Klein bochtje opzij en dan het dunne staafje in het dikkere gedeelte
Mwah kan overal gebeuren denk ik? Al had ik het bij een chocoladereep niet eerder gehad. Als ie nou megalekker was had ik het er nog wel op gewaagd maar bonte koe blijft superieur
Ik pak het stukje waar het dunne gedeelte in het dikke gedeelte moet klikken vast tussen mijn duim en wijsvinger, zorg dat het dunne gedeelte aan de buitenkant zit van het dikke gedeelte en klik het dan met mijn duim erin. Meestal lukt dat wel.
Tuurlijk kan dat maar in mijn hoofd zit er dan een soort blokkade ofzo bij juist die smaak, maar ik ben echt een pier met eten als ik daar iets in vind wat er niet in hoort
Ik zal wel mailen. Vroeger hoorde je weleens verhalen van âgoedmaakâ pakketjes.
Net in mijn gezicht gespuugd door een groepje fatbikers. Ze doen ook niet hun best om leuk gevonden te worden, hè?
Gatver. Leuk verjaardagscadeau gefeliciteerd though
Ja lekker hè?
Gelukkig konden ze niet heel goed mikken en waren het een paar spettertjes en niet zoân klodder
Ik ben zo misselijk geworden van het sporten. Echt oneerlijk vind ik dat want ik moest mezelf al met moeite naar de sportschool slepen en dan is het ook nog eens onbevredigend
Vervelend is dat he? Dat je je daarna beter denkt te gaan voelen, maar dat je alleen maar doodvermoeid bent.
Halve nacht liggen hoesten en snotteren. Ben net een half uurtje wakker maar heb het idee als ik op de bank ga liggen ik zo in slaap val. Helaas moet ik werken, hopelijk is dat een beetje te doen.
Hopelijk is die rot hoest snel over, het gesnotter kan ik nog wel hebben, maar die hoestâŚ
Is het nog gelukt? Ik ben nu onderweg naar de primark, dan kijk ik voor je!
EDIT: sorry, hier helemaal niks
oja @Karl_Lagerfeld ik heb gisteren ook gecheckt hier maar die hele lijn was er volgens mij niet eens/al uitverkocht helaaasss
Bettina Holwerda. Zo ongrappig.
Hahaha echt irritant ik opende dit topic en zie dit als concept staan
Ik zou?? Ik zou wat??
Nu weet ik niet waar ik wat op wilde reageren, forever mysterie
Misschien is dit een impopulaire mening, maar ik vind het echt jammer dat de meeste bloemen van die lelijke namen hebben die helemaal niet passen bij hoe mooi en delicaat ze zijn. Sorry maar GLADIOOL is toch net een scheldwoord??? Gerbera ook, ugh. Of hyacint!!!
Dan zie je er zo uit
En heet je ranonkel
Ik heb vijftig euro betaald voor een wimperlift en het heeft amper gepakt dus nu heb ik wimpers die half gekruld zijn en half naar onder steken
Ik vind gerbera echt prima matchen bij de naam. Echt haat aan die lelijke bloem.
Ik vind dat niks op de wereld gerbera zou moeten heten eigenlijk
Haha gladiool is ook echt een scheldwoord toch, als in achterlijke gladiool