Waar erger je je aan? #19

Op tijd beginnen met je medicatie!! Als je dat neemt, helpt bij mij wel echt tegen die eerste klap. Ik begin eind februari meestal al :grimacing:

4 likes

Waarom laat je je zo opfokken door zo’n opmerking? Als je weet dat jouw kat prima is zo dan is dat het enige dat telt toch

7 likes

Dan beginnen de hazelaars ook te bloeien. Daar heb ik altijd gigantisch veel last van.

3 likes

Nou laat me niet opfokken hoor. Irritatie zit hem erin dat zij niet inziet dat mijn kat normaal is, en dat haar katten morbide obese zijn.

1 like

Die schijt reclame van de AH met die bonen. Komt zo vaak voorbij op Videoland, heel irritant

6 likes

Oh zo kwam het over. Ja dat is sneu voor die beesten.

1 like

Oh dat is mijn tweede ergernis, ik word heel suf van iedere soort die ik al heb geprobeerd :sob:

1 like

Ik zie wel vaker filmpjes voorbij komen van die dikke katten die niet eens meer kunnen rollen of amper kunnen lopen. En zie ik reacties eronder van wat schattig. :roll_eyes:

2 likes

In het park hier is soms ecstatic dance which, NMSVPE, maar dat is gewoon in een grasveld dus prima. En dan is er altijd eentje die (met noise canceling headphone en ogen dicht) door haar ecstatic gevoel naar het drukke verharde pad wordt gemanifesteerd waar allemaal mensen fietsen en hardlopen. Staat ze daar met haar ogen dicht en armen wijd rondjes te draaien terwijl allemaal mensen haar moeten ontwijken :sob:

32 likes

ecstatic gevoel naar het drukke verharde pad wordt gemanifesteerd :rofl::rofl::rofl:

6 likes

Ugh ben al een week ziek en ben er HELEMAAL klaar mee. M’n hoofd bonkt uit elkaar.

5 likes

Ik ben straks misschien in Eindhoven primark dan kijk ik voor je, ligt beetje aan mijn trein of het me lukt

3 likes

Oh ja super graag als je zou willen kijken! Ik was zelf in venlo en daar waren ze iig niet :rofl::weary:

2 likes

Dit was het enige roze, de rest was leverkleurig en donker en ook de modellen van jouw foto niet gezien

1 like

Ja dit is precies wat ik ook de hele tijd tegenkom! Bedankt voor het kijken iig 🩷

4 likes

De waterkoker maakt ineens een hard knetterend geluid, ben bijna bang dat ie gaat ontploffen.

Als die van mij dat doet, weet ik dat het tijd is om te ontkalken

4 likes

Sinds gisteren krijg ik ineens geen meldingen meer van Whatsapp op mijn iphone (en dus ook niet op mijj apple watch). Bloedirritant

2 likes

Beetje een zelfde soort ergernis, ik kan ineens niet meer zoeken in Facebook groep. Ik krijg dan resultaten ook buiten de groep en dat wil ik niet, heel irritant.

1 like

Ik moest vrijdag een meeting overnemen imdat mijn mannelijke collega met zijn kind naar consultatiebureau moest voor vaccinaties.
Zegt een andere mannelijke collega dat daar de vrouw voor is. Want een kind wilt dan alleen bij de moeder op schoot.

5 likes