Waar erger je je aan? #18

Weet je wat dan bij mij helpt? Neusspray met dat verslavende spul. Dan gaat m’n neus goed open die vaak onbewust dicht zat en kan ik weer door m’n neus ademen en gaat m’n hoest weg!
Dat en noscapect tabletjes en ijswater.
Is nu een soort standaard aanpak bij mij met hoesten en ben er dan snel vanaf met weinig last ervan eigenlijk.
Misschien werkt het voor jou ook!

6 likes

Ah shit wat vervelend! Hij ratelt hier nu (alleen nog) als hij in de draaistand staat, stilstaand gaat nog goed. Ik overweeg hem terug te sturen voor eventuele reparatie, gebruik hem met name in de nacht en zo slaap ik niet goed meer.

Dat mensen vaak ‘op werk’ schrijven ipv op mijn werk. Vind het zo stom staan en klinken

8 likes

Owja eens. Ik heb hetzelfde maar dan nog erger met ‘ik ga heen’ als je ergens heengaat.

4 likes

Dat hoor/zie ik gelukkig nooit, klinkt echt verschrikkelijk

Mijn vriend gaat hem vanavond even helemaal nakijken. We hebben hem net 14 maanden, en in principe is ie door het rotweer vorig jaar ook heel weinig gebruikt dus ik vind het wel zonde dat ie nu al mankementen begint te geven.

2 likes

Ik denk dat je “heen gaat” bedoelt, haha

14 likes

Haha oh dat ken ik niet, klinkt alsof je nooit meer terugkomt :skull_and_crossbones:

Is het dialect?

3 likes

Bij een benzinestation hier ergens hangt een reclameposter met vrolijke hond die uit een autoraam hangt en de tekst: waar je ook heengaat … (en dan iets autogerelateerds). Volgens mij moet daar toch ook echt een spatie tussen en staat er nu iets heel anders.

Edit: ik heb 'm gevonden:
20220211_TW_VaccaLot-@LotNot-en-Wouter-van-Wingerden-@doetietsmettaal_waar-je-ook-heengaat_heen-gaat_spatie_reizen_auto_dood_reclame_LOGO-364x306

18 likes

“Ik moet helaas gaan bedankt voor de meeting!”

680 deelnemers, Andrew, ik denk dat niemand je gaat missen, hang gewoon op.

48 likes

Als iemand tegen mij zou zeggen “ik ga heen” zou ik denken dat ie dood gaat.

32 likes

gore vanille achtige paprfums, nu al helemaal in het OV met deze temperaturen

14 likes

Sowieso alles met vanillegeur, zo vies weeïg :nauseated_face:

12 likes

Ja dat is dus ook mijn ergernis :yum: vind t heel dom klinken. Zie het best vaak hier op het forum door mensen gezegd worden. Zo van: “Ik heb een verjaardag van mn schoonmoeder maar ik denk niet dat ik heen ga”

3 likes

Mensen die banen gaan zwemmen en ergens op 20 meter weer omdraaien. Maak gewoon die hele baan van 25 meter af.

9 likes

Zo irritant is dat ja :rage: ook mensen die als je kan staan gaan staan en dan een soort half lopen/zwemmen voor een klein stukje om dan terug te zwemmen.

Ik vind zwemmen echt chill maar er zwemmen ook veel rare mensen tussen :joy:

4 likes

Ik heb dit echt nog nooit gelezen hier op het forum of überhaupt gehoord? Wel heel lelijk inderdaad.

6 likes

Dit doe ik soms als er voor me mensen heel langzaam zwemmen, ik vind het juist een goede manier om mensen in te halen zonder dat je elkaar in de weg zit.

9 likes

Echt? Ik lees het zooooo vaak.

7 likes

Heb dit ook nog nooit gehoord. Klinkt als een peuter die leert praten.

2 likes