Ik ben wat afgevallen en nu is mijn ondergoed te groot… heb maanden terug een shitload aan nieuw ondergoed gekocht (veel te veel, want dat was in een periode dat ik moeite had de was bij te houden dus leek me handig veel te hebben…). Dus nu moet ik nieuw ondergoed kopen
Wat Luzarl zegt! En in de overkoepelende app kunnen alleen meldingen gestuurd worden door de persoon die de community heeft aangemaakt zo te zien en kan je niet reageren.
Ik erger me er nu al rot aan dat dit bestaat. Je mag dan met meerder mensen beheerder van een groep zijn, dat zegt niks want een kan er maar zo een community aan koppelen. En uit die community stappen lukt niet want dan stap je ook uit de groepsapp waar je wel in wilt blijven. Oh en mensen kunnen ook ineens lid worden van je groep?! Verstandig dus om in een groepsapp aan te geven dat andere mensen niet zomaar lid kunnen worden.
Disclaimer is natuurlijk dat ik me heus situaties kan voorstellen dat het wel handig is, maar ik zie het nu in mijn situatie niet.
Je kan wel uit de andere groepsapps gaan. Ik ben lid van 1 van de groepsapps van mijn community en merk er eigenlijk niks van
Ja maar ik wil die hele community eigenlijk niet Ik vind het onzin en het ziet er lelijk uit in whatsapp. Ik heb er al wat van gezegd hoor maar goed als ik de enige ben dan zullen we het er maar meer moeten doen.
Je kan ook de groepsomschrijvingen van andere groepen lezen. Ik zat eens in een community waar in een groep in de omschrijving de login van het sumup account stond .
Ik word zooooo moe van dingen die kapot zijn.
Sta je met twee tassen lege flessen in de winkel; flessenmachine naar de cholera.
Met een volle vuilniszak bij de ondergrondse container; ja hoor, ook naar de tief.
En net wilde ik dozen naar de berging brengen beneden; is het slot van de gemeenschappelijke hal ernaartoe door iemand vernacheld. Wankers.
Telkens moet ik weer afdruipen met m’n klauwen vol spullen. Wodka.
Ik heb voor de derde keer dit jaar keelpijn met zeehondenhoest en ik moet er een beetje van huilen. Ik ben echt blij dat ik niet zieker word, maar het voelt zo vervelend en de reacties van anderen erop maken me ook onzeker (alsof het HEEL ERG is, echt NIET NORMAAL die hoest, etc).
Dat je na drie dagen blijkbaar 10 euro PER DAG voor je OV-fiets betaalt??? Fuckers
Aan deze oortjes die ik heb gekocht om in te doen met slapen, kan ik lekker podcastje luisteren zodat m’n vriend het niet hoort. Helemaal blij mee want ze koppelen makkelijk, zitten lekker en waren afgeprijsd naar een tientje. SNAP NU WAAROM, dit licht gaat niet uit!!!
Waaaaarom heb ik altijd het gevoel dat ik na een sociale gelegenheid met wat wijntjes op veel te veel gedeeld heb met vreemden? Kunnen die hersenen van mij even uit a.u.b.
Ik heb lang geleden al geleerd dat je Trust echt niet kan vertrouwen. Ik vind goedkoop is duurkoop vaak echt een stom gezegde, maar voor Trust geldt dat wel helaas.
Hangxiety
Ik keek net omhoog naar mijn plafond in de slaapkamer en zag 3 megamuggen
Oh en ik erger me enorm aan mijn bril die aaaaltijd vies wordt, helemaal als ik werk (fotografeer) en die camera tegen mijn glazen aan smurriet… ik wil eigenlijk wel laseren maar vind het zo duur en ook spannend. UGH. En mijn toilet stinkt terwijl alles helemaal nieuw is!! Ik vind alles stom!! Okee groetjes.
Zaterdag met de hogedrukreiniger bezig geweest en daar nu nog steeds spierpijn van hebben
Ben alweer vergeten om zakken leeg te halen voordat ik ging wassen. Papiervlokjes overal… En een paar (ongebruikte) poepzakjes zijn gewassen.
Zou laseren echt aanraden, nog steeds heel blij mee!
Plaatje is echt heel smerig maar deze man (Lex Uiting) heeft een podcast met zijn vriendin die baarmoederhalskanker had over dat ziekteproces. Vriendin is niet bekend, hij semi wel als presentator RTL Boulevard dus er is wel enigszins een link. Maar heel ranzig plaatje.
Ik ook! Inmiddels twintig jaar geleden en nog steeds heel blij mee. Duur, ja, maar met twintig jaar geen lenzen/bril denk ik dat ik het er inmiddels wel uit heb. Destijds alleen het herstel wel wat onderschat, maar nog steeds blij dat ik het gedaan heb.
Ahh waar ben jij geweest? Bij Visus toevallig?
O gadver. Ik dacht even dat dit satire was. Maar op hun site gebruiken ze ook een plaatje van een gemuteerde banaan. Toch een beetje jammer als zulke serieuze onderwerpen zo knullig in beeld worden gebracht.