Zo acteert ze ook, dacht dus eerst dat het voor de rol was. Maar als ze ook zo zingt zal dit wel gewoon haar natuurlijke beweging zijn?
Eigenlijk best raar, want je zou denken dat zangers en zangeressen heel bewust bezig zijn met hun tongpositie enzo, haha maar oke.
Mijn man zei dat ze er moe uit zag. Ik zou dat ook worden van zoân stylist.
Kleine blaffende hondjes en hun eigenaren. Kom zooooo vaak van die uitvallende kleine hondjes tegen die helemaal tekeer gaan tegen mijn hond. Enige correctie van de eigenaren komt ook niet of lafjes.
Maar als mijn grote hond eens blaft is het eng en gevaarlijk. Voedt die kleine honden ook gewoon op.
Dat nieuwe liedje van Suzan en Freek en dan het stemmetje dat Suzan opzet als ze zingt âhet is bijzoooonderâ
En ze doen ook een beetje the sound van The Opposites na terwijl ze ook opposites zeggen. Wat een schijtnummer.
Dat ik mijn eigen tranen niet in bedwang kan houden. Ik huil echt om alles. Iemand geeft een mooie speech: de tranen komen. In gesprekken met mijn teamleider: ik huil. Iemand vertelt een mooi verhaal op tv: ik jank. Echt heel vermoeiend.
Ik vind Annechien ook echt rare dingen dragen soms maar zij is zoân slank inimini mensje dus dan valt het minder op.
Speelt er misschien iets in je leven wat je probeert te onderdrukken?
Nee, in ieder geval niets iets waar ik mij bewust van ben. Wel ben ik al mijn hele leven iemand die makkelijk huilt. Zowel bij vrolijke dingen als
van dingen die mij raken. Ik ben gewoon een emotioneel mens. Maar ik zou het fijn vinden als dat allemaal wat minder zichtbaar is.
Ze heeft een wonderlijk figuur.
Ja ik vind dit wederom zoân kutlied haha deze tekst ![]()
Net als de Nikes aan mân voet
Jij voelt altijd goed
![]()
Impopulaire mening denk ik: ik vind het wel een lekker nummer, lekker vrolijk haha ![]()
@ZusjevanJoost @the.rebel.club
Reviews met ânog niet gebruiktâ. Ja gvd daar heeft toch niemand ene kut aan ![]()
Net zoals op bol en coolblue etc, dat er dan bij minpunten: âgeenâ of ânog niet ontdektâ staat
Aargh
Oh ik haat dat echt, of 1 ster omdat ze boos zijn dat het product niet op voorraad is en ze het niet kunnen bestellen đ«
Maar ik vind het ook bloedirritant als mensen uitgebreide reviews schrijven maar dat je tussen de regels door leest dat ze het product hebben gekregen in ruil voor een review.
Soms wel 15 van die reviews achter elkaar. Ik vind een review van iemand die er zelf voor betaald heeft toch betrouwbaarder.
Je nummer is ergens gelekt
Dit heeft een hoog âde W van wakker stamppot etenâ gehalte
Ik vind het begin ook echt net Goldband. En ik haaaaat Suzan en Freek alleen wordt het best vaak op de radio gedraaid ![]()
Ik deed net iets dat niet zo handig was in het verkeer door een inschattingsfout maar stak meteen mân hand op om excuses te maken naar de man achter me.
Maar die werd echt witheet en is me de hele tijd aan alle kanten gaan filmen, ging half uit zijn raam hangen. Toen bij een stoplicht mân raam opengemaakt om mijn excuses aan te bieden en wilde uitleggen wat er gebeurde maar hij flipte helemaal uit en zei dat hij me kapot ging maken enz. Echt helemaal hysterisch.
Ben dan wel een beetje ongerust wat hij met die beelden gaat doen want ik had geen make up op ![]()