Jaa oke, maar natte sokken of vieze slippers… dan maar even met blote voeten toch?
Ja maar nee. Gewoon niet over een natte vloer lopen want dat ga je daarna sowieso zien. Met of zonder sokken. Dan kan je dat stuk weer opnieuw gaan doen.
Al twee weken bijna constant een lichtelijk trillend ooglid en ik gok dat het komt door consistent te weinig slaap en te veel schermgebruik. Ergernis is ook dat ik een nachtmens ben en dat het voor mij op de een of andere manier zo moeilijk is om mijn slaapritme te verbeteren.
Je hebt ook nog een tussenversie: Combi-pedalen. Dat zijn aan kant normale pedalen en aan de andere kant klikpedalen.
Maar die worden vooral gebruikt door mountainbikers dus volgens wielrenners is het ‘not done’ als je die op een wielrenfiets monteert. Maar goed, ik had een 600 euro fiets dus ik kreeg van die lui toch al nul credits ![]()
Verkeer in de bollenstreek deze periode
Dat mijn tandarts blijkbaar geen normaal passend knarsbitje kan maken (dit is poging 3 geweest) en ik nu al anderhalve week pijn aan mn tanden heb als ik wakker word.
Ik heb er een van Sova, die is niet op maat maar kun je zelf vormen door hem in heet water te leggen, dam wordt hij zacht en kun je hem zelf ‘vormen’. Kan ook een aantal keer opnieuw.
Dit is een ochtendhumeur post: mensen houd toch eens op met voetgangers/fietsers voor te laten gaan waar dat niet hoeft. Ik wil niet op jouw liefdadigheid wachten😠
Ja echt vreselijk
ben altijd weer heel blij als dat weer voorbij is
Gevaarlijk ook, zo vaak op mn rem omdat ik niet verwacht dat iemand ineens gaat stoppen
Gadverdamme haha
De correspondent slaagt er altijd weer in nieuwe vijanden voor me te kweken
Hooikoorts is killing me vandaag zeg, tering.
En vooral 10000 keer de vraag of ik hooikorts heb, en de tips die mensen dan geven.
M’n collega zei ook op de gang: ik dacht dat je aan het huilen was. Oke. ![]()
Fijn al die glazen verpakkingen maar ik heb die collistar nu al 100x laten vallen (die kleine is nu kapot (had sowieso heel lang nog maar de helft van de verpakking) en die grote ligt grotendeels in de gootsteen), en nu begon dezelfde ellende vanavond ook bij mijn serum. Ben benieuwd hoe lang die heel blijft
je moet er met een lange treinreis ook nooit van uitgaan dat je de verwachte aankomsttijd haalt
ik zou de bestemming deze dag nog halen als een winst zien ![]()
Wow je moet er maar zin in hebben, maar hoe eet iemand dit??? Ik vind het echt zo saai, dus als iemand leuke ideeën heeft?
Crispy chili oil erdoorheen!!!
