Oh ja, die uitgebreide excuses/onderbouwingen waarom iemand niet kan over de app vind ik ook zó irritant! Ook als iemand het niet druk heeft. Het is er niet het medium voor, zeg gewoon “dat lukt helaas niet” en get to the point.
En met een rechte neus? Of vind je dat niet mooi? Ik vind het zelf mooier en meer ruimte
Ik vind met een punt wel het allermooist, maar ik ga wel wat andere soorten (ook de wat rechtere idd) passen want misschien vind ik die uiteindelijk ook wel gewoon hartstikke mooi
Ja dat vind ik ook altijd irritant. Ja ik kan dan niet want ik moet mijn vis water geven, de nicht van de buurvrouw van mijn zus is jarig én ik moet die dag eigenlijk ook mijn kast opruimen.
Nee gewoon simpel ik kan niet is meer dan genoeg.
Ik wil een plaat kopen die exclusief voor RSD wordt uitgebracht. Slechts 1.000 oplagen, dus grote kans dat dat wel uitverkocht raakt. Maar ik wil echt niet ´s ochtends vroeg in de rij moeten staan om een plaat te kopen en ik vind het stom dat dat wel gaat moeten als ik die plaat echt wil
Ik ben al een halfuur aan het wachten op mijn huisartsafspraak, echt irri omdat ik gewoon wil niets en na een dag vergaderen. First world problems dit.
Oh ik word hier echt nostalgisch van. Vroeg in de rij voor kaartjes voor een concert of festival, nieuw album of boek or zelfs een iPhone. Ik doe dat echt niet (meer) maar toch.
Ja het heeft ergens wel zijn charme, maar ik weet echt niet of ik het nog in me heb
Welke plaat is het?
Ik vond dat echt zo onfeministisch toen ik bij KLM werkte, ook echt een van de redenen dat ik niet verder wilde, geen grap. Behalve dat hakken verplicht waren moest je ook nagellak en lipstick op. Ik was een keer met een collega in een lastige situatie waarin zij heel goed had gehandeld en ze kreeg toen negatieve feedback omdat ze geen lipstick ophad, echt bizar
Was toch een jaar geleden of iets op het nieuws dat klm nu ook op sneakers gaat? Is dat dan niet veel fijner?
Vind ik zelf echt raar om te zien, vrouwen urenlang op hakken werken…
Ja klopt! Je mag op sneakers als je dat wil, maar ik vind hakken wel gewoon leuk dus ik wil ze wel gewoon. En ze zijn ook niet voor het werk aan boord tijdens een vlucht trouwens, daar heb je boordschoenen voor.
De Efteling Symfonie
Zou ook de live opnames van Joni Mitchell en een plaat van Lianne La Havas willen, maar ik heb het idee dat die net even wat minder exclusief zijn.
Waar zou je in de rij moeten staan?
Ik dacht dat dit over mensenneuzen ging en voelde me zo gewaardeerd, maar helaas.
Hahaha
Ik vind puntige neuzen wel echt mooi bij mensen!
Platenzaak in Eindhoven waarschijnlijk!
Wat is het verschil dan? Zit daar wat speciaals in voor tijdens het vliegen of zo?
Lagere hak volgens mij, maar misschien ook nog wat anders hoor.
Ah dank. Ik was niet bekend met de term en dat het blijkbaar heel logisch is dat ze boordschoenen hebben. Dacht altijd dat ze gewoon aanhielden waar je ook mee door het vliegveld loopt.