als kers op de taart dat we een masterclass hadden op m’n opleiding en de gast was nog geheim eN TOEN WAS HIJ HET WEER MET DAT KUTVERHAAL

9 likes

Ik heb laatst een nieuwe wasmachine gekocht en die heeft ook een app (en een liedje), en daar heb ik minder dan €500 voor betaald, in de aanbieding bij de Mediamarkt. Is een LG, ben er erg tevreden mee. De app voegt niet heel veel toe imo, maar leuke gadget.

3 likes

Ideaal dit! Vergeet nooit meer mijn was. Ik heb een samsung en onze tv en mijn tel is ook van samsung. Heb nu alles aan elkaar gekoppeld en zelfs op de tv krijg ik meldingen!

5 likes

Nee I wish, die van ons is ook 7 jaar oud en niet heel fancy.

1 like

Haha cool, staat er dan in het scherm, :sparkles: je was is klaar :sparkles: ?

1 like

Dat is wel echt te toevallig, wat vreselijk haha, is hij ook al een keer in je dromen opgedoken of is dat je laatste safe haven?

1 like

jinx het niet :nazar_amulet: :nazar_amulet: :nazar_amulet: :nazar_amulet: :nazar_amulet: :nazar_amulet: :nazar_amulet: :nazar_amulet:

3 likes

Heb sinds kort ook een Samsung wasmachine en dit is inderdaad top. Ik ben zo’n ADHD’er die altijd haar was vergeet en ik had gehoopt dat als je je was er niet meteen uit haalt, je na een tijdje wel een reminder zou krijgen oid, maar dat is niet het geval toch?

2 likes

Hier ook alles verbonden via Google Home, en krijg ook meldingen op mijn telefoon :heart_eyes: echt perfect voor deze chaoot.

2 likes

Ik krijg dan een melding net zoals een appje maar dan van smart things van samsung. Er staat dan iets in van: wasprogramma voltooid. En als het trommelreiniging tijd is dan krijg je daar ook een melding van.

@Giulia nee je krijgt geen reminder, dat is jammer idd. Als ik het niet meteen doe dan laat ik voor mezelf de melding staan. Dan zie ik de melding steeds op mijn telefoon. Op de tv kan je de melding wel 30 min uitstellen. Misschien kan dat op de telefoon ook maar daar heb ik mezelf nog nooit in verdiept.

@Radio: ik ben niet echt een chaoot maar vergeet mijn was vaak. Vaak zat wanneer ik naar bed ging dat ik dacht shit mijn was. Dat heb ik nu nooit meer!

7 likes

Je kan de melding zichzelf wel laten herhalen maar dan moet je je wasmachine aanzetten via de ar/ai mode en niet op je wasmachine zelf en dan krijg je elke 10 (?) minuten een melding dat er nog was is

4 likes

Jazeker dat is hem, ik herken hem (en heb zo’n wasmachine).
Zo klinkt hij uit de wasmachine haha

5 likes

Hi! :raising_hand_woman:
Inderdaad niet de vriendin van Ferry maar van Frank, ik heb er toen inderdaad over geschreven hier.

10 likes