Waar erger je je aan? #18

Haha ik ben altijd zo vrees ik.

6 likes

Je doet je gebruikersnaam eer aan.

3 likes

https://m.standaard.be/cnt/dmf20120404_180?journeybuilder=nopaywall#:~:text=Het%20Orfield%20Laboratorium%20in%20de,voor%20de%20training%20van%20astronauten.

Misschien is dit iets voor je

5 likes

De droom! Wel ver reizen helaas :joy:

Jaaa ik denk dat we allemaal harder gaan praten als we aan het bellen zijn, helemaal met oordopjes in. Heb je ook helemaal niet door. Net als dat mensen vaak ook niet door hebben in de trein dat ze in de stiltezone zitten en dan luid gaan kletsen :sweat_smile: Maar het is toch irritant :innocent:

4 likes

gvd hoofdpijn al drie dagen

5 likes

Net niet! Tot nu toe kan ik mijn impulsen beheersen. (Al moet ik toegeven dat ik graag met een stoel of twee wil gooien in de kantoortuin want de boomers zijn voltallig aanwezig vandaag. Telefoons op luid, kleppen op luid, echt nul kantoormanieren.)

4 likes

Mijn kinderen luisteren dolgraag de podcast Sara’s mysteries. Inhoudelijk is dat ook echt heel erg leuk, maar de stem en manier van praten van Sara de Monchy is echt niet om aan te horen. Ik word er gewoon chagrijnig van, niet te doen.

1 like

Ik vind al tijden egelpoep in mn tuin op verschillende plekken, heb bakjes water neergezet en holletjes gemaakt maar ik zie 0 egels!!!
Wil ook gewoon die real life cute egel content ipv alleen poep vinden

9 likes

Omg dat was echt dood eng haha

4 likes

Goddamn ja dat weet ik ook nog
Daar ga ik nu niet vanuit tenzij een creeper een zakje egelpoep heeft om rond te strooien

5 likes

Omg wtf

1 like

Ik heb nu precies hetzelfde. De eerste weken was hij geruisloos en ineens is er een lichte ratel waardoor ik er wakker van lig. Heb jij er nog iets mee gedaan?

OMG ja dat was ZO NAAR!

6 likes

Ik krijg alweer kippenvel als ik hieraan denk zeg

6 likes

Screenshot 2024-08-06 22.18.04

:cry:

7 likes

Nog niet, zolang ik hem op een vaste stand hou, dus niet heen en weer laat waaien, dan doet ie het niet. Ben benieuwd of het bij jou ook zo is. Las heel veel van hetzelfde soort klachten bij Bol, echt jammer want ik vind hem verder top!

Edit: het is nu midden in de nacht en ik heb net de stekker eruit moeten trekken omdat ie ook nu dat tikkende geluid maakt terwijl ie stilstaat. Echt zo jammer.

Dit brengt me wel echt terug naar een jeugdherinnering waar ik kinkhoest had en in m’n examenjaar zat, toen heb ik tijdens een luisterexamen (was toen wel al herstellende hoor alleen hartnekkige hoest) dus de hele tijd m’n hoest ingehouden omdat ik niet vermoord wilde worden door m’n klasgenoten. Daarna begon het pas weer toen ik savonds in bed lag!
Dus ergens werkt het geloof ik wel ja

2 likes

Bij mij ontsnappen er hele rare geluiden als ik dit probeer, is een soort reflex ook van t lichaam met functie. Maar snap het principe wel hoor, die prikkel stimuleert het nog extra ofzo.

4 likes

Noscapect helpt mij altijd de cyclus te van hoesten omdat je keel rauw is doorbreken. Die onderdrukt de hoestprikkel. Kan je gewoon bij de drogist kopen, wel oppassen met autorijden, je wordt er een beetje draaierig van. Je slaapt er wel heerlijk op.

6 likes