Waar erger je je aan? #18

Ik zou lekker zo’n stalen fles kopen en daar thuis al je energy in gieten, niemand die het ziet. Al zullen ze het vast wel ruiken maarja das een probleem voor later

15 likes

Precies wat ik doe, een monster past precies in m’n stalen Dopper :partying_face:

20 likes

@Junebug85 de juf van onze dochter communiceert ook op soortgelijke wijze. Laatst bijvoorbeeld bracht ik haar iets later, dus zij vraagt waarom (had gewoon afgemeld maar oke). Dus ik zeg iets van: ‘Ja, we waren naar de tandarts’. En toen reageerde ze ook met: ‘Ok doei’. En trok ze de deur voor mn neus dicht. Echt zo’n lomp mens vind ik haar.

5 likes

Ze was al begonnen met de dag toch?

20 likes

De assistente hier was een keer zo lomp dat ze huisarts me daarna terugbelde om me alsnog te helpen en toen moest ik naar de praktijk komen en bood ze haar excuses aan. Alle keren daarna was ze net zo onaardig :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

5 likes

Vond cola light ook wel wat voor jou

3 likes

Ja of jullie zijn gewoon heel vervelend dat kan misschien ook nog eens

9 likes

Die fruitvliegjes in de keuken :tired_face:
Is wel mn eigen schuld want er lag een bananenschil en een pit van een nectarine op het aanrecht. Maar het is bizar hoe snel die beestjes met warm weet erop af komen.

Als een hond al begint te grommen dan kan hij op dat moment niet meer leren omdat hij al zo bang is. Leren dat het meevalt en terugleren dat de hond zelf dingen kan doen wanneer iets spannend is (het zelf vermijden, op de grond snuffelen) dat kan alleen voor het moment dat de hond angstig is. Kunt het echt zien als een angstaanval wanneer een hond helemaal blaffend tekeer gaat. Daar leert hij echt niets van.

4 likes

Maar wat ben je met die mensen bezig in je hoofd joh! Zonde van je energie. Lekker (weg)lopen en door het leven bewegen hoe jij dat wil en fijn vindt. Boeiend!

25 likes

Ik had sinds zaterdag ineens een gescheurde mondhoek en nu ook ineens ziek droge, branderige oogleden, WAT IS DIT? Ik ben normaal gesproken/op de rest van mijn gezicht echt een frituurpan en kan hier helemaal niet mee omgaan joh

1 like

Ik draai me ook om of loop een andere straat in als ik weer mensen tegen kom met een hond die ze niet onder controle hebben, waarvan je op afstand al kan zien dat het een keer fout gaat.
Echt geen zin meer in en kan me niet schelen wat die mensen daarvan vinden :joy:

6 likes

Zeker niet! Ik ben heel selectief bang voor honden en loop ook echt om als ik er een aan zie komen hoor. Is echt niet gek!

2 likes

Je bent bang en komt ze regelmatig tegen, vind t echt niet gek dat het een ding voor je is hoor

3 likes

Ik zat net in de trein terug van het spoorwegmuseum met een horde kinderen die allemaal die prullenbak steeds dichtgooide. En nu zitten er 2 duitsers vlakbij die steeds stukjes van een techno optreden aan elkaar laten horen. Instant chagerijnig

4 likes

Ik heb zelf een reactieve hond en ga ook juist bewust mensen uit de weg. Voor mij alleen maar fijn als een ander persoon ook de ruimte opzoekt, maar eigenlijk vind ik dat die mensen met hond zelf al opzij zouden moeten gaan, zeker als die hond zo uitvalt. Dus lekker doen wat jij prettig vindt.

6 likes

Ik ben normaal best goed in een goede accomodatie vinden maar nu ga ik een weekendje alleen weg en vind ik het zooo moeilijk. Heb allemaal eisen en vooral dat het niet te duur is.

Zo irritant, heb echt alle websites en hotelkamers en Airbnb appartementen wel gezien inmiddels.

2 likes

Waar ga je heen? Misschien dat iemand hier nog de ultieme tip heeft

Ja echt he? Ik had kennelijk al lang niet meer in een sprinter gezeten en dacht: kan nooit zo hard zijn, heb ik vast verkeerd onthouden. Maar zo mega intens hard kut geluid is dat

3 likes

Nou echt. En ze sluiten voor geen meter dus als er dan weer mensen gft er in mikken meurt de hele coupe. Helemaal irrittant als iemand dan een bekertje of zo er in doet en er verder niks in past. Snap je zelf toch ook wel dat dat niet handig is.

5 likes