Mijn Twitter fyp is helemaal Sabrina Carpenter op tournee en elke dag heb ik recht op een nieuw filmpje met de nieuwste juno positie. Ik heb dat lied niet eens beluisterd. Stop ermee!!!
Ja is laag/geen hak idd. Verschilt per maatschappij ook wel. Sommigen lopen op ballerinaās, anderen op een heel laag hakje.
Ik kom net thuis van mijn werk en mijn vriend laat heel trots een kast zien die hij heeft opgeruimd. Dus oke ja mooi gedaan, nice. Draai ik me om ligt er heel veel op het aanrecht, allemaal dingen die in die kast lagen.
Dus ik zeg wat moet hiermee dan? Ja dat past nu niet meer in de kast en moet ergens anders in (maar ligt dus nu op het aanrecht). Echt why
Wtf is een juno positie
Ze beeldt tijdens het liedje juno telkens op hetzelfde moment een seksueel standje uit Ā« have you ever heard about this one ? Ā»
Hahaha waarom zijn mannen zo
Haha ja zo kan ik ook een kast opruimen
Ik ben mān luxaflex aan het schoonmaken en het maakt me echt WOEDEND.
Ben nu wel heel benieuwd welk parfum je bedoeld.
Bij het gangpad in de trein zitten, er op hetzelfde moment als de persoon naast je uit moeten en dat die persoon naast je dan gaat dringen om alvast in het gangpad te gaan staan.
Bedoel je dat vieze kruidige parfum dat je bijna niet kan ontwijken in de binnenstad? De neus die dat ontworpen heeft mag van mij gecanceld worden
Montale Arabian Tonkaaaaaa
Ik heb dat ook met Baccarat Rouge
Net in een jurk op het terras gezeten. Het zweet liep langs mn benen en zieke boobsweat vlek.
Die Insta trend (met dat vervelende deuntje van Yves eronder) met hier wist ze het nog niet/4 uur later⦠en dan iets heel dramatisch erbij.
Ik heb dat met: Iām bladiebla, and Iām not afraid to say thatā¦
En dan volgt er iets totaal saais en oninteressants.
āIk heb nog steeds last van puistjesā āsocial media maakt me soms onzekerā āik weet niet welke kant ik op wil in mijn carriĆØreā āmijn huis is zelden opgeruimdā
Altijd zo doorsnee en saai!
Oooh ja zo irritant! Net als die gare āI met my younger self for coffee and this is what I told herā. En die 'you are funny. Haha thanks * dramatische gebeurtenis. *.
Ja ik zal wel een zure boomer zijn maar wil echt uit dit algoritme.
Ik dacht heel even dat je Yves Berendse bedoelde en dacht: sinds wanneer maakt die zulke muziek
Nog een irritante instagram trend, vind ik al die filmpjes die beginnen met: āwist jij dat als jeā¦ā met name bij recepten