Waar erger je je aan? #18

De laatste minuut duurt altijd een kwartier dus houd daar ook altijd rekening mee haha.

20 likes

Dat is wel 3 hele minuten extra? :joy: komt meestal door de sensoren in de wasmachine die opmerken dat het sop bijvoorbeeld nog niet genoeg eruit gespoeld is. En minuten op een wasmachine zijn helaas geen normale minuten, ik sta ook wel eens 10 minuten op 2 minuten te wachten :joy:

2 likes

13 minuten extra zelfs haha.
Ja @Bunnyslippers dan duurt die laatste minuut ook nog eens een kwartier extra dus ga over half uur wel weer kijken

1 like

Dat het me op inductie gewoon niet lukt om goed een ei te bakken, voelde me serieus incapabel. Terwijl ik van het weekend weer op gas heb gebakken en die nagenoeg bijna perfect was.

2 likes

Sorry maar moet gelijk aan deze reclame denken haha

‘‘WAAR IS DE ZONNN’’

15 likes

Zo irritant.

Onze wasmachine begint z’n liedje af te spelen en dan duurt het nog drie minuten voor de deur van het slot gaat. Dat is ook irritant, want ik ben het drie minuten later echt weer vergeten. Soms zet ik dan een timer met Google Home :’) maar waarom speelt dan het muziekje niet gewoon drie minuten later.

5 likes

Wow dit lijkt me nog erger. Kan je dit niet uit zetten?

Hahaha ja! Maar ik heb gelukkig net een was buiten kunnen ophangen :star_struck:

@Nefertiti oh die vreselijke samsung jingle? Volgens mij kun je die uitzetten.

Edit:
https://www.coolblue.nl/advies/samsung-wasmachine-end-tune-aanpassen.html

2 likes

Hahaha het Samsung wasmachine deuntje is echt een fenomeen he. De eerste keer dacht ik echt: Wat ĂŹs dit, elke keer denk je dat het klaar is gaat het toch weer verder.

Wie heeft dit bedacht? Wie heeft dit goedgekeurd? Kwam er in de testfase geen vernietigende kritiek? Zoveel vragen

16 likes

Ja vreselijk. Ik had er ook 1 maar die hield er mee op door een fabrieksfout. Kreeg mijn geld terug en ben toen voor een ander merk gegaan. :joy: Wist toen ook niet dat het uit kon.

1 like

@Friemel ik vind het idee wel handig, daarnaast is het niet storend want de wasmachine staat in een schuurtje aan de voorkant van ons huis, maar als ik het hoor zou het handig zijn als ik dan ook meteen de deur open kon maken.

Volgens mij heb ik een AEG trouwens.

7 likes

Volgens mij hebben veel wasmachines een soort sensor die berekent hoe lang het programma moet duren adhv het gewicht van de was die erin zit. Dus hij gaat dan gedurende het programma herberekenen en dan verspringt die tijd weer. Als je je wasmachine wat te zwaar laadt duurt het programma dus een tijdje langer. Iig dit is hoe ik het begrepen heb.

5 likes

Welk liedje? Ik had toen ik in China woonde een wasmachine die JingleBells afspeelde als ie klaar was​:laughing::laughing::laughing:

7 likes

Kun je je toestel niet via een app bedienen? Dan krijg je een notificatie dat je was klaar is. Meestal een feature van duurdere toestellen wel. (Heb ik ook niet hoor lol met mijn 11-jaar oude rammelbak)

2 likes

hahaha dat is echt een chique wasmachine als ie dat afspeelt

1 like

Ja ik had hem gegoogeld en kwam er toen achter wie het was haha, ik kende hem nog niet maar zal hem hierna waarschijnlijk ook overal zien

1 like

Kan dat je m dan te vol hebt gedaan

2 likes

haha ik heb deze ergernis al heel lang en hij blijft me achtervolgen. met als kers op de taart dat we een masterclass hadden op m’n opleiding en de gast was nog geheim eN TOEN WAS HIJ HET WEER MET DAT KUTVERHAAL

9 likes

Ik heb laatst een nieuwe wasmachine gekocht en die heeft ook een app (en een liedje), en daar heb ik minder dan €500 voor betaald, in de aanbieding bij de Mediamarkt. Is een LG, ben er erg tevreden mee. De app voegt niet heel veel toe imo, maar leuke gadget.

3 likes

Ideaal dit! Vergeet nooit meer mijn was. Ik heb een samsung en onze tv en mijn tel is ook van samsung. Heb nu alles aan elkaar gekoppeld en zelfs op de tv krijg ik meldingen!

5 likes