Ik erger me echt kapot aan de assistente bij mijn huisartsenpraktijk. Ze is vast kundig en weet wat ze doet (qua inhoud), maar een deel van haar baan is ook mensen telefonisch te woord staan en dat doet ze zo ontzettend slecht. Ze is onvriendelijk, valt je in de rede, luistert slecht, snauwt en is kortaf, allemaal zonder reden (of iig geen reden die ik kan bedenken). Echt het laatste wat je dus kunt gebruiken als je ergens last van hebt en daarvoor de huisarts belt. Ze werkt maar 1,5 dag gelukkig dus ik probeer altijd op andere dagen te bellen, maar laatst ontkwam ik er niet aan (mijn baby was ziek en ik maakte me echt zorgen, dus dan voel je je ook al wat kwetsbaar) en heb daarna gewoon zitten huilen omdat het zoân naar gesprek was. Ze was totaal niet invoelend en zei bijvoorbeeld niet eens beterschap of succes ermee of wat dan ook. Net belde ik voor een simpele afspraak om mijn oren uit te laten spuiten, gaf ze me een dag en tijdstip, dus ik zei âJa top, dat kan, ik ga het noteren. Bedankt!â toen zei ze âja.â en hing ze op
Echt hoe incapabel kun je zijn.
Disclaimer: ik weet dat huisartsen en de praktijken het mega druk hebben, ik bel ook bijna nooit en echt als het nodig is, maar vind het druk hebben niet echt een excuus om je patiënten zo onvriendelijk te woord te staan.