Waar erger je je aan? #19

Ik vind het echt raar om bij iemand die zo uitgesproken is over dat ze geen commentaar wilt op hoeveelheden die ze eet én hele normale maaltijden eet, kritiek te hebben op één soort maaltijd die jij dat niet voldoende vindt.

21 likes

Oh ik vind haar bordjes juist altijd lekker vol.

4 likes

Oh ik had geen idee dat ze hier geen commentaar op wil. Ik krijg alleen af en toe haar bordjes op mijn fyp, verder kijk ik haar video’s niet.

Edit: misschien had ik niet zo specifiek over haar moeten oordelen.

3 likes

Ze is er vrij uitgesproken over omdat ze veel dm’s krijgt met met dat ze teveel eet, te weinig eet, hoeveel kcal ze eet, waarom er suiker in recepten gaat. Echt ziekmakend hoeveel kritiek er nog is als iemand een doodnormaal eetpatroon heeft en eet wat zij lekker vindt.

14 likes

In haar geval heb ik dan wel de plank misgeslagen met mijn commentaar.

Maar (en dit doet zij niet volgens mij) die stomme bakjes met 3 druiven en 2 chippies kunnen van mij wel echt de pot op :joy:

Ik ken Emma de Thouars wel beter en love dat zij gewoon eet wat ze wil, haar what I eat in a day vind ik vaak echt wel inspirerend! Van haar weet ik idd wel dat er vaak commentaar is.

1 like

Sowieso tenzij iets ongezonde vormen aanneemt (een dadel als snack a la fajah) lekker interessant ook. Ze eet gevarieerd, gezond, lekker met snacks, drankjes, er is geen ‘cheatday’ etc. Ja, dat ik misschien een groter bord zou pakken of een extra x zou opscheppen, ja lekker interessant. Zijn gewoon prima maaltijden.

De noodzaak om in comments altijd te beginnen over gewicht, of oh meid waar laat je het, of o ik zou zo dik worden of o ik kan dit niet eten hoor/ niet op blablablabla

Ik krijg al met m’n stomme onbekende niksige account al vragen over hoeveel ik wel niet weeg. Laat staan zij met echt 100k volgers ofzo. Wat wil je met die info doen dan?

Vind dat filmpje van Emma de Thouars dat ze een tosti maakt met extra mayo n.a.v. een comment ook echt heerlijk.

8 likes

Haha ja en ook alsof ze iets mega nieuws en slims hebben bedacht… ik doe dit al jaren (uit luiheid, want alles in 1 bakje hoef je maar 1 x te lopen en minder afwas :smirk:). En in de reels die ik krijg zie ik gewoon hele standaard dingen in die bakjes, dus ik snap de hype om dit te filmen ook niet. Of ik word oud…
(Of ik ben jaloers dat ik dit niet jaren terug al ben gaan filmen, was ik nu binnen als influencer) :joy:

5 likes

Er is echt niemand die dit pretendeert toch? Het is gewoon een hype geworden om te laten zien hoe je je snackbakje vult.

3 likes

Ik heb deze week vegilaine haar kookboek gekocht en het is echt een leuke. Echt anders dan de anderen 50(?):joy: die ik gekocht heb.

8 likes

dat ik dit topic op volgen heb staan. Maar vervolgens geen bolletje geeft dat er nieuwe berichten zijn. Andere topics hebben dit wel gewoon.

Als mn vriend zn douchegel bijna op is, zet hij hem op zn kop. Nouja vrij logisch. Vervolgens maakt hij die niet op, laat die douchegel staan, en opent een nieuwe. Ik liet het gewoon zo staan omdat ik dan verwachtte dat hij in zag hoe stom dat is. Gooi het dan weg?! Het staat al 2 weken zo en ik weiger het zelf weg te gooien OF het tegen hem te zeggen. Dus ja ook heel kinderachtig van mij. Ik begrijp het gewoon niet. Wil hij die bijna lege fles daar voor eeuwig hebben staan?

4 likes

Ja, ik ben ook zo. Het is nog niet op dus je gooit het niet weg. Maar je wilt ook beginnen aan een nieuwe omdat het laatste er gewoon niet zo makkelijk uit gaat. En dat hield ik zo 4/5 flessen vol om ze dan alsnog water erbij in te gooien en dan op te gebruiken.

Haha maar waarom!! Zit toch geen logica in. Ik koop eigenlijk altijd zijn douchegels maar misschien moet ik dat niet meer doen zodat hij lekker met water en 1 drupje zeep moet douchen. Ik gooi het gewoon direct in de prullenbak vd badkamer als mn douchegel bijna op is.

1 like

Hebben jullie dan allebei jullie eigen douchegel?

1 like

Ja. Is natuurlijk totaal niet nodig maar hij wil die van mij niet gebruiken en ik niet die van hem. Terwijl ik vaak gewoon normale basic dove gebruik. Maar die van hem is vaak wel iets van 4 in 1, zodat hij niet aparte shampoo etc. Hoeft te gebruiken. Vindt hij handiger.

3 likes

Mijn vriend doet dit dus altijd met gel. Op een gegeven moment stonden er vier potjes op de wastafel waarvan 3 met nog een klein restje erin. Maak het gewoon op en gooi het weg of voor mijn part beslis je dat je zo’n hekel hebt aan dat laatste restje opmaken dat je het weggooit maar waaaarom laat je drie (!) potjes met zo’n restje allemaal staan. Alsof je dan ineens wel denkt laat ik vandaag eens dat restant uit potje 1 opmaken.

4 likes

Heeft niet iedereen dit?

9 likes

Onlogischer ook dan douchen waar je nog een minimale moeite moet doen om het laatste eruit te krijgen. Van de gel haal je je vinger door het pontje en dat was het dan.

2 likes

Nee hoor

2 likes

Ik doe dit met wasmiddel. Dan zet ik de fles ondersteboven maar dan negeer ik dat eindeloos tot ik het toch gewoon weggooi.

6 likes