Dan wordt het langs een verificatiepunt gestuurd, waar iemand het checkt. Duurt langer voordat je het hebt daardoor en je weet natuurlijk niet of diegene die er naar kijkt echt expert is, maar ik heb het twee keer gedaan en werkte prima!
Ik heb wel tiktokjes gezien dat er fake spul doorheen komt helaas!
Dat stomme kind Speed
Ik was gisteravond halverwege een Lindt chocoladereep van €10, trek ik halverwege een lange zwarte haar uit die reep
OMGGGGGGG
Die Dubai reep van Lindt?
Ja.
Ooooh dat is zooooo smerig, ben jij dan ook voorgoed genezen van het product waar je dit in aantreft?
Ooo dat is zo kut van Outlook - ik heb inmiddels ingesteld dat een mail altijd 60 seconden in mijn Outbox blijft staan voor hij definitief verzendt. Heb zo vaak van dit soort ‘oh shit’ momentjes gehad als ik al op Verzenden heb geklikt, dus dit geeft dan een soort terugtrek mogelijkheid (je kan de mail dan nog een minuut lang terug slepen van Outbox naar Drafts).
Oh, dat is een goede! Dank je voor de tip, ik ga het ook instellen
Omgekeerd indoen. Dus de sluiting aan de voorkant en dan via de spiegel pielen.
Ik laat het doen bij de piercer
Niet, ik koop deze niet meer lukte me ook niet om deze normaal in te doen
Ik heb echt 4 gaatjes in mn oorlel en het gaat altijd door het verkeerde gat
Klein bochtje opzij en dan het dunne staafje in het dikkere gedeelte
Mwah kan overal gebeuren denk ik? Al had ik het bij een chocoladereep niet eerder gehad. Als ie nou megalekker was had ik het er nog wel op gewaagd maar bonte koe blijft superieur
Ik pak het stukje waar het dunne gedeelte in het dikke gedeelte moet klikken vast tussen mijn duim en wijsvinger, zorg dat het dunne gedeelte aan de buitenkant zit van het dikke gedeelte en klik het dan met mijn duim erin. Meestal lukt dat wel.
Tuurlijk kan dat maar in mijn hoofd zit er dan een soort blokkade ofzo bij juist die smaak, maar ik ben echt een pier met eten als ik daar iets in vind wat er niet in hoort
Ik zal wel mailen. Vroeger hoorde je weleens verhalen van ‘goedmaak’ pakketjes.