Wat vals van hem/haar, waarschijnlijk ziet die collega je als een geduchte concurrent.
Dat er gewoon geen leuke handtassen te koop zijn. Mijn tas is kapot aan het gaan en ik kan gewoon geen leuke vervanger vinden
Jaha first world problem
Zoek eens op Vendula London (staat heel veel op vinted). Ik denk dat daar wel iets tussen zit voor jou.
Oooh veel te leuk!
dat je trek hebt om te eten maar geen idee waarin
Omg wat vreselijkkkkkk
Mijn vaatwasser die bonkt, maar als je hem dan opentrekt kun je niks vinden wat scheef zit.
Ja, vals is het goede woord. Ze slaat om zich heen, als iemand anders gewoon lekker aan het werk is. Mijn directeur is hopelijk alert op deze actie.
Was vandaag trouwens even gaan kijken bij die in Rotterdam centrum, maar helaas alleen XS of XXL.
Dankjewel! Ik was vandaag in Eindhoven, ook zonder succes (wederom) begin de hoop een beetje te verliezen ga ook niet meer zoeken nu
Ik kan morgen wel voor je kijken in Arnhem nog!
Mocht ik binnenkort in een duitse primark komen, ga ik voor je kijken
Ben op vinted boeken aan t kijken en vind het echt zooo irritant dat je niet kan filteren op taal?? Krijg constant Franstalige boeken er tussen.
Ik was in Zaandam! Volgens mij hebben ze hem hier helemaal niet gehad uberhaupt want vorige week hadden ze hem ook al niet en er hing ook nergens een lege ruimte waar hij kon hangen.
Zou ook je waterstop kunnen zijn.
Maar met een longinhoud van nog maar 30% nog wel genoeg zuurstof om te pochen over zijn leven. Heb zoān hekel aan die āsuccesvolleā mensen.
2 steden in geweest. Nergens leuke zwangerschapskleding te vinden. Alleen de H&M heeft een klein armoedig stukje ergens weggepropt of je betaald je scheel.
Had zoān zin om eens lekker kleding te passen, maar bestel wel weer online met het risico dat dingen moeten worden terug gestuurd. Lekker goed voor de aarde ookā¦
Dit bestaat ook niet als ik eerlijk benš
Er zijn ook veel normale merken en items zwangerschapsproof volgens mij, dan heb je wat meer opties
Aan mensen die in de bus (of überhaupt in het algemeen in het openbaar) keihard gaan hoesten zonder hun elleboog/hand voor hun gezicht te houden