Waar erger je je aan? #19

Auravreter ga ik onthouden :joy:

8 likes

Ik zoek 3 sport dingen van primark en ik ben nu al in 3 verschillende primarks geweest en ze hebben het telkens niet :weary: alleen in een andere kleur.

Sowieso -100 kudos voor mezelf dat ik zo hebberig ben door iets van primark en dan ook nog zoveel moeite ervoor doe. Maar nu kan ik het niet meer loslaten.

4 likes

Volgens mij kan je nu op de website van primark zien of ze iets op voorraad hebben

7 likes

Ja dat klopt, alleen klopt (lol) dat dan vaak weer niet

3 likes

Wat zoek je precies?

2 likes

Dit broekje, jasje en sportbh

2 likes

Dit vind ik in een schoolschrift van de basisschool. 1999 ofzo? :rage:

3 likes

1990 zelfs!

3 likes

Ja klopt, maar blijkbaar werd hiermee ‘onderwezen’ toen ik op de basisschool zat. In 90 ben ik geboren :joy:

Aan oorlogshitserij van de media. Ik begrijp dat we in een heel gespannen situatie leven en dat we voorbereid moeten zijn maar elke keer die krantenkoppen in uitroeptekens met ‘!!!1!1!1!1POETIN WAARSCHUWT EUROPA NIET TE MENGEN IN CONFLICT!!!1!1!1’ maakt me echt bang. Maarja ook erger aan mezelf dat ik telkens het nieuws kijk haha :melting_face:

2 likes

Ik weet niet waar je woont maar ik heb de jas en het broekje gisteren gekocht bij de primark in Amsterdam. Ze hadden er nog best wat hangen. Alleen de sport bh hadden ze niet, die zoek ik ook nog :weary:

2 likes

Ja ik woon in zuid limburg :cry::cry: dus het is dan in totaal 5 uur rijden voor mij. Ik zou het nog wel doen als je click en collect zou kunnen doen. Want vind het zo’n gok, dadelijk is mijn maat uitverkocht en rijd ik voor niks.

Ik kom ook niet zo snel meer in Amsterdam, maar ik houd de primark in mijn woonplaats in de gaten voor je! Wellicht als ze hem hier krijgen kan ik een setje naar je opsturen?

2 likes

Ja super graag! Voor het geval je het vind:

Het jasje in S of M
Bh in S of M
Broekje in M of S

2 likes

Valt me de laatste tijd op dat onder elke video op mijn for you page op Instagram de raarste seksistische comments staan. Filmpje van dansen mensen: ‘men used to have testostoron’ als eerste comment. Aita post over een vrouw die zich jaren later na therapie afvraagt of haar man haar gegroomd heeft, alleen maar comments over dat therapie je problemen aanvraagt en die man toch goed voor je is en je verwend bent als je dat niet ziet. De normale comments komen echt pas als je ver doorscrollt en dit was vroeger echt niet zo?

2 likes

Bots

2 likes

Nee zijn overduidelijk echt accounts

1 like

Dit valt mij de laatste weken ook op! Ik kreeg ook heeeeel veel vrouwonvriendelijke content. Posts dat mannen moeten werken om hun vrouw te onderhouden want een kinderdagverblijf kan nooit zoveel van een kind houden als de moeder. Posts over dat je als vrouw altijd gehoorzaam moet zijn want de mannen zorgen ervoor dat wij kunnen leven blablabla. Na veel blokkeren lijkt het nu voorbij maar ik werd er echt boos van.

2 likes

Ik was gister bij een vriendin eten en zij heeft veel te dikke katten. Zij ziet ook niet in hoe dik ze zijn en hoe niet oké deze situatie is, dat is al ergenis nummer 1. Maar ze ging mijn kat shamen, en ze noemde haar ielig. Excuse me, mijn kat weegt een perfecte 4 kilo, en dit is volgende de dierenarts haar perfecte gewicht.

5 likes

De eerste opstoot van pollen, en het lijkt ieder jaar erger te worden.

6 likes