gvd ik was gisteren koppig en wilde per se schoenen/broek/beha aan die eigenlijk met m’n huidaandoening niet zo handig zijn en nu heb ik allemaal pijnlijke plekken, waarom ben ik zo
Ahh, trekt het snel weg? Kan me ook voorstellen dat je af en toe geen zin hebt om er over na te denken…
Ik heb tegen iedereen geroepen dat mijn blessure over is, maar ik heb meteen weer te hard getraind en heb nu weer pijn
word er zo moedeloos van
Gelukkig viel het mee ![]()
is morgen wel weer beter denk ik! Ja geen zin in en ook gewoon altijd even wennen tijdens een flare (want had er voor een paar weken een half jaar geen last van). Maar goed ik ben ook gewoon koppig haha
Denk dat ook steeds, aaah voel bijna niets, nu kan ik wel weer een spijkerbroek aan. Ja nee dus en dan janken dat ik last heb…
Ik ken het haha. Nou hopelijk heb je er niet te veel last van!
Deze trap. Ik loop op deze manier recht naar boven. Ik ga hier sowieso een keer vanaf donderen. Helemaal gedesoriënteerd
Ik wil graag uitleg ![]()
Ik heb hier echt te weinig ruimtelijk inzicht voor haha. Is het dan zo dat je veel meer naar rechts uitkomt als je je voeten ‘gewoon loodrecht’ op de treden zet? Ik snap in ieder geval je desoriëntatie ![]()
Utrecht CS? De trap aan de kant van de Jaarbeurs voelt ook zo ![]()
Dat je nu 2x op overslaan moet tikken om de advertentie(s) weg te krijgen op youtube ![]()
Die trap van de Moreelsebrug is pas horror
zo’n 1 tree per stap is te laag maar 2 treden per stap eigenlijk net te hoog/ver trap. Dus dan loop je een soort 1 om 2 jezelf en je fiets naar boven te hinkelen
Bij Eye is dit ook. Echt irritant inderdaad.
De eksters hier zijn zoveel lawaai aan het maken 🥹
Dat ING weeeeer een storing heeft
Ben bloed saggo, buikpijn, moe, hoofdpijn maar die verdomde menstruatie laat op zich wachten. Grrrr. ![]()
Dat al die instagrammers met een bot ingesteld hebben dat je moet commenten voor een bundel. Ik wil de link gewoon in je bio vinden.
Neeeeeeeee joh. Is al mn grootste ergernis, vind dat soort mensen altijd zo ongezellig in t leven, maar dit kan echt niet
De afwasmachine is kapot, en ik weet dat dat een luxeprobleem is maar kill me. Het ergste om te doen vind ik in het huishouden. Ik moest ff naar de supermarkt en naar de wibra om van die scrubdaddy sponsen te halen. Mn vriend zette zn handen op mn schouders en zei , als je terugkomt dan is alles hier helemaal schoon in huis! Huh, dat hoeft niet, maar als de afwas maar idd gedaan is. Toen zei ik, ja eh wil je niet niet afwashandenschoenen/schoonmaakhandschoenen aan? Tegen het hele hete water etc. Maar dat paste amper en we hebben met zn tweeen zo hard aan die handschoenen getrokken om dat aan te krijgen. Dat ik echt dacht, waar zijn we nu mee bezig. Hij zei daarna, ik voel me nu net een chirurg en ging hij heel blij alle afwas doen hahaha nouja niet per se ergernis dus. Maar ik vond het zelf altijd het meest vreselijke om te doen in het huishouden.