als het van een bepaald merk is kun je ook (tegen extra kosten natuurlijk) door vinted laten checken of het echt is
Hoe werkt dat dan? Nog nooit gehoord
Als verkoper moet je altijd een foto maken van ‘t label en de zool (van schoenen)
een irritante vent in de tram die tering wijdbeens zat en daarmee een hele middenplek in beslag hield. ik ben er gaan zitten en vroeg nog netjes of hij zn benen bij elkaar kon doen maar dat kon allemaal niet want hij had zijn tas tussen zijn benen en die was te groot om op schoot te zetten volgens hem. ironisch want als je de tram rondkeek zag je meerdere vrouwen met grote tassen op hun benen.
heb gezegd prima dan doe ik mn eigen tas ook tussen mn benen en ben net zo wijd gaan zitten, hele rit tegen hem aangeduwd.
en aan mijn andere kant mijn been recht want daar zat een lieve vrouw naast me en toen zij opstond ben ik nog wat naar het pisventje opgeschoven om plek te maken voor een kinderwagen.
weet alleen nu niet of ik me nou onnodig laat opfokken of dat dit een kleine nodige daad van verzet is
geen idee ik heb die artikelverificatie nog nooit gebruikt maar ik zie het soms als optie staan
Aan Outlook. Ik heb zojuist een werkmail naar de verkeerde persoon met dezelfde voornaam als de klant waar het eigenlijk heen moest verzonden. Ik mail NOOIT naar die verkeerde persoon, dus waarom Outlook dan diegene ineens naar voren schuift is mij een raadsel en helaas kan ik de email niet terugtrekken. Ik ben zo boos
Dan wordt het langs een verificatiepunt gestuurd, waar iemand het checkt. Duurt langer voordat je het hebt daardoor en je weet natuurlijk niet of diegene die er naar kijkt echt expert is, maar ik heb het twee keer gedaan en werkte prima!
Ik heb wel tiktokjes gezien dat er fake spul doorheen komt helaas!
Dat stomme kind Speed
Ik was gisteravond halverwege een Lindt chocoladereep van €10, trek ik halverwege een lange zwarte haar uit die reep
OMGGGGGGG
Die Dubai reep van Lindt?
Ja.
Ooooh dat is zooooo smerig, ben jij dan ook voorgoed genezen van het product waar je dit in aantreft?
Ooo dat is zo kut van Outlook - ik heb inmiddels ingesteld dat een mail altijd 60 seconden in mijn Outbox blijft staan voor hij definitief verzendt. Heb zo vaak van dit soort ‘oh shit’ momentjes gehad als ik al op Verzenden heb geklikt, dus dit geeft dan een soort terugtrek mogelijkheid (je kan de mail dan nog een minuut lang terug slepen van Outbox naar Drafts).
Oh, dat is een goede! Dank je voor de tip, ik ga het ook instellen
Omgekeerd indoen. Dus de sluiting aan de voorkant en dan via de spiegel pielen.
Ik laat het doen bij de piercer
Niet, ik koop deze niet meer lukte me ook niet om deze normaal in te doen
Ik heb echt 4 gaatjes in mn oorlel en het gaat altijd door het verkeerde gat