Nooddouche?
Mwaa beetje zonde, ga het wel overleven voor die paar dagen in de keukenwasbak
In het begin is het ook niet leuk. Ik was me zo bewust van alle gevaren etc. Het kwam pas later dat ik het ok vond. Maar leuk? Neh.
Ik rijd nu al 10 jaar, maar ik vind rijden alleen leuk als ik een âpassenger princessâ mag zijn. Ik ga echt niet voor de lol rijden hoor. Als ik het kan vermijden doe ik dat zelfs haha
Ik nu 5 of 6 jaar en vind het ook niet perse leuk. Het is voor mij een manier om ergens te komen en dat is het. Mijn zus vind het geweldig, die rijd regelmatig gewoon rond.
Ik rijd inmiddels 25 jaar auto, ik vind het ontzettend handig, het brengt ons ergens, ik kan het ook goed maar leuk heb ik het nog nooit gevonden hoor, dus dat is geen must om ergens veilig te geraken
Na teveel jaren in Rotterdam zei ik laatst per ongeluk 2 keer in korte tijd liggen ipv leggen (of andersom)
Ik vind het na bijna 5 jaar ook nog steeds niet leuk. Ik zou willen zeggen dat het beter wordt als je langer rijdt, maar ik wacht nog steeds op dat moment
Ik ga zo een drankje drinken met een kennis en had vorige keer al afgezegd dus kan nu niet maar ben zo brak en wil gewoon liggen.
âBrat summerâ
Wat is dat?
Ik had net ergens geparkeerd en ik scande mijn parkeerticket en toen mocht ik gratis uitrijden omdat ik korter dan 20 min geparkeerd stond, maar toen ik bij de slagboom stond was het wel langer dan 20 min en moest ik mn auto weer parkeren om te gaan betalen zo irritant
Toen ze bij ons de badkamer aan het doen waren douchte ik in de tuin onder tuinslang in mân bikini, Het weer was vergelijkbaar met hoe het nu is. Mijn ouders douchte overigens bij familie in de buurt.
Zwembad? Uitgebreid douchen, dan 20min in het bubbelbad en weer naar huis
Dat een kennis van me haar angst op mij projecteert. Ik loop altijd hard in een buitengebied, al jaren. Ze zei al eerder âniet daar rennen hoor, daar lopen gekken rond!â Dus ik zo ânee joh en ik ren altijd bij daglichtâ Zij weer âje wordt zo de bosjes ingetrokken!â
Ik had een filmpje op insta geplaatst van het hardlopen, reageert ze net weer âkijk uit daar, lopen gekken rond!â
Ik ren daar over een aangelegd pad, ik zie andere hardlopers, fietsers, wandelaars, gezinnen met kinderen. Ik ben zelden zonder dat ik andere mensen tegenkom. En dan nog voel ik die angst niet als ik alleen ben. Heb nog nóóit ook maar iets gehoord of gelezen dat het daar gevaarlijk zou zijn.
Vind het echt irritant, laat me lekker rennen en probeer me niet bang te maken voor dingen die niet gebeuren.
Lekker haar blokkeren van je stories
Dat ik in een hotel ben zonder airco, in een stad waar het overdag 35 graden is en âs nachts niet verder afkoelt dan 25. So far zit slapen er niet in met deze hitte.
Natte handdoek over je heen leggen! Zo heerlieeee
Volgens mij heb ik een beginnende flare up van mân huidaandoening godverrrr ik was al sinds december klachtenvrij
Kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst zo erg keelpijn had⊠Midden in de zomer ook nog