Waar erger je je aan? #19

Nee joh, die kindervirussen zijn gewoon meedogenloos (en jonge kinderen hoesten ook nog niet netjes met hun hand voor hun mond en zo). Heel logisch dat je dan voor de bijl gaat.

17 likes

Ik erger me zo aan artikelen op de ad.nl homepage waar GEEN premium bij staat en dan klik je er op en dan is het toch ineens premium. zet dat er dan gewoon bij

7 likes

Ik had wat verkocht via Vinted en die vrouw had gevraagd of ik hef z.s.m. kon verzenden, want haar kind was bijna jarig en dan wilde ze het geven. Ik had het direct de volgende dag verstuurd en nu ligt het al een week bij het pakketpunt. :rage:

12 likes

Dat ik 2x kort carnaval ben gaan vieren waar ik geen zin in had en achteraf ook niks aan vond en ik nu al sinds donderdag ziek ben :sob:. Voel me zelfs schuldig naar m’n werk want het is ‘eigen schuld’ vind ik maar ja ziek is ziek…

1 like

Daar hoef je je niet schuldig over te voelen. Je kon net zo goed ziek worden van een collega.
Ga maar vandaag lekker uitzieken

4 likes

De vraag of ik even ergens voor niks een concert wil komen geven op een of andere c locatie. Vraag dan maar een amateur ofzo, waarom zou ik daar in godesnaam aan beginnen. “We kunnen eventueel wel rond gaan met de pet”, wat dacht je van gewoon een entree prijs vragen op zijn minst? Ciao.

13 likes

Er staat premium bij en dan klik je erop en dan is het premium en dan zeg jij dat ze het er gewoon bij moeten zetten. Hmmm

6 likes

Is jouw aflevering van Nieuwe geluiden al geweest?

1 like

Dat ik het eng vind om iets relatiefs prijzigs te kopen via Vinted. Wordt zo angstig van sommige verhalen. Het gaat om 80-100 euro.

1 like

Ik hoor de uitzenddatum binnenkort! Ws over een paar weken op npo2

3 likes

Welke verhalen? Ik koop vaak via Vinted en vaak ook dure kleding en als iemand goede reviews heeft is het altijd goed gegaan. Het geld wat je betaalt komt ook niet direct op de rekening van Vinted

5 likes

oh haha waar GEEN premium bij staat

dat is toch super irritant

2 likes

Pakketjes die verdwijnen, al dan niet nep artikelen ontvangen. Desbetreffende verkoper heeft 9 5* reviews. Dat zou jij dan gewoon vertrouwen?

je moet ff bij de bezorgdiensten ook kijken tot hoeveel die vergoeden bij een kwijtgeraakt pakket

3 likes

Is dat niet gewoon een inlogscherm dan?

2 likes

als het van een bepaald merk is kun je ook (tegen extra kosten natuurlijk) door vinted laten checken of het echt is

1 like

Hoe werkt dat dan? Nog nooit gehoord

Als verkoper moet je altijd een foto maken van ‘t label en de zool (van schoenen)

1 like

een irritante vent in de tram die tering wijdbeens zat en daarmee een hele middenplek in beslag hield. ik ben er gaan zitten en vroeg nog netjes of hij zn benen bij elkaar kon doen maar dat kon allemaal niet want hij had zijn tas tussen zijn benen en die was te groot om op schoot te zetten volgens hem. ironisch want als je de tram rondkeek zag je meerdere vrouwen met grote tassen op hun benen.
heb gezegd prima dan doe ik mn eigen tas ook tussen mn benen en ben net zo wijd gaan zitten, hele rit tegen hem aangeduwd.
en aan mijn andere kant mijn been recht want daar zat een lieve vrouw naast me en toen zij opstond ben ik nog wat naar het pisventje opgeschoven om plek te maken voor een kinderwagen.

weet alleen nu niet of ik me nou onnodig laat opfokken of dat dit een kleine nodige daad van verzet is

78 likes

geen idee ik heb die artikelverificatie nog nooit gebruikt maar ik zie het soms als optie staan

2 likes

Aan Outlook. Ik heb zojuist een werkmail naar de verkeerde persoon met dezelfde voornaam als de klant waar het eigenlijk heen moest verzonden. Ik mail NOOIT naar die verkeerde persoon, dus waarom Outlook dan diegene ineens naar voren schuift is mij een raadsel en helaas kan ik de email niet terugtrekken. Ik ben zo boos

6 likes