Waar erger je je aan? #19

‘Ik heb nog steeds last van puistjes’ ‘social media maakt me soms onzeker’ ‘ik weet niet welke kant ik op wil in mijn carrière’ ‘mijn huis is zelden opgeruimd’ :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Altijd zo doorsnee en saai!

12 likes

Oooh ja zo irritant! Net als die gare ‘I met my younger self for coffee and this is what I told her’. En die 'you are funny. Haha thanks * dramatische gebeurtenis. *.

Ja ik zal wel een zure boomer zijn maar wil echt uit dit algoritme.

13 likes

Ik dacht heel even dat je Yves Berendse bedoelde en dacht: sinds wanneer maakt die zulke muziek

10 likes

Nog een irritante instagram trend, vind ik al die filmpjes die beginnen met: “wist jij dat als je…” met name bij recepten :grimacing:

16 likes

Lord have mercy al die (voornamelijk mans)personen met slippers aan en schoffels als voeten hebben :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

7 likes

Tja nu heb ik wel meegedaan aan marktonderzoek en weet ik nog steeds niet of ik 2 dorpen verder naar de toko moet. Je krijgt hierna niet te zien welke filialen dit hebben, grrr.

7 likes

Ooooo ja zo smerig. En dan mega onverzorgde voeten met lange nagels met rouwrandjes en kalknagel perikelen. En eelt op de hiel.

Ughhhhh

3 likes

Sjaken op slippers?

3 likes

Wow, enige waar ik het deels met hem eens ben is dat het echt een schande is om dit artikel zonder alcohol op te lezen.

Hij pakt ideeën van wel interessante mensen, overgiet het met een wannabe hipster sausje en pakt het vervolgens in in een domme take.

Wel rage bait, dus dat doet ie weer goed. Wel gênant dat dit NRC materiaal is.

9 likes

Aan die TCKRsystem posts die je nu overal voorbij ziet komen.

Dat is spon voor het nieuwe seizoen van Black Mirror volgens mij, maar blijft wel irritant

3 likes

Het blote plarken seizoen is helaas weer begonnen.

1 like

Dat ik heel t weekend gewoon goed geslapen ondanks dat m’n man niet naast me lag, maar nu ik weet dat ie over een uurtje thuis is, ik niet kan slapen

Gisteren lukte het niet om mijn bestelling vast te leggen bij AH. Kreeg continu de melding ‘Er gaat iets mis, probeer het later nog eens’ en tuurlijk verliep daardoor mijn bestelmoment. Dus, ik heb een nieuw bestelmoment aangevraagd voor later vandaag en dat ging allemaal goed. Krijg ik net een mail ‘Uw boodschappen komen eraan’ met natuurlijk de tijd van het bestelmoment die verlopen was. Dus ik krijg vandaag twee keer boodschappen geleverd. Straks maar de klantenservice proberen te bellen om die van later vandaag te annuleren. Want dit is schijt irritant, hun app heeft een storing en het kost mij daarom nu dubbel geld.

Edit: het is gelukt. Komt blijkbaar vaker voor.

Dat mijn trein alweer niet rijdt en ik dus de stoptrein moet pakken. Gezeik

Fucking berkenbomen en hun fucking pollen

image

Ik ben gewoon binnen met de ramen dicht en mijn ogen BRANDEN

11 likes

Papieren zakdoekjes en schoonmaakdoekjes in de natuur! :rage:

1 like

Volgende week wordt het, voorlopig volgens de voorspelling, een regenachtige week. Dan zullen de meeste pollen wel weer uit de lucht geregend zijn

3 likes

Ja maar aan regen erger ik mij ook

10 likes

Aan mezelf. Ik zat in een Airbnb met zo’n erbarmelijk bed dat ik de laatste nacht op de bank heb geslapen. Ook kon ik met mijn 1.80 m. niet staan in de douche. Ik heb een pittige recensie geschreven, maar de eigenaresse was SUPERpositief over mij. Nu voel ik mij schuldig.

4 likes